Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Kleine decoder gezocht

Gestart door MaK man zondag 30 mei 2010, 22:12:05

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Kleine decoder gezocht
Lid sinds: 2006

offline
Kleine decoder gezocht
Hallo ,

Ik zoek een zeer kleine decoder met Motorola format aan boord . Dit komt omdat ik een Electrotren stoomlocje voor M* heb gekocht ( Type ala NS 7400 ) Nu weet ik niet of de rijrichtingsschakelaar eruit moet bij decoder inbouw , anders is de plek erg klein . Je moet denken aan de oppervlakte van 1 a 2 cent . Motorisch ziet ze er super uit .

BVD bjorn
Re:Kleine decoder gezocht
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:Kleine decoder gezocht
Deze is wel klein dat weet ik zeker.
maar of het degene is die jij moet hebben?

Decoder 52687 van ESU
Re:Kleine decoder gezocht
Citaat van: MaK man op zondag 30 mei 2010, 22:12:05
Hallo ,

Ik zoek een zeer kleine decoder met Motorola format aan boord . Dit komt omdat ik een Electrotren stoomlocje voor M* heb gekocht ( Type ala NS 7400 ) Nu weet ik niet of de rijrichtingsschakelaar eruit moet bij decoder inbouw , anders is de plek erg klein . Je moet denken aan de oppervlakte van 1 a 2 cent . Motorisch ziet ze er super uit .

BVD bjorn

Ja, de rijrichtingsschakelaar moet er uit!!!!
Re:Kleine decoder gezocht
Blausee-Mitholz
gast

Re:Kleine decoder gezocht
Kleinste Motorola decoders zijn Kuehn 025 en Zimo MX620.

Letop:
Beiden kunnen niet tegen de analoge omschgakelpuls van 24 volt dus niet analoog inzet baan, wel digitaal natuurlijk

Mvg, Johan
Re:Kleine decoder gezocht
Of de Uhlenbrock 73 400  5x5mm   á ? 34,95  :D
Heb ik net ingebouwd in de 3680  Köff 323. 8)
Re:Kleine decoder gezocht
Lid sinds: 2007

offline
Re:Kleine decoder gezocht
Hoe oud is dat model? De laatste 10 jaar stoppen alle merken sowieso een decoder in een drierailloc in plaats van een rijrichtingomschakelaar.
Re:Kleine decoder gezocht
Ik heb in mijn locje 3000 een tams ld-w-31 geplaatst en ik heb nog ruimte over. en deze kost aanzienlijk minder dan een esu, mij bevalt de decoder prima.
Re:Kleine decoder gezocht
Citaat van: henkv op vrijdag 13 augustus 2010, 09:58:31
Hoe oud is dat model? De laatste 10 jaar stoppen alle merken sowieso een decoder in een drierailloc in plaats van een rijrichtingomschakelaar.
1988 :wink:
Re:Kleine decoder gezocht
Lid sinds: 2007

offline
Re:Kleine decoder gezocht
Helder.  :mrgreen:

Maar, zoals door anderen al gezegd, bij digitalisering moet het omschakelgeval er toch uit, dus misschien valt het wel mee met de beschikbare ruimte.
Re:Kleine decoder gezocht
Heb je een artikelnummer van het locje. Ik ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.

mvg,

Robin
Re:Kleine decoder gezocht
Lid sinds: 2008

offline
Re:Kleine decoder gezocht
Ik zou ook voor de tams ld-g-32 of ld-w-32 gaan. Voor 15 euro ben je dan al klaar en de resultaten zijn tegenwoordig erg goed. Veel beter dan de eerste versies waar hier op het forum nog negatief over werd geschreven.

Groet,
Frank
Re:Kleine decoder gezocht
Citaat van: Hero op zaterdag 14 augustus 2010, 11:50:53
Heb je een artikelnummer van het locje. Ik ben wel benieuwd hoe die er uit ziet.

mvg,

Robin
3680 :mrgreen:
Re:Kleine decoder gezocht
Dank je.Ik zal straks eens gaan zoeken.