Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Cs1+ipod touch cab

Gestart door Remie zondag 08 augustus 2010, 17:07:42

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Cs1+ipod touch cab
Remie
gast

Cs1+ipod touch cab
Hallo,
ik wil graag mijn baan besturen met mijn ipod. Dan kan je vrij bewegen en hoef je niet op een vaste plek te zitten. Nu weet ik dat het op de ecos 1&2 werkt. Maar deze vind ik erg duur. Tweedehands wil ik niet kopen. Want dan heb ik geen garantie.
De cs1 weet ik nieuw voor 299 te kopen. Nu is mijn vraag: kan ik met de cs1 ook met de ipod rijden, of heb je dan een cs1r nodig.
Is het dan zo dat je de cs1 met een draadje met de modem moet verbinden? Dan komt de ipod via de modem op de cs1. Klopt dit?
Is er hier iemand die er meer van weet?

Groeten,
remie
Re:Cs1+ipod touch cab
TheRealRailroadmaniak
gast

Re:Cs1+ipod touch cab
Hallo,

Je kan dit regelen via het besturingsprogramma Rocrail. Heb het ook al eens geprobeerd en dat werkt zeer goed. Hij stuurde bij mij wel de cs2 aan.

http://wiki.rocrail.net/doku.php?id=iroc-gen-nl

Groetjes,

Alexander
Re:Cs1+ipod touch cab
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Cs1+ipod touch cab
beter geen cs1 meer kopen, je kunt beter een ecos 1 kopen nieuw voor rond 400-450, aangezien je de cs 1 nog update's moet geven kom je evenduur uit, dus gewoon 2 maanden meer sparen :lol:
Re:Cs1+ipod touch cab
En waar is de ecos 1 nog te koop?
Maar met irock, dan heb je ook een computer nodig lijkt mij?
Re:Cs1+ipod touch cab
TheRealRailroadmaniak
gast

Re:Cs1+ipod touch cab
Citaat van: Remie op zondag 08 augustus 2010, 17:34:15
En waar is de ecos 1 nog te koop?
Maar met irock, dan heb je ook een computer nodig lijkt mij?

Ja inderdaad.
Re:Cs1+ipod touch cab
En met itouchcab niet, dus dat is handiger.
Weet iemand dan waar de ecos 1 nog nieuw is te koop, dat ik in ieder geval garantie heb?
Re:Cs1+ipod touch cab
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Cs1+ipod touch cab
bekende modelspoorzaken kun je hem wel bestellen lijkt mij, tevens via de 'dealers' op marktplaats , waar je meestal wel garantie krijgt, of je spaart nog een maand extra en je hebt een ecos 2...
Re:Cs1+ipod touch cab
Bestellen kan niet meer, hij wordt niet meer gemaakt...
Dat wordt hard sparen dan :shock:
Re:Cs1+ipod touch cab
'De Spoorbrug' in Wagenberg heeft er geloof ik nog één....

Walter