... Ik neem aan dat je ook de huizen verlicht hebt? Zou leuk zijn als we een nachtfoto kunnen zien straks ...
Ik wil je graag nog een tip geven: de stoep hoort tegen het huis aan te leggen. Ik heb mijn huizen op de stoep gezet en daarna afgetekend en die vorm uitgesneden, hierdoor komt je huis tegen de stoep aan te leggen. Nu heb je een kier onder het huis en als er licht in brandt 's avonds dan schijnt dat er onder door.
Als je de stoep aftekend zoals hier boven al door iemand beschreven dan is het probleem opgelost.
Hi Marc,Heel mooi, nu nog fietslampen op die fietsen ...... groetHarald
@Haradigi/HaraldCitaat van: Haradigi op vrijdag 13 september 2013, 19:02:41Hi Marc,Heel mooi, nu nog fietslampen op die fietsen ...... groetHaraldDaar ben ik reeds me bezig De ledjes zijn al gesoldeerd en geplaatst, nu nog enkel de stroomvoorziening plaatsen.Vriendelijke groeten,Marc
Hoe ga je de bovenzijde van de schans afwerken? Je moet op een of andere manier een natuurlijke overgang krijgen van de rotswand in het geëgaliseerde oppervlak van de schans. Dat is in het "eggie" niet zo vlak als een multiplexplaat....
Met een kleine aanpassing kan je de accutjes parallel schakelen ipv serie. De voertuigjes lopen dan half zo hard en 2 keer zo lang.Vind dat een van de weinige dingen die ik minder vind maar dat is bij alle carsystem modellen zo. Ga vooral zo door.Groeten Jeroen.
Veel succes en plezier nog!!
... Vraagje: wat voor plakband gebruik je? ...
...Zie dat de auto's op de terugweg een slinger maken ter hoogte van het huis. Heeft dit nog een speciale reden en kunnen de auto's elkaar daar passeren of maken ze daar gebruik van dezelfde baan?...