Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden

Gestart door Davekuh vrijdag 05 januari 2007, 18:09:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Hieronder staat mijn nieuwe baanplan.
Dankzij tips van forumleden heb ik mijn vorige baanplan aangepast. Het ziet der n stuk beter uit nu. Er is meer plaats gekomen binnen in voor scenery. De weg kan nu lekker doorlopen vanuit linksonder naar het midden toe.  Komt ook ten gunste van de aansluitrail voor systems  die staat nu naast de onderste stootblok.
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
komt der aan  8)

Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Heel leuk baanplannetje!
Wel klein maar daarmee kan je de details goed in laten verwerken.
Maar het moet niet te druk worden rijd nooit lekker en als je van scenery houd is het niet zo mooi.
Toch erg leuk gemaakt!

Groetjes Antal.
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Klein probleempje zie ik. Als je met de klok mee rijdt en je gaat naar de binnenste ring dan kan je niet meer naar de buitenste ring.

Tegen de klok in kom je niet van de buitenste naar de binnenste ring. Met 2 extra wissels is dat euvel aangepast.
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
naderhand  los ik dat probleem nog wel eens op met 2 wissels erbij.. ik heb nu alle rails gebruikt die ik heb.  8)
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Ga vanmiddag eens  verder met de bouw van mn baan. Door drukte met school en andere bezigheden heeft de modelspoorbaan n tijdje stil gelegen :(
De elektrische componenten  zijn grotendeels aangesloten.  De seinen werken nu goed en safe. De loks zijn allemaal digitaal geworden :). 1 lok moet k nog  eens nakijken die loopt nie egt lekker  vermoed probleempje met massa contact. T station is al geplaats met perrons en stoep.  Ga vanmiddag verder met de berg.
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Het was helaas te warm op zolder   nie uit te houwe daar  :shock:
En ik moet nog materiaal hebbe om de berg om te vormen helaas geen gaas hier liggen  :(
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Na lange tijd weer een  reactie van mij.
Ik heb gister bij conrad een aantal delen besteld om de berg  van te maken. Het basispakket van het Noch terra systeem. En dan nog wat van dat speciale papier erbij van Noch. Op een dvd wat ik eens heb gedownload van Noch staat mooi omschreven hoe je met dit systeem kan werken. En dit bevalt me wel. :D
Hoop dat zaterdag het pakketje in huis is  dan kan ik verder gaan knutselen en fatsoenlijk de berg/tunnel gaan maken. :D
foto s van het resultaat zullen dan binnenkort volgen.

Gr,

Davekuh
Re: Aanpassing baanplan dankzij tips van forum leden
Ik ben gister begonnen met het bouwen van de berg.  Het systeem werkt  erg  fijn van Noch. Had wel een paar kleine probleembjes met de ruimte om te werken. Dus heb ik de baan een stukje naar voren verplaats.  Ik zal morgenavond  weer  wat  verder  knutselen en wat fototjes  plaatsen.

Dave