Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

Staaltransport Vlissingen-Bergen op Zoom: 19-07 +/- 18:00. Iemand foto's?

Gestart door corne_mo maandag 19 juli 2010, 21:19:23

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Staaltransport Vlissingen-Bergen op Zoom: 19-07 +/- 18:00. Iemand foto's?
Ik zag vanavond toen ik van mijn werk af kwam een staaltrein rijden die mij op viel. Ik zag deze net na 18:00 tussen Rilland en Bergen op Zoom. Helaas was deze te ver weg om goed te zien wat het was, maar hopelijk heeft iemand hier foto's van deze trein of een gelijksoortige.

Voorop stond een denk ik MaK (ERS?) met witte cabine en witte fronten en blauwe huif. Waar het mij om gaat echter waren de wagens. De trein bestond uit 4-assige platte wagens geladen met stalen balken (constructiestaal). Deze balken waren echter te lang voor op de wagens en daarom was er tussen de 4-assige wagens telkens een 2-assige wagen gekoppeld. Ik vind dit wel een apart zicht en misschien een leuk idee voor op de baan.

Heeft er iemand foto's van een dergelijke trein?

Alvast bedankt. mvg, Corné
Re:Staaltransport Vlissingen-Bergen op Zoom: 19-07 +/- 18:00. Iemand foto's?
Grappig, die trein heb ik vanavond ook langs zien komen op het traject hier voor de deur. Er zat inderdaad een diesel voor maar het type en de maatschappij heb ik gemist. Ik vond het ook een opvallende trein met die tussenwagons in verband met die lange stalen balken.