Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

V-IRM ombouwen

Gestart door Remie maandag 19 juli 2010, 14:58:09

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
V-IRM ombouwen
Remie
gast

V-IRM ombouwen
Hallo,
Hoe duur zal het ongeveer zijn om een wagon van de IRM om te laten bouwen naar V-IRM. Dus een wagon is al 55 euro volgens mij. En dan komt er nog een trein bij van 280 euro. Dan zit ik al op de 335 euro. Welke kosten komen er dan nog bij om de panto's te verplaatsen? Verlengen en geheel overspuiten hoeft niet. Als er misschien iemand is die dit wil doen voor mij?

Groetjes,
Remie
Re:V-IRM ombouwen
Lid sinds: 2007

offline
Re:V-IRM ombouwen
Als je niet wil verlengen, wat doe je dan met die extra wagen? :s
Verder is het wel een uitdaging omdat je allerlei knip- en zaagwerk moet doen om een ABv6 te maken... is er daarvoor geen goedkoop prul te koop om op te offeren?
Re:V-IRM ombouwen
Remie
gast

Re:V-IRM ombouwen
Ik kan dat ook doen om te oefenen. Lima wagons an vijf euro voorzien van een panto. Het gaat mij om de panto's, niet om het verlengen. Ja, het treinstel met 1 wagon verlengen naar een 4 tje of een 6je. Maar het was me nooit opgevallen dat de panto wagon ook langer was gemaakt. 
Re:V-IRM ombouwen
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:V-IRM ombouwen
laat hem zo en koop een oud lima hondekopje zonder motor voor 20 euro, en leef je los zou ik zeggen..... maak er dan een benelux van, leer je alles, rijvaardig en decoder inbouw allemaal :lol:
Re:V-IRM ombouwen
Remie
gast

Re:V-IRM ombouwen
Neej, ik heb al een piko. En spuiten wil ik nog niet een heel treinstel doen. Ik wil zo graag die panto's op dat tussenrijtuig.
Re:V-IRM ombouwen
Lid sinds: 2006

offline
Re:V-IRM ombouwen
even een vraagje tussendoor wat heeft dit met waardes Märklin HO modellen te maken? 
Re:V-IRM ombouwen
Remie
gast

Re:V-IRM ombouwen
Hoe duur het ombouwen is als je dit laat doen