Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

LS models I11 met stuurstand

Gestart door bellejt dinsdag 06 juli 2010, 19:23:10

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
LS models I11 met stuurstand
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
LS models I11 met stuurstand
Zojuist de reclame en prijs gezien voor de set : DC 219 euro voor 2 wagons + stuurstand.AC zal mss nog duurder zijn.Ongelooflijk wat een hoge prijs voor zulke modellen van eigenlijk toch maar LS models.Geen enkel metaaldeeltje te bespeuren.Zijn gewoon dezelfde mallen als de vroegere in sm Heris die voor 40 euro/stuk van de hand gingen.
Ga gewoon wachten tot vermoedelijk de GAR luxemburg ze ook uitbrengt.Dan heb ik voor die prijs de wagons met binnenverlichting en echt perfekte afwerking zoals de luxemburgse dubbeldekker die ook M uitbrengt.Komt dus op 70 euro/stuk.
Re:LS models I11 met stuurstand
Citaat van: bellejt op dinsdag 06 juli 2010, 19:23:10Zijn gewoon dezelfde mallen als de vroegere in sm Heris die voor 40 euro/stuk van de hand gingen.

Bron? Want dit is volslagen onzin.

Gr Joost
Re:LS models I11 met stuurstand
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re:LS models I11 met stuurstand
I11 was oorspronkelijk uitgebracht in samenwerking tussen Heris en LS models.LS heeft bij splitsing de mallen meegenomen en bij nazicht blijken de wagons identiek te zijn aan de Heris models.Mijn bron is deels een modelbouwmagazine en deels insiders.
Mag ik wel opmerken dat je vrij onbeleefd antwoord.Kan op een ander manier ook volgens mij.En dit om reeds een stamgast te zijn.Vind dat ik tot op heden nog geen volslagen idoot ben.
Voor ik wat zeg ga ik eerst de bronnen na.Heb trouwens verschillende malen meegedaan als jurilid aan keuring voor model van het jaar.
Enige groot verschil zijn de ramen en het feit dat ze een gedeeltelijk nieuwe mal moesten maken van een deel van de loc (snuit) en een deel van de wagon.
Verder zien we dat ook deze firma gewoon stilaan denkt zijn prijzen te mogen opvoeren onder het mom dat men toch zal kopen door het beperkte aanbod.
Indien dit de toekomst is dan mogen ze voor mij snel naar de kast verwezen worden.
Re:LS models I11 met stuurstand
Ik ben bang dat je dan toch echt verkeerd bent geinformeerd.
De modellen zijn nieuw ontwikkeld en dat is te zien ook.

Er is vrij weinig hetzelfde gebleven aan de rijtuigen. Totaal niet te vergelijken met de Heris modellen.
Zie hier  En hier

Gr Joost
Re:LS models I11 met stuurstand
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re:LS models I11 met stuurstand
kijk dan ook eens in modelspoormagazine 94.Deze mensen hebben ze als eerste kunnen aanschouwen.Ik zeg niet dat er geen verschillen zijn maar de basis is dezelfde gebleven (op enkele kleine aanpassingen na).Marklin doet hetzelfde met zijn modellen.Een mal kost stukken van geld.Dit mag zeker gebeuren maar dan moet je ook eerlijk blijven op prijsgebied.Sommige ontwerpers denken dat de modelbouwers nog steeds een stelletje rijke "sukkels" zijn die zitten te wachten op alles wat ze uitbrengen.Als het maar exclisief genoeg is.Enfin voor dat bedrag wacht ik graag ff af tot een ander ze uitbrengt.Misschien doet Jouef het volgend jaar zoals ze het met het CFL stelletje hebben gedaan.Een voortreffelijk model met binnenverlichting,interieur en decoder voor de som van 160 euro.De andere firma's hadden idem beloofd sinds 2 jaar voor 250 euro en zonder binnenverlichting.
Er komen dit en volgend jaar voldoende nieuwe spelers op de markt.
Re:LS models I11 met stuurstand
Kwaliteit kent z'n prijs. Vind je het te duur koop je het niet. :P

Gr, Ben fan van Bert van Marwijk en LSModels.