Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??

Gestart door Sascha zondag 27 juni 2010, 11:16:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail
Lid sinds: 2006

Elsloo (LB)

offline
IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
Hallo allemaal,

Vanmorgen met de zonen de honden uitlaten.. Soms lopen we dan naar het station, om aldaar te wachten op een trein.. Meestal een Plan-V die stopt, of een voorbij razende (V)IRM.

Maar vandaag kwamen we aan bij het station, en zagen we een niet alledaags gezicht, er stond een IRM stil op ons stationnetje, en mensen stapten in en uit! Ik denk dat e.e.a. misschien te maken hebben met het NK Wielrennen dat door ons dorpje komt dit weekend?

Eer ik de GSM in video-camera mode had, begon ie al te rijden :



Nu zijn jullie allemaal getuigen van deze onverwachte gebeurtenis.
Re:IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
Citaat van: Sascha op zondag 27 juni 2010, 11:16:39Nu zijn jullie allemaal getuigen van deze onverwachte gebeurtenis.

Hoi Sascha,

Bedankt!

Als ik je een advies mag geven: bewaar deze unieke beelden goed; zoiets maken de burgers van Beek-Elsloo waarschijnlijk nooit meer mee. En let morgen op de krantenkoppen van het Limburgsdagblad... :lol: :lol: :lol: :lol:
Re:IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
Ik ga vanavond even Hart van Nederland kijken.................. je weet nooit. :mrgreen:
Re:IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
leuke video  :) toen ns hier nog tussen Dordrecht en Geldermalsen reed heb ik de IRM nog best wel vaak als stoptrein zien rijden soms een 3tje of een 4tje ook nog wel es een ICM 4tje maar meestal was het plan V/T
Re:IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
Citaat van: Sascha op zondag 27 juni 2010, 11:16:39
Maar vandaag kwamen we aan bij het station, en zagen we een niet alledaags gezicht, er stond een IRM stil op ons stationnetje, en mensen stapten in en uit! Ik denk dat e.e.a. misschien te maken hebben met het NK Wielrennen dat door ons dorpje komt dit weekend?

Leuk gezicht zo in dat kleine station.
Misschien was er geen ander materieel voorhanden dat IRM hier reed of idd een extra trein.

Groeten van Jarno
Re:IRM stopt in Beek-Elsloo als stoptrein??
CiteerIk denk dat e.e.a. misschien te maken hebben met het NK Wielrennen dat door ons dorpje komt dit weekend?
Neen , de IC tussen Maastricht en Sittard reed op 26 en 27 juni als stoptrin ivm werkzaamheden tussen Sittard en Weert/Roermond