Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje

Gestart door Remie woensdag 23 juni 2010, 11:55:16

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Half uurtje geleden nog eentje kunnen bestellen, was de laatste. Kreeg zo'n beetje overal te horen dat vaste klanten voor gaan. Ik heb helaas geen liggende gelden om vaste klant te zijn maar mij hoor je niet klagen 8).
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: markske op donderdag 24 juni 2010, 12:03:31
neeee deze lok is nog niet uit verkocht  :lol:
Citaat van: peterpan op donderdag 24 juni 2010, 12:39:52
Half uurtje geleden nog eentje kunnen bestellen, was de laatste. Kreeg zo'n beetje overal te horen dat vaste klanten voor gaan. Ik heb helaas geen liggende gelden om vaste klant te zijn maar mij hoor je niet klagen 8).
Nu wel :mrgreen: Succes met je loc 8)
Hoop snel foto's te zien...
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Gister toch maar even naar de Store aan de zaan geweest en helaas ben ik gezwicht, heb er eentje opzij laten zetten in afwachting van het einde van de maand... Mooi model, mooie detailering en zoals de andere 1200's weer een lekker zware uitvoering...

Volgens de winkelier gaat het om een oplage van 150 stuks...
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: peterpan op donderdag 24 juni 2010, 12:39:52
Kreeg zo'n beetje overal te horen dat vaste klanten voor gaan.

Discriminatie  :roll:

Mvg, Johan
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Tsja, discriminatie; ik kan het wel begrijpen maar wanneer ben je dan "vaste klant"? Moet je dan voor honderden euro's per jaar iets kopen? Ik heb nu eens geluk gehad, de vorige keer niet. Nu maar hopen dat de verzending goed gaat want ik woon te ver om hem te halen :|

Gr,
Peter
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: peterpan op donderdag 24 juni 2010, 13:12:49Nu maar hopen dat de verzending goed gaat want ik woon te ver om hem te halen :|

Het is op zijn minst te hopen dat de afzender het pakket aangetekend / verzekerd verstuurd. Hoeft ook geen garantie te zijn maar maakt de kans dat het pakket uiteindelijk bij jou arriveert wel een stuk groter....

Alvast veel plezier van je nieuwe aanwinst!  :D
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Hij wordt idd verzekerd verzonden. Nu zegt dat niet zoveel want als er iets verkeerd gaat dan is de loc al uitverkocht. Maar we gaan van het positieve uit.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Kun je veel geld claimen toch?

Gr Eddie
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Je hoeft geen honderden euro's uit te geven om vaste klant te worden. Ik en me pa hebben gewoon goede contacten met onze leverancier. Speciale nederlandse modellen worden automatisch gereserveerd. Willen we ze niet hebben of een van ons is dat ook geen probleem.

Maar goed mooie loc zeker in het zwart staat heel erg mooi bij de andere acts loc.

Gr Frits
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Wie is jouw leverancier Frits?

Gr Eddie
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
dacht dat de lok  gisteren al klaar lag bij de Leverancier ?? 
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Lid sinds: 2008

graag een glaasje wijn

offline
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
heb eergisteren van Grootendorst de mail ontvangen en ik zie dat hij vandaag reeds niet meer op de website staat : dus vermoedelijk ook al uitverkocht.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Ligt er niet wakker van ,koop liever de ACTS-mak van Piko,dan heb ik er 3 voor de prijs van 1 marklin met geluid,en wedden dat die 3 piko's net zo hard fluiten dan die ene marklin. Oke het is ff een ander model,maar dan nog ben toch nie gek 340 euries voor zo'n oud model ,  heb al een normale 1200 van NS,meer dan genoeg.

Maar gelukkie hebben we allemaal onze eigen smaak,en die hem gekocht hebben,wens ik er heel veel plezier mee...wees er zuinig op.

Mvg: Alex
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: Aliebengalie op donderdag 24 juni 2010, 17:47:05
Ligt er niet wakker van ,koop liever de ACTS-mak van Piko,dan heb ik er 3 voor de prijs van 1 marklin met geluid,en wedden dat die 3 piko's net zo hard fluiten dan die ene marklin. Oke het is ff een ander model,maar dan nog ben toch nie gek 340 euries voor zo'n oud model ,  heb al een normale 1200 van NS,meer dan genoeg.

Maar gelukkie hebben we allemaal onze eigen smaak,en die hem gekocht hebben,wens ik er heel veel plezier mee...wees er zuinig op.

Mvg: Alex

tja plastic is niet zo duur en makkelijk te bewerken
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Gekukkig is niet alles plastic... :lol:
Mvg: Alex
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Tja, ?340,- voor een gelimiteerde oplage.  :?

hoe gelimiteerd is hij als er wederom geen certificaat bij zit zoals de laatste tijd iets te vaak voorkomt.
ze kunnen mij nog meer vertellen, er worden er gewoon niet meer verkocht dan dat er geproduceerd worden.... 

de gelimiteerde:
dsm mak loc, nog te koop
vos mak loc, nog te koop
koplopers, nog te koop
railpro mak 6504, nog te koop
dhl designstudie, nog te koop
1200 set ook nog te vinden, container-wagenset en zelflosser set idem....

Hoe gelimiteerd ze ook zijn ik koop alleen modellen die mij aanspreken, in dit geval was dat voor mij uit bovenstaand rijtje alleen de railpro mak  8)

wat niet betekent dat ik iedereen die deze loc wel mooi vind er heel veel plezier mee wens!

Groeten barry, die nog steeds! zijn camera niet terug heeft en inmiddels ook weer wel het een en ander te showen heeft  :( 
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: BMW-Fan op donderdag 24 juni 2010, 18:38:07
Citaat van: Aliebengalie op donderdag 24 juni 2010, 17:47:05
Ligt er niet wakker van ,koop liever de ACTS-mak van Piko,dan heb ik er 3 voor de prijs van 1 marklin met geluid

tja plastic is niet zo duur en makkelijk te bewerken


Zo is het. Zelfs de BMW carosserie is tegenwoordig goeddeels opgebouwd uit plastic. :wink: Daarom zijn ze zo goedkoop.

Gr, Ben.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Hahah wat een humor :) :) :) :) :)

ps carbon is geen plastic een ook niet goedkoop :wink:
corvettes zijn gemaakt van plastic/kuntstof

Gr BMW-Fan
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
@ barry1972

Je hebt gelijk, maar wel even de lijst compleet maken.

De 1206 uitverkocht.
De 1255 uitverkocht.
De br 189  uitverkocht.

De 1200 set is nog te vinden ben ik het me eens. Maar niet veel.
De railpro 6504 naar mijn weten alleen op marktplaats verkrijgbaar.

Gr Frits
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citeercorvettes zijn gemaakt van plastic/kuntstof

Hmmm..Amerikanen kijken nu heel raar op.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Word toch niet graag aangereden door zo'n corvet,denk toch dat ik een paar dagen hoofdpijn zal hebben.....
Nogmaals ik heb er weinig tegen hoor,vind het model en de kleur prima.
Alleen de prijs echt belachelijk hoog,vandaar mijn opmerking over Piko.

En voor de bezitters ben ik blij dat ze hem hebben.
Echt mooi,maar voor mij veel te duur.
Een heel mooi exemplaar voor in de vitrine.
Want tenslotte ben je zuinig op zo'n mooie loc.

Mvg: Alex
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Hoi hoi,

Ik heb de loc ook gekocht vanmiddag, en je kan zien dat die is over gespoten. Vooral de witte ACTS logootjes, die zijn niet geweldig gespoten. Voor de rest heb ik de loc nog niet zo gweldig bekeken.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
foto's :D :D :D :D

Gr Eddie
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
er staan nu al drie van deze op marktplaats. Maar om nu te zeggen dat er op alle drie veel wordt geboden nou nee  :lol: zal deze keer dus wel mee vallen met de prijs.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
OP een 750 dus.......

Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Hoi hoi,

Hier dan de eerste foto´s:

De doos:



Hier uit de verpakking op de doos:



Dichtbij van de zijkant:



De voorkant:






En dan heb ik hier een uitsnede van de voorkant. Oordeel zelf :roll: :roll: :roll: :

Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
ja op een is er 750 geboden maar bieden en krijgen da zijn twee dingen
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
mooie foto's en een mooie lok alleen is de afwerking toch wat minder  :( dan bij de 37121.1 of zie ik dat niet goed ??
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Ben de loc eens even beter gaan bekijken. Na de foto's van mister1736.

Bij mij is er verf af van de luchtslangen. Het paars komt er gewoon doorheen  :shock:. Weet niet wie deze heeft gespoten maar wat een pruts werk.

Volgende week ga ik terug naar mijn leverancier wat hier aan gedaan kan worden. Als dit vaker gaat gebeuren ben ik er helemaal klaar mee.

Gr Frits
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: markske op vrijdag 25 juni 2010, 17:47:23
mooie foto's en een mooie lok alleen is de afwerking toch wat minder  :( dan bij de 37121.1 of zie ik dat niet goed ??

ik denk wel dat je het goed ziet. Foto's zijn idd prima. Er is goed te zien dat het spuitwerk een beetje eh,....rommelig is. Verder vind ik het net of de lok een beetje scheef is. Met name de pantograven. Maar ach, wat wil je nou voor dat geld :?

groetjes, Martin
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
En hier betaal je dan zoveel geld voor?! :(

Martijn
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: M. Lankhaar op vrijdag 25 juni 2010, 18:32:51
En hier betaal je dan zoveel geld voor?! :(

Denk het wel  :shock:

Mvg, Johan
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Nou, voor zoveel geld verwacht ik toch wel wat meer....
En ja, mij lijkt het ook dat de loc een beetje schuin staat.  :?

Martijn
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Dan toch maar liever plastic..... :lol:
Is toch niet normaal jongens eh mannen voor zoveel geld en dan deze kwaliteit of ben ik nou gek...
De loc opzich zelf is een mooi model , daar zijn we het wel over eens , maar ik denk dat een beetje hobbyist dit spuitwerk mooier maakt dan marklin het deze ronde heeft gedaan , diep droevig noem ik dit ..sorry...

Mvg: Alex
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Hij is niet abnormaal duur, hij is marklin uvp duur.

Gr Eddie die het nog steeds een geweldig model vind
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Heb al een mailtje gestuurd naar mijn leverancier ben erg benieuwd wat hier uit komt. Hoop op een goede oplossing maar dat is afwachten.

Als het uit de fabriek komt heeft de eindcontrole gefaald. Als iemand anders dit voor marklin heeft gedaan zou ik me in iedergeval schamen.

Gr Frits
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Inside informatie zonder bron:

In nederland overgespoten, evenals de 1206 de br 189 de mak's en de koploper specials muv olympia*

Gr Eddie

alles onder voorbehoud
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: mister-9 op vrijdag 25 juni 2010, 19:02:54
Als iemand anders dit voor marklin heeft gedaan zou ik me in iedergeval schamen.

Wie de schoen past............................  8)

Mvg, Johan
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Wie de schoen past.....

Als het de juiste maat schoen betrefd mot het toch geen probleem zijn Johan.... :lol:

Mvg: Alex
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Als het maar geen roze schoenen zijn met hoge hakken, of wel?

Anyway: schandalige kwaliteit van de beschildering. Prutswerk. Kan gewoon niet voor dat geld. Ik ben benieuwd of de mijne ook zo is.....
Ik heb hier de zwart-oranje Roco, en die is perfect !
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Waar komt dit spuitwerk vandaan, Alblasserdam? :shock:

Gr, Ben.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Is het soms een voormalig forum-lid? Daar heb ik beter van gezien..... Zal toch niet?
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: bolkoppie
Waar komt dit spuitwerk vandaan, Alblasserdam? :shock:
Waarom denk je dat zo, onderbouw dit eens??
Zomaar wat roepen heeft ook geen nut...

KJ zal hier ook niet echt blij mee zijn, mocht hij dit lezen...


Romar
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Grote tegenvaller. Ik kan het zelf niet beter, maar dit moet toch echt wel anders. Verf spetters lijkt het wel :shock:
je kan ook bij de voetbal koploper de blauwe band door de voetbal heen zien. Ik vind dat soort dingen echt niet kunnen voor dat geld. Duidelijk te zien dat dit door vrijwillegers is gedaan (?)
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Hoeft niet persè door vrijwillegers gedaan te zijn hoor.
Het kan ook gewoon door een stelletje onervaren klunzen zijn gebeurt....Hoe jammer het ook is. :( Zonde van het model, want met het model zelf is niks mis. :)

Martijn
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Nou ja, klunzen....., misschien kregen ze alleen een bokkepoot mee van de baas, dan valt het nog mee...

Hoe dan ook, ik betaal er dik geld voor, dan moet het resultaat ook perfect zijn. Ik accepteer dit i.i.g. niet.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Ik heb gisteren de mijne ook besteld en ga deze morgen ophalen.
Nu ik deze foto's zo zie zal ik hem eens heel bekijken en dan wel beslissen of ik hem neem.
Als hij er echt zo uitziet als op de foto's dan mogen ze hem houden.
Ik vind dit slechte kwaliteit voor dit geld.
Ik hoop dat hij er toch beter uitziet dan zoals hier getoond.
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Citaat van: Wilfried op vrijdag 25 juni 2010, 22:14:22
Ik heb gisteren de mijne ook besteld en ga deze morgen ophalen.
Nu ik deze foto's zo zie zal ik hem eens heel bekijken en dan wel beslissen of ik hem neem.
Als hij er echt zo uitziet als op de foto's dan mogen ze hem houden.

Ik weet niet zeker of dit wel kan. Je hebt het model besteld en dan mag jouw leverancier redelijkerwijs verwachten dat je het ook afneemt.

Ik ben geen jurist maar als ik jou zo lees ben je wel raar bezig. Een model "onder voorbehoud" bestellen heb ik althans nog nooit van gehoord....
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Nee, ik eigenlijk ook niet. Alleen heb ik gelukkig het voordeel dat dat bij mij meestal wel kan. (dus ook niet altijd)

Maar dit probleem had je van te voren ook moeilijk kunnen weten, dus het is eigenlijk wel zo netjes dat de koper dan ook mag weigeren...

Mvg, Martijn
Re:ACTS 1255 VOS Logistics zwart/oranje
Een winkel met goede service zou dit mogelijk moeten zijn.

Aangezien je het bestelde product bij levering pas voor het eerst ziet, en dus dan pas kan oordelen over de kwaliteit, kun je ook dan pas zien of de prijs kwaliteit verhouding naar verwachting is. Zo niet dan lijkt het mij normaal dat je dan mag zeggen van alles leuk en aardig, maar deze kwaliteit verwacht ik niet bij een dergelijk bedrag, en ik bedankt dan ook vriendelijk voor dit model.

Maar ja, dat is hoe ik er over denk.

Mvg,

Romar