Na een radiostilte van een paar weken (dat doen ze in Den Haag ook, dus waarom ik niet) heb ik weer een kleine update voor jullie.
Alle bovenleidingsmasten zijn geplaatst en er hangt nu draad tussen de masten en er is wat ballast bijgekomen. De hekjes die de afscheiding gaan vormen tussen de vrije baan en het deel waaraan gewerkt wordt staan er nu ook: 37 stuks.
<het linkerdeel><het middendeel 1><het middendeel 2><het rechterdeel met één van de stootblokken><het linkereind van het "traject" met het gebouw voor de pendelautomaat> De losse draden die je op alle foto's ziet is de bekabeling van de stroomvoorziening van het traject, de aansluiting van de baan en de reedcontacten - de "buisjes" die je aan beide uiteinden van het voorste spoor tussen de rails ziet liggen op foto 1 en 4.
De draden met de rode stekkers worden aangesloten op de pendelautomaat (uiteraard zonder die stekkers), de gele stekkers worden nog verwijderd: daar worden de draadeinden nog aan elkaar gesoldeerd.