Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore

Gestart door Maarten Marklin zondag 13 juni 2010, 00:47:20

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Ik zag een  bericht over de  Harry Potter trein en dacht er gelijk aan om wat meer foto´s van treinen in Schotland te laten zien.

Vlakbij Edinburgh ligt het plaatsje Bo´ness. Daar is een museumlijn.














Meer fotoos van treinen in Schotland volgen.
Re:Scotland treinen
Lid sinds: 2008

offline
Re:Scotland treinen
Hallo Maarten,

Hardstikke mooie foto's heb je geplaatst ! Dat doet me denken aan 35 jaar geleden toen wij in Schotland waren ; Midden in Inverness was een grote dieplader aan het klooien om door een klein straatje te komen. Toen we dichterbij kwamen, zagen we op de dieplader een roestige stoomloc staan die een beetje lijkt op jouw derde foto. Natuurlijk geen fototoestel meegenomen, maar later hoorden we dat die loc jàrenlang op een stukje rails voor een school heeft gestaan, maar omdat de school uitbreidingsplannen had, hebben ze hem daar weggehaald. Wat er met die loc is gebeurd.... ik heb geen flauw idee !?!  Zo zie je maar weer wat een foto van jou, bij anderen weer iets bovenhaald, wat al jaren ergens héél ver weg in je hoofd zit... :D   Leuk toch.?

groeten, Willem.
Re:Scotland treinen
daanknoben
gast

Re:Scotland treinen
Mooie foto's hoor. Erg gaaf, typisch Schots inderdaad.

Zie die rails op vlak liggen op die 2e foto :shock:

gr. Daan
Re:Scotland treinen
Rob_D
gast

Re:Scotland treinen
Maarten bedankt voor het plaatsen van deze mooie foto's

groeten van Rob :D
Re:Scotland treinen
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re:Scotland treinen
Dunkeld Birnham.























Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie
Dalwhinnie





















Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Edinburgh











































Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Bedankt voor de mooie foto's. 'k Heb ook uren rondgedwaald in en om Waverley Station...
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Dufftown























Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Isle of Mull, Craignure Railway.























Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Wow, mooie foto's!
Schotland, ik ben er twee keer geweest, prachtig!!! En dan de Highlands in het bijzonder!

Koen
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Hallo Maarten,

Ik heb weer genoten van al je mooie foto's. Typisch Schotland ; ik zou er zò weer naar toe willen gaan voor een lekkere vakantie ! Op een paar foto's staat wel een héél klein draaischijfje, helemaal te gek zo'n foto!  :D

groeten, Willem.
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Als het kon dan ging ik er wonen. Ik heb elke dag heimwee naar Schotland.
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Inverness en Aviemore





























































Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Hallo,

Wat een prachtige serie foto's.

Bedankt en de groeten,

Minto Tighfield :D
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Het zijn allemaal weer mooie foto's
Bedankt voor het plaatsen

groeten van Rob
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Mooi foto series. 8)

Gr.
René
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Hallo Maarten,

Alwéér een serie hele mooie foto's waar we van kunnen genieten, het houdt maar niet op, zo lijkt het wel.....Lekker doorgaan !  :D

groeten, Willem.
Re:Scotland treinen Boness, Dunkeld-Birnham, Dalwhinnie, Edinburg, Mull, Aviemore
Op mijn website staan ook een paar foto's uit Schotland, al zijn die lang niet zo bijzonder als de foto's die hier staan...

Koen