Op 5 juni 2010 mocht ik samen met nog een aantal mensen een kijkje nemen bij Revisiebedrijf Nedtrain Haarlem dankzij
C-tracks .
Voor dat ik naar Nedtrain ging zag ik op spoor 8 Sprinter 2985 staan die als extra stoptrein naar Zandvoort ging.
Veilig opgeborgen staat mC 9002 in één van de oude loodsen van het Revisiebedrijf.
Hier is men bezig met het inbouwen van reisinformatie en draadloos internet in ICMm 4083.
Het buitenterrein.
In één van cascohallen staat een kopbak van de 4202.
Dit DDAR-stuurstandrijtuig heeft januari 2009 Plan V 419 geramd. Net als de 419 zal ook deze trein naar de sloop gaan.
En zo komen de ICMm-rijtuigen uit de schildershallen. Hierna wordt de buitenkant bestickerd. De 2 blauwe lijnen voorkomen dat er geen gele naden te voorschijn komen tussen de stickervellen.
Rechts staat een kopbak van de 4201. Deze heeft tot aan zijn revisie de Olympische bestickering gehad.
De 4206 is lijkt klaar te zijn om weer naar buiten te gaan.
Ook DDAR-loc 1711 stond in de nieuwe loods van Nedtrain Haarlem.
De 4206 en de 9402.
Over een paar weken is kraansik 274 hier weg.
DBSRN-loc 6491 rijdt door station Amersfoort met een vuile ballasttrein. Links staan de 7108 en een DDAR-stam te niksen.