Het enige wat mij opvalt is dat het net lijkt of je in de 3D presentatie veel meer ruimte overhoudt dan bij het baanplan, is dit gezichtsbedrog of komen de maten niet overeen?
Albertjan,
Bedankt voor het compliment.
Op dit punt, gezichtbedrog, kan ik met je meegaan.
Dit dacht ik dus ook maar na het op 1:10 af te hebben gedrukt valt dit heel erg mee.
Het zit volgens mij dus inderdaad in gezichtsbedrog betreffende het programma (denk ik dus) want de ruimt is ruim voldoende.
Suggestie, bij het station (lange rechte stuk) zou ik links en rechts in de hoofdbaan overloopwissels plaatsen. Nu kan alleen een trein links het station binnen en alleen rechts wegrijden, als je begrijpt wat ik bedoel.
Peter,
Misschien dat de meeste met de klok mee rijden?
Maar dan ben ik dus dwars blijkbaar (hahahaha)
Route: vanuit het schaduwstation komt een puffer richting het station bij de draaischijf.
Dit is rechts rijdend richting het spiraal als ik dan de route volg kan de puffer gewoon het tweede station binnen rijden.
Een volgende trein kan ook nog een stationpoor pakken, een derde trein kan dan gewoon recht door richting het spiraal om zo weer terug het schaduwstation in te rijden.
Tenminste zo zie ik het.
Ik wil hier niet mee zeggen dat er geen andere mogelijkheden zijn.
Maar mijn gevoel zegt dat een trein niet een kruisend spoor over moet duiken maar dat kan ik verkeerd hebben natuurlijk.
Misschien begrijp ik je verkeerd.
Tot zover mij uitleg van mijn gedachtenkronkel.