Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli

Gestart door MM. vrijdag 04 juni 2010, 16:28:19

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! voor het eerst een Opel! 31 Juli
Hallo,
Al enige tijd wou ik zelf een politie/ambulance/brandweer auto maken. Aangezien dat ik ook een hobby van mij is. Ik verzamel veel nederlandse hulpdiensten. En wat is er nou leuker dan een zelfgemaakt model die bijna niemand anders heeft. Een stukje trots dacht ik.
Daarom moest eens de eerste keer zijn. Voor het eerst gewerkt met mirco sol en decals.
Met trots presenteer ik dan, de Politie T5 van Gemeente 't Mooi.

***foto's zijn klikbaar***


Dit is het basis model. Het is een vw T5 korte wielbasis van Rietze.
De decals zijn van Fokko van Calker.



En de decals zitten erop! Dat viel mee, ik dacht dat het veeeel ingewikkelder zou zijn!



Voor het eerst in dienst @ Maren op het Dorpsplein



Het wachten was kort, want er was een brandje in de snackwagen op de markt.
Dus konden ze meteen uitrukken. Met (bijna) al mijn nieuw materiaal wat van de week is binnen gekomen.

De VZA, Brandweer Emmen, ambulance Mercedes zijn nieuw. Natuurlijk ook de politie t5:)









Maar wat heb ik nu precies allemaal gedaan.
Ik heb het standaard model uit elkaar gehaald. De lichten en gril eruit gehaalt.
Daarna heb ik de decals op maat geknipt. De decal 10 sec in warm water, daarna een minuutje op een vochtige doek leggen. Kort daarna een beetje mirco sol op het model aangebracht. De decals erop gelegt. en weer een beetje micro sol er op gesmeerd. en ga zo maar verder. Daarna heb ik het model weer in elkaar gezet en de spiegeltjes en zwaailichtbalk erop gelijmd. Daarna heb ik een andere gril besteld met lichtflitsers erin. (Zwaailichtjes) die erop geplakt en de lichten weer terug op de plaats. Als laatste een kenteken erop gelijmd en klaar was het modelletje:)




Conclusie; dit smaakte naar meer, en meer..

Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Mooi wagentje!!!
netjes hoor!

Citaat van: MM. op vrijdag 04 juni 2010, 16:28:19
Conclusie; dit smaakte naar meer, en meer..

inderdaad  :lol:

Groeten,
Martijn


Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Mooi hoor, erg leuk gedaan  :D

Groetjes Fulco
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Citaat van: MM. op vrijdag 04 juni 2010, 16:28:19
Conclusie; dit smaakte naar meer, en meer..
Hellup, alweer zo'n knutselaar erbij 8).

Zonder dollen, je hebt er een mooie politiewagen van gemaakt. En je zegt het zelf al:
CiteerIk kan meer dan ik dacht.
dus ik ga vanaf nu afwachten wat er nog meer uit je hoge hoed tevoorschijn komt :lol:. Succes met je volgende projecten.
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Hij ziet er echt geweldig uit :D !!!

Even off-topic: waar heb je die prachtige Nederlandse telefooncel en brievenbus vandaan?

M.v.g.

RMW
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Citaat van: RMW op vrijdag 04 juni 2010, 18:41:37
Hij ziet er echt geweldig uit :D !!!

Even off-topic: waar heb je die prachtige Nederlandse telefooncel en brievenbus vandaan?

M.v.g.

RMW

Dank voor jullie leuke reacties, geeft weer motivatie:D
ehm die komen van de beurs in Houten. Daar kopen wel meerder hier het een en ander van:P Heb alleen geen site of mail.
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Citaat van: MM. op vrijdag 04 juni 2010, 18:45:26
Dank voor jullie leuke reacties, geeft weer motivatie:D
Dat had jij toch niet (meer) nodig? Het feit dat je politiewagen zo mooi gelukt is was toch motivatie genoeg?
Bovendien zei je het zelf al:
Citaat van: MM. op vrijdag 04 juni 2010, 16:28:19
Conclusie; dit smaakte naar meer, en meer..
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Zeer mooi die auto's

misschien kun je nog voor- en achterlichten inbouwen :mrgreen:

groeten minitreintje/Dylan
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Citaat van: MM. op vrijdag 04 juni 2010, 18:45:26ehm die komen van de beurs in Houten. Daar kopen wel meerder hier het een en ander van. Heb alleen geen site of mail.

Bedankt voor je snelle reactie.

M.v.g.

RMW
Re:Ik kan meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P
Hoi M(arilyn? :wink:)
Weer zo'n prachtig Nederlands tafereel van jouw hand! 8)
Het marktje geeft een bijzonder leuk beeld, zeker nu met zo'n licht "ontvlambaar" onderwerp.
Leuk dat het pas aangeschafte materiaal nu al aangepast op de baan staat.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Hallohoigoedenmiddag! :lol:

Even weer een kleine update van deze kant.
Vandaag bestelling binnen gekregen
De golf 5 van wiking word een politie auto..
de decals zijn van fokko van calker




klein uurtje werk...


De lichtbalk is van River Sation Point


Achter kant


in dienst...




ff pauzeren bij de snackkeet..


Binnenkort.... De nieuwste golf 6 als politie  8)
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Weer een mooie politie auto joh :) alleen jammer dat deze een botsing heeft gehad. de koplamp is kapot ;)
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Citaat van: distroyer op donderdag 17 juni 2010, 17:29:25
Weer een mooie politie auto joh :) alleen jammer dat deze een botsing heeft gehad. de koplamp is kapot ;)

Dankjewel, maar er is geen koplamp stuk hoor. dat lijkt denk ik zo;)
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Erg leuk gedaan, ik hoop dat er nog veel meer moois gaat komen.



                                                                                                Arie
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Citaat van: MM. op donderdag 17 juni 2010, 14:58:41
Binnenkort.... De nieuwste golf 6 als politie  8)

Ja en die belofte kan ik NU waar maken.
Vandaag lekker vroeg vrij en kon het niet laten om de volgende politie wagen ook te maken.
Ik begin de handelingen al steeds beter uit te voeren. En maak minder fouten.
Ook denk ik er nu aan dat de bovenste striping op de zijkanten moet stoppen bij de eerste deurportier.. (dit kreeg ik namelijk als tip)
En moet zeggen dat dit modelletje toch het pronkstukje is  :lol:

Ooit ben ik van plan om de politievoertuigen die rietze/herpa etc hebben uitgebracht weg te doen. En alleen maar zelfgemaakte (Unieke) Politie modellen op de baan te hebben.
Nu zul je wel denken, Meerdam zoveel politie. Is het dan zo crimineel. NEE; in Meerdam komt het Hoofdkantoor (politie) van de gemeente ''t Mooi.



Dit is het standaard modelletje. Van wiking



En nu is die zo!



@ Maren



Totaal plaatje van eigenbouw politie voertuigen tot nu toe



Tot slot heb ik de voorstriping op de t5 nog even aangepast. Hier zat de verkeerde decal op.


Word vervolgt..
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Aangezien ik nu beter word in het plakken van decals.. Ben ik ook wel bereid een keer een politie wagen in opdracht te maken.
Als je hier interrese hebt moet je maar even een pb'tje sturen.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Lid sinds: 2006

a'j plat kunt proatn, mo'j 't neet loaten

offline
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Ziet er netjes uit al die zelfgemaakte politiewagens.

Citaat van: MM. op vrijdag 18 juni 2010, 15:49:33

Nu zul je wel denken, Meerdam zoveel politie. Is het dan zo crimineel. NEE; in Meerdam komt het Hoofdkantoor (politie) van de gemeente ''t Mooi.


Volgens mij is de politie wel crimineel :wink:, de auto's hebben allemaal hetzelfde kenteken. :?  :mrgreen:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
En die nummerplaten voldoen ook niet aan de voorschriften :mrgreen:.

Maar even serieus: mijn complimenten!
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 17 Juni 2010 nummerrr 2
Citaat van: Wilfried op vrijdag 18 juni 2010, 22:00:04
Ziet er netjes uit al die zelfgemaakte politiewagens.

Citaat van: MM. op vrijdag 18 juni 2010, 15:49:33

Nu zul je wel denken, Meerdam zoveel politie. Is het dan zo crimineel. NEE; in Meerdam komt het Hoofdkantoor (politie) van de gemeente ''t Mooi.


Volgens mij is de politie wel crimineel :wink:, de auto's hebben allemaal hetzelfde kenteken. :?  :mrgreen:


Haha dat klopt deze zijn even tijdelijk. Ook de nummerborden decals moet ik binnenkort ff bestellen..
Dankjewel voor de complimentjes..
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!
Ziet er leuk uit. Misschien een handeltje op mp? Je kan proberen. Je bent lkkr bezig met je hobby en vangt nog geld ook. :P
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Das sieht sehr gut aus! :D
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Hallo,

Prachtig gezicht hoe jij die auto's zo mooi om kan toveren! Doe je dat ook wel eens bij vrachtwagens, of heb ik dat gemist?  Ik wou dat ik al zover was, maar ik heb nog geen eens een baan, dus dat schiet nog niet op! :(

groeten, Willem.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Je bent lekker aan het hobbyen!
Vooral doorgaan en wij genieten lekker mee van de mooie tafereeltjes.

Groet,

Hugo
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Citaat van: wilsma op zaterdag 19 juni 2010, 02:47:22
Hallo,

Prachtig gezicht hoe jij die auto's zo mooi om kan toveren! Doe je dat ook wel eens bij vrachtwagens, of heb ik dat gemist?  Ik wou dat ik al zover was, maar ik heb nog geen eens een baan, dus dat schiet nog niet op! :(

groeten, Willem.

Hallo Willem, nee ik heb 1 keer een cinevideogroep wagen verbouwd. Meer niet.
Maar wie weet wat nog komen gaat..

Aan iedereen; Bedankt voor de complimenten.

@ Remie;

Ja wie weet, maar denk je dat er echt handel in zal zitten?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Geen grote. Maar als je nou speciale auto's kan maken zoals bedrijfsauto's en andere politie auto's die gewoon echt niet te koop zijn. Zoals deze  :lol:

Of je maakt nederlandse politie motors, die zijn dus niet in model standaard. Als je niet al te veel vraagt dan kan je misschien wel wat kwijt.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
En een Volvo V50, is dat ook mogelijk?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P 18 Juni 2010 nummerrr 3!!!
Citaat van: Laurent op zaterdag 19 juni 2010, 12:06:53
En een Volvo V50, is dat ook mogelijk?

Daar had ik ook al naar gekeken voor een verkeerspolitie.
alleen jammer dat deze er niet in onze schaal is:(
Dan had het gekunt
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Kan je ze niet wit spuiten?  Ik bedoel, sommige autos kan je de lichten en ramen er uit halen. Dan kan je ze wit maken drogen deals en in elkaar zetten. Zo heb je toch meer modellen. Of rode brandweers of Gele ambulances.   
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Citaat van: Remie op zaterdag 19 juni 2010, 22:09:29
Kan je ze niet wit spuiten?  Ik bedoel, sommige autos kan je de lichten en ramen er uit halen. Dan kan je ze wit maken drogen deals en in elkaar zetten. Zo heb je toch meer modellen. Of rode brandweers of Gele ambulances.   

Nou inpricipe zou dat kunnen. Maar dat moet je volgends mij een airbrush aanschaffen. En als je echt een goed model dan wil moet je ook airbrush van een goede kwaliteit nemen.
Brandweers is wel een optie. Ik weet dat herpa standaard rode brandweers heeft. En er zijn ook decals voor brandweer te verkrijgen dus dat is wel mogenlijk. Ambulances niet aangezien je dan ook met de verf zit.
Mijn volgende model word denk ik ook aan ladderwagen
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Een ladderwagen uit nl op basis van wat?  Een duitse brandweer? Of een nederlandse en dan niks er aan doen en voor 5euro meer verkopen later :mrgreen:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Remie, wil jij Jeffrey niet op snode plannen brengen :twisted: :mrgreen:.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Ze zien er uiteraard weer prachtig uit, die politiewagens :D !!!

M.v.g.

RMW
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Citaat van: Remie op zaterdag 19 juni 2010, 22:39:35
Een ladderwagen uit nl op basis van wat?  Een duitse brandweer? Of een nederlandse en dan niks er aan doen en voor 5euro meer verkopen later :mrgreen:

haha, dan praat je nog over vriendenprijsje  :twisted: :mrgreen:
ik dacht meer aan zoiets:



+ decals dan he:P
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Ik vind de politiewagen geweeeelddiiiggg mooi  :lol: komt ook ik werk bij VW en zie ze dus ook af en toe bij ons in de werkplaats voor onderhoud.
Maar de stripings en zwaailampen zijn zeer realistisch. Kunnen deze ook werkend gemaakt worden?
Top gemaakt.

Groet Ronald  :D
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Citaat van: Varekamp op donderdag 24 juni 2010, 22:54:41
Ik vind de politiewagen geweeeelddiiiggg mooi  :lol: komt ook ik werk bij VW en zie ze dus ook af en toe bij ons in de werkplaats voor onderhoud.
Maar de stripings en zwaailampen zijn zeer realistisch. Kunnen deze ook werkend gemaakt worden?
Top gemaakt.

Groet Ronald  :D

Hoi Ronald,
Bedankt voor je leuke reactie.
Ik denk dat dit wel mogelijk is. Maar op dit gebied ben ik daar niet mee bekend.

Gr Jeffrey
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Smd led op een fietslampje aansluiten. Naruurlijk wel verleng draad er bij. Fietslampje is voor de knipper
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Ik heb gister even een (oud) modelletje overgespoten in het wit.
En dit lijkt een goed resultaat, alhoewel oefenen baat kunst.
Heb hier wat wilde plannen mee:$
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Let op allemaal...!!

Jeffrey heeft wilde plannen : kijk uit waar je rijdt, vaart of vliegt, zolang niet bekend is wat de plannen inhouden......!!   :shock:

groeten, Willem.  :wink:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P Wil jij ook een model?
Citaat van: wilsma op vrijdag 25 juni 2010, 11:27:34
Let op allemaal...!!

Jeffrey heeft wilde plannen : kijk uit waar je rijdt, vaart of vliegt, zolang niet bekend is wat de plannen inhouden......!!   :shock:

groeten, Willem.  :wink:

8) 8) 8) 8)
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P HULP NODIG?
hmm naar een dagje drogen is het model lelijk geworden..
Het model doet klonterig aan. Bah!
Valt me heel erg tegen. Had er leuke ideeën mee.
Het modelletje heb ik gespoten met een verfpus van de kwantum. Wit zijdeglans.
Hoe kan het dat dit zo is?

Zelf denk ik misschien dat het verf niet geschikt ervoor is. Het model is nu 3 keer over gespoten ook van 30 cm afstand. Ligt het aan de verf?
Of word het misschien een beetje beter als er een lak laag over gaat?
Of moet ik toch aan een airbrush geloven?
Alleen wil ik daar absoluut niet te veel aan besteden. Heb al een setje zien staan voor ongeveer 20,00 euries..

Wie kan mij helpen?
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P HULP NODIG?
Het kan zijn dat je verf niet geschikt is voor plasti / kunststof. Kijk even op de spuitbus, hoogstwaarschijnlijk staat er wel op vermeld waar het wel en niet geschikt voor is.

Probeer anders eens spuitbussen van bijvoorbeeld Tamiya, verkrijgbaar in modelbouwwinkels.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P HULP NODIG?
Citaat van: Gerard op vrijdag 25 juni 2010, 15:03:27
Het kan zijn dat je verf niet geschikt is voor plasti / kunststof. Kijk even op de spuitbus, hoogstwaarschijnlijk staat er wel op vermeld waar het wel en niet geschikt voor is.

Probeer anders eens spuitbussen van bijvoorbeeld Tamiya, verkrijgbaar in modelbouwwinkels.

hallo Gerard,

Op de spuitbus staat dat het geschikt is voor hard kunststof.
En als je zo'n spuitbus neem van tamiya krijg je dan niet zo'n effect?

Gr jeffrey
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! verslag(je) :P HULP NODIG?
Ik heb daar nog nooit last van gehad, het is verf speciaal voor de modelbouw. Maar laat je in de winkel wel goed voorlichten: ook Tamiya maakt verschillende soorten verf en niet allemaal zijn ze geschikt voor bijvoorbeeld de plastic modellen van Wiking, Rietze, Busch e.d.

Dat hebben ze in een modelbouwzaak tegen mij gezegd. Als ik lieg, lieg ik in commissie.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Aangezien ik nu al een aantal modellen heb gemaakt. Was ik op zoek naar en nieuwe uitdaging. Ik kocht altijd standaard witte modellen omdat ik hier zo de decals op kon gaan plakken. Maar aangezien hier geen uitgebreid collectie van is moest ik er aan geloven; Overspuiten.
maar hoe. Inmiddels zijn er 3 modellen mislukt. Waaronder een opel zafira. Hoe mislukt? ik had te dik verf erop gespoten. Helaas. Maar aan een kant ook een goede leerschool. Maar naar al dat oefenen is er toch iets  van gekomen. Graag laat ik jullie mijn nieuwste politie auto zien:

De volkswagen Touran:


Dit is het model. Van het merk wiking.
Ik heb het model eerst uit elkaar gehaald en gewassen. Daarna in de primmer gezet.
Naar een paar laagjes primmer. Ging ik verder met de witte verf.

Ik ben tevreden. Op naar de decals. Natuurlijk van Fokko.

Dat zijn der al 2. Op naar de rest. En dan afronden:)
....................................even wachten...nog heel even wachten..............................................................................................(pizza??)......................................Neee DECALS ZIJN KLAAR!:D...
Hier is het model:
Inmiddels is ook de blanke lak erover heen:D



en wat foto's van het model op de snelweg:





Dan nu weer een foto van alle zelfgemaakt politie modellen:





Dat was hem:D
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Het moet nu wel een heel veilig gevoel geven zoveel inzetbare politiewagens te hebben, maar heb je er ook bemensing voor?

Serieus: toppie gedaan, ik vind ze prima geslaagd.
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: Gerard op zondag 18 juli 2010, 15:19:19
Het moet nu wel een heel veilig gevoel geven zoveel inzetbare politiewagens te hebben, maar heb je er ook bemensing voor?

Serieus: toppie gedaan, ik vind ze prima geslaagd.

haha moet ook wel met zulke villa's haha!
Er staan nog wel wat vacatures vrij, dus wie weet;)
haha!
Dankje gerard;)
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Ziet er mooi uit  8)
Binnenkort zijn al je auto's van de politie? :mrgreen:
Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Citaat van: Remie op zondag 18 juli 2010, 16:38:01
Ziet er mooi uit  8)
Binnenkort zijn al je auto's van de politie? :mrgreen:

haha nee dat niet, ben wel van plan alle standaard herpa/rietze/wiking/busch series weg te doen en daarvoor in de plaats zelfbouw. Maar is moeilijk, om er afscheid van te nemen:P

Re:Ik kan NOG meer dan ik dacht. Tatúúú! Ik ga NOG weer een stapje verder 18 juli
Mooi hoor!  :D
Citaat van: MM. op zondag 18 juli 2010, 16:48:07
Maar is moeilijk, om er afscheid van te nemen:P

niet weg doen !
gewoon op de achtergrond laten staan  :D