Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Realistisch?

Gestart door Alves donderdag 03 juni 2010, 20:52:31

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Realistisch?
Alves
gast

Realistisch?
Hallo allemaal,

Ik ben nu nog steeds bezig met het ontwerpen van mijn Zwitserse modelbaan. Ik heb nu een aantal vragen wat betreft het realisme. Op mijn baan wil ik een druk station met veel goederen en personen verkeer. Nu is mijn vraag is het realistischer om gewoon de goederentreinen over de perron sporen heen laat rijden of over een goederenspoor, zoals bijvoorbeeld in Utrecht CS, Amsterdam CS of Rotterdam CS?  Nu komt mijn 2e vraag, namelijk rijdt de SBB (Cargo) Re 6/6 ook alleen of altijd in combinatie met de Re 4/4? Worden op Zwitserse stations ook loopbruggen gebruikt om de sporen te overbruggen, zodat mensen van het ene naar het andere perron kunnen? Alvast bedankt, ik hoop dat iemand me antwoorden kan geven op deze vragen.

MVG Dewey
Re:Realistisch?
rowan
gast

Re:Realistisch?
vraag 1: maakt niet uit op bijvoorbeeld utrecht cs rijdt er regelmatig een goederentrein langs het perron
vraag 2: de re 6/6 rijdt ook los. deze lok rijdt ook wel eens een ic
vraag 3: ja bijvoorbeeld station spiez heeft een loopbrug

ik hoop dat je hier wat aan hebt

mvg rowan
Re:Realistisch?
Alves
gast

Re:Realistisch?
Bedankt hier heb ik wel wat aan!

MVG Dewey
Re:Realistisch?
Blausee-Mitholz
gast

Re:Realistisch?
Citaat van: rowan op donderdag 03 juni 2010, 21:04:24
vraag 2: de re 6/6 rijdt ook los. deze lok rijdt ook wel eens een ic

Re 420/421 Cargo reed wel eens in de reizigersdienst met een EC, een Re 620 Cargo heeft dat nooit gedaan.

Voor heen reden Re 6/6 zware reizigerstreinen maar dat was voordat ze Re 620 Cargo werden.

Re 620 rijdt wel alleen voor een goederentrein, geen probleem heb er zelfs nog wel een videootje van

Mvg, Johan
Re:Realistisch?
Alves
gast

Re:Realistisch?
Bedankt voor de informatie. Ik had nog een vraag, op een foto van Johan zag ik 2 DB 185'n volgens mij zonder CH pakket met een goederentrein. Gebeurt dit nu ook nog wel eens?

MVG Dewey