Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

Hansabaan/ Even een kleine update na een te lange stilte.

Gestart door Krokodil woensdag 02 juni 2010, 21:21:12

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
hoi hans,deze baan wqrdt nog veel mooier dan de vorige.ik kom snel eens kijken, want ik wil dat automatisch ontkoppelen op het kopstation wel zien. groeten aan de hele crew en jou.                                  slangetje
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
Dat is een mooie berg aan het worden  :thumbup: Het word een mooi geheel zo met de achterwand. Heb je nog een mogelijkheid om er bij te komen mocht er onverhoopt een trein ontsporen in de berg?
Of word het graaien vanaf de tunnelingangen?

Dirk-Jan
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
Citaat van: slangetje op zondag 28 april 2013, 11:59:03
hoi hans,deze baan wqrdt nog veel mooier dan de vorige.ik kom snel eens kijken, want ik wil dat automatisch ontkoppelen op het kopstation wel zien. groeten aan de hele crew en jou.                                  slangetje

Hallo Fred,

Je bent van harte welkom. Hoor van je.

Hans.
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
Citaat van: Dirk-Jan op zondag 28 april 2013, 12:09:41
Dat is een mooie berg aan het worden  :thumbup: Het word een mooi geheel zo met de achterwand. Heb je nog een mogelijkheid om er bij te komen mocht er onverhoopt een trein ontsporen in de berg?
Of word het graaien vanaf de tunnelingangen?

Dirk-Jan

Hallo Dirk-Jan,

We rijden al maanden proef op dit Bas stuk onder de berg. Tot nu toe is er nog nooit wat gebeurt. Mocht er wat gebeuren dan is het inderdaad graaien in de berg.

Groeten,

Hans
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
Leuk Hans dat je vanmiddag even je deur voor me openstelde! En ja ik was stomverbaasd om zo'n mooie, grote en geautomatiseerde modelbaan te zien werken.

Ik zal zeker met enige regelmatig proberen mijn gezicht te laten zien bij HIP, al is het om ideeën uit te wisselen en opdoen.

Moet alleen oppassen dat ik niet teveel info opzuig, anders zie ik straks door de draden de bezetmelders niet meer  ;)  :-)

Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Goedemorgen spoorliefhebbers,

Het is weer zondagmorgen dus de update van onze baan.
Deze week heel druk geweest met de zaak dus helaas wat minder tijd voor de baan. Het beloofde filmpje is er helaas deze week niet. Maar aanstaande donderdag gaan we dit filmpje maken. Dus nu voor 100% zeker de volgende update. Sorry dat het deze week niet gelukt is maar wat voor jullie geld geldt voor mij ook de week is voorbij voor je er erg in hebt.
Deze week wel verder gegaan met de berg. Er zijn twee portalen geplaatst inclusief binnenwanden. Dit is een bewerkelijk stukje daar we ook zitten met de pijler van de brug. Dit gaat deze week ook dicht komen en dan staat het filmpje maken niets meer in de weg. Zeker gezien de twee vrije dagen aan het eind van de week.

Gisteren in Houten diverse spulletjes gekocht of opgehaald voor mijn collega's. Heb zelf nog een lok gekocht welke ik nog niet gezien had van Marklin. Zie straks de foto's. Wel is deze lok uitgerust met wat oudere elektronica, we gaan denk ik een Marklin decoder plaatsen met geluid en de motor ombouwen naar een 5 sterren motor. Als je het dan financieel bij elkaar optelt dan zijn we totaal voor deze lok 175,50 euro kwijt. Je hebt dan wel een lok met de modernste elektronica en geluid. Dit was voor een jaar terug haast niet mogelijk.

Nu maar snel naar de foto's,













Zo mensen dit was het weer voor deze week. De aankomende week gaan we verder met de berg en het maken van het filmpje. Zorg voor volgende week maar voor chips en drinken om tijdens het kijken naar het filmpje wat te eten en drinken te hebben.

Veel hobbyplezier gewenst en graag tot volgende week.

De Krokodil.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hallo Hans,

De chips en cola staan al klaar, dus ik ben er klaar voor.

Mooie loc, deze had ik ook nog nooit gezien.

Fijn dat je mijn spullen ook meegenomen hebt van de beurs  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hoi Hans,

Mooie lok weer.
Het ombouwen moet niet al te lastig zijn  :D.

Had je ook nog mijn spulletjes gevonden in Houten??

Kan niet wachten tot volgende week zondag >:-D

Groeten Sander.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Citaat van: Seinwezen op zondag 05 mei 2013, 12:37:49
Hoi Hans,

Mooie lok weer.
Het ombouwen moet niet al te lastig zijn  :D.

Had je ook nog mijn spulletjes gevonden in Houten??

Kan niet wachten tot volgende week zondag >:-D

Groeten Sander.

Hallo Sander,

Heb de ombouwsetjes en enkele decoders maar niet allemaal. De decoders zijn op dit moment uitverkocht. Binnenkort komen er weer nieuwe. Dubbeldekkers niet gezien. Het lokje wat gerepareerd moet worden heb ik ook.

Groeten,

Hans
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hoi Hans, bedankt voor het meenemen van mijn spulletjes uit Houten.

Kan ik zelf eindelijk ook weer verder aan de slag met mijn muurtjes en het dubbele kruiswissel vervangen wat regelmatig hapert.

Ik hoop dat het donderdag gaat lukken met het filmpje, zeker omdat we vandaag nog het een en ander hebben moeten wijzigen in koploper m.b.t. De besturing.

Wim
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hoi Hans,

Zo ik heb net even lekker zitten te genieten van je werkzaamheden,  gezien je arbeid op de vorige pagina's. (ik had al even niet gekeken  >:-D )

Hans vindt je het niet handiger alvorens je bergen dicht te maken om de bovenleidingen (indien je dit nog gaat aanbrengen) en ballast aan te brengen in het begin van de tunnel?
Ik ben erg benieuwd als je straks het groen gaat aanbrengen op je bergen, dat zal een prachtig landschap worden met zo'n grote baan.
Wacht met smart (en cola) op je filmpje. Succes weer komende week.

groeten Ronald  :)
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Citaat van: Krokodil op zondag 05 mei 2013, 14:56:14
Citaat van: Seinwezen op zondag 05 mei 2013, 12:37:49
Hoi Hans,

Mooie lok weer.
Het ombouwen moet niet al te lastig zijn  :D.

Had je ook nog mijn spulletjes gevonden in Houten??

Kan niet wachten tot volgende week zondag >:-D

Groeten Sander.

Hallo Sander,

Heb de ombouwsetjes en enkele decoders maar niet allemaal. De decoders zijn op dit moment uitverkocht. Binnenkort komen er weer nieuwe. Dubbeldekkers niet gezien. Het lokje wat gerepareerd moet worden heb ik ook.

Groeten,

Hans

Hoi Hans.

Top dat je mijn spulletjes mee hebt genomen.

Zie je snel,

Groeten Sander.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Nu weten jullie gelijk wie er toch met dat boodschappen wagentje door de beurs reed  >:-D
Die Hans kun je om een boodschap sturen  :thumbup:


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hallo Hans,

Berg is al aardig wortel aan het schieten. Tevens een mooie loc. Deze had ik nog nooit gezien.
Kan je elke loc ombouwen/ voorzien van geluid of zijn er dingen waardoor het niet kan?

Gr.Wim
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Citeer
Het lokje wat gerepareerd moet worden heb ik ook.


Hans, nogmaals bedankt!
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Citaat van: wila op zondag 05 mei 2013, 21:31:22
Hallo Hans,

Berg is al aardig wortel aan het schieten. Tevens een mooie loc. Deze had ik nog nooit gezien.
Kan je elke loc ombouwen/ voorzien van geluid of zijn er dingen waardoor het niet kan?

Gr.Wim

Hallo Wim,

In principe is elke lok om te bouwen met of zonder geluid. Vraag gerust om welke lok het gaat en we zullen je een passend antwoord geven.

Groeten,

Hans.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Goede avond Hans,

Mooi loc heb je erbij maar deze heeft toch al een 5 polige motor? Met de dubbeldekkers bedoel je denk ik de nieuwe NS set, de set met loc is in de uitlevering. Ik heb hem zaterdag zien liggen, het is een gelimiteerde set er zijn er 555 van en hij is erg fraai.

groeten Martin.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hoi Hans.
Geweldig om te zien dat de bergmassa's, van week tot week als een "kameleon" van kleur veranderen! :D
Nu de basiskleur aangebracht is zal het niet lang meer duren of het "groen" schiet de grond uit.

Ook weer erg vriendelijk van jou om afgelopen zaterdag de "boodschappen" van je gehele crew te doen, zij lekker genieten van een prachtige zonnige dag en jij zwoegen In Houten met al die tassen! O:-D

Veel plezier en succes met de baanbouw en aanwinsten.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hi Krokodil - Mooie loc die ZDF uitvoering van de 120. Ik wist niet eens dat die bestond! Veel plezier met deze aanwinst. Je bergmassief ziet er ook geweldig uit!

Succes verder,
Marc
Re: Baan van Krokodil/ De berg nog iets verder afbouwen. Lok gekocht in Houten.
Hallo Hans.

Kom maar met de film ik zit er klaar voor.

Mvg Evert.
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Ik ook :|
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
De spanning stijgt ............. 
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Goedemorgen spoorliefhebbers,

Deze week de berg helemaal dicht gebouwd en nu is hij gereed om van bomen en groenwerk te worden voorzien.
Daar gaat deze week mee begonnen worden. Ook komt er nog een kleine waterval vanaf de berg naar beneden. Onderaan de berg komt een grote waterpartij waar door middel van een looppad omheen gelopen kan worden. Ergens komt er nog een rotspartij in het meer.
Om bij dit meer te komen en te wandelen komt er een parkeerplein aan de andere zijde van de spoorbaan. Onder deze spoorbaan komt een tunnel voor voetgangers en fietsen etc. Heb hier even vlug voor enkele maanden werk verteld. Blijf het draadje volgen en je ziet het elke week een beetje bij beetje waarheid worden.

Gisteren een filmpje gemaakt wat ik al enkele weken had beloofd. Het is ruim 20 minuten lang en ik heb geprobeerd zoveel mogelijk van de baan te laten zien.

Nu naar de foto's van de berg en ik wens jullie veel plezier naar het kijken van het filmpje.







Op de volgende foto is duidelijk te zien dat ik hier geen gebruik maakt van gipsmatjes maar hier gebruik ik papier wat niet waterdoorlatend is. Dit is gedaan om het feit dat het werken met gipsmatjes heel moeilijk is om deze onder de brug en op de berg aan te brengen. Hier werkt papier veel handiger en vlugger.









Zo mensen dit was het weer voor deze week. Veel hobbyplezier gewenst en graag tot volgende week bij de nieuwe update.

De Krokodil.
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten




Groeten Sander
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hoi Hans.

Het wachten meer dan waard geweest, ik heb weer genoten bedankt.

Mvg Evert.
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Lid sinds: 2013

Met pensioen! Extra ont-moeten en genieten ;-)

offline
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Heel mooi Hans hoe je landschap steeds meer en meer een gezicht gaat krijgen. En dat nu alle treinen rijden! Dat was afgelopen vrijdag nog niet het geval; dus ik zal proberen te komen kijken voordat ik op vakantie ben.

Ik heb genoten van je film, maar ook idem van je baan life.

Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Schitterend, dat word straks weer genieten in Werkendam als we weer op visite zijn..... :thumbup:

Mvg: Alex
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hoi Hans,

Een heel mooi filmpje weer van je immense baan  :thumbup:

Toch een kleine opmerkingen en een vraag:

Op het traject waar de hoge snelheidstreinen rijden rijd de trein op zeer lage snelheid over de brug. Zoals ik het kan zien komt dit doordat het volgend blok nog bezet is door een andere trein. Volgens mij zou het mooier zijn al de trein met een normale snelheid de keerlus inrijd zodat dit niet zichtbaar is. Op den duur zal ook de keerlus in een berg veranderen (neem ik aan).

En ik ben erg benieuwd hoe je het ontkoppelen, aankoppelen en het weer naar de "nieuwe" uitgangspositie van de aankomende loc is ingeregeld in Koploper.
Volgens mij is hier eerder al wat over gezegd in je topic maar dat kon ik niet meer terug vinden.

Bedankt alvast voor het antwoord.

Groeten Niels
Re: Baan van Krokodil/ De berg geheel bewerkt met donkergrijze mortel.
Citaat van: Krokodil op zondag 28 april 2013, 19:56:10
Citaat van: Dirk-Jan op zondag 28 april 2013, 12:09:41
Dat is een mooie berg aan het worden  :thumbup: Het word een mooi geheel zo met de achterwand. Heb je nog een mogelijkheid om er bij te komen mocht er onverhoopt een trein ontsporen in de berg?
Of word het graaien vanaf de tunnelingangen?

Dirk-Jan

Hallo Dirk-Jan,

We rijden al maanden proef op dit Bas stuk onder de berg. Tot nu toe is er nog nooit wat gebeurt. Mocht er wat gebeuren dan is het inderdaad graaien in de berg.

Groeten,

Hans
Lol, ik ken dat....maanden proef gereden, ik geloof zelfs bijna een jaar...niks gebeurt...maak het dicht...
en toen begon de ellende...en heb ik de berg kunnen slopen...
Zo maak ik het nooit weer, ik moet er ten alle tijden bijkunnen
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Geweldige film EN baan  :thumbup:, genoten ;)

Mvg Gert
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hi,

Die Hans doet het toch maar weer, zich in allerlei bochten wringend, liggend op een hoog plateau van een palletwagen en dan ook nog die bergen modelleren.
Dat is vast ook een filmpje waard... ?
Tot spoedig.

groet
Harald
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Leuk filmpje  :thumbup:
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hoi Hans

Wederom geweldig mooi filmpje, schitterend materiaal en het rijdt allemaal goed met Koploper zo te zien  :thumbup:
Net als Niels zit ook te wachten hoe jullie het aan en af koppelen hebben geregeld in Koploper zoals beloofd in post 2021.
Succes verder.

Mvg
koos
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hallo Hans,

Zie dat er weer aardig wat veranderd is sinds ik bij je geweest ben.
Heb weer zitten genieten van je filmpje. Dacht ik kijk even een klein stukje en vanavond de rest. Maar voordat ik het wist was het gehele filmpje voorbij. Dan maar vanavond nog een keertje kijken :)

Gr. Wim
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hallo Koos,

Omdat ik zelf niet zo heel handig bent ben ik van anderen afhankelijk wat betreft de uirleg van het aan- afkoppelen.
Ga er met de jongens wel aan werken om het jullie zo goed mogelijk uit te leggen.

Heb nog even geduld maar we komen er zeker op terug.

Groeten,

Hans
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hans,

dat was weer genieten, ondanks dat ik hem pas nog in het echie heb mogen zien is dit toch heerlijk wegkijken en genieten
I kom snel weer eens kijken ik geniet er elke keer weer van

veel succes Ed
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Citaat van: Aliebengalie op zondag 12 mei 2013, 12:46:27
Schitterend, dat word straks weer genieten in Werkendam als we weer op visite zijn..... :thumbup:

Mvg: Alex

Eerst les. :)
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Heb genoten van het filmpje en
wat een PRACHTIGE collectie treinen  :thumbup:
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Mooi filmpje voor onder de warme hap.

Vandaag o.l.v. Piet toch nog wat kleine verbeteringen aangebracht na de analyses van Hans.

Donderdag gaan we weer verder met het fijn afstellen van de baan.

Mijn kids zijn nu druk met hun aankopen uit de HIP.

Nu snel naar boven, naar mijn eigen baan.

Wim
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hoi Hans,

top filmpje.

wordt toch weer eens tijd dat we een avondje komen om alleen maar naar de treinen te kijken :D

Groeten Sander
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Wat een prachtig filmpje  :thumbup:

Wat nog mooier is je baan helemaal in bedrijf, werkelijk schitterend  :P

Ik hoop de 18e het in levende lijve te zien.

Groeten Ronald  :)
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Citaat van: neesse op zondag 12 mei 2013, 12:47:00
Hoi Hans,

Een heel mooi filmpje weer van je immense baan  :thumbup:

Toch een kleine opmerkingen en een vraag:

Op het traject waar de hoge snelheidstreinen rijden rijd de trein op zeer lage snelheid over de brug. Zoals ik het kan zien komt dit doordat het volgend blok nog bezet is door een andere trein. Volgens mij zou het mooier zijn al de trein met een normale snelheid de keerlus inrijd zodat dit niet zichtbaar is. Op den duur zal ook de keerlus in een berg veranderen (neem ik aan)

En ik ben erg benieuwd hoe je het ontkoppelen, aankoppelen en het weer naar de "nieuwe" uitgangspositie van de aankomende loc is ingeregeld in Koploper.
Volgens mij is hier eerder al wat over gezegd in je topic maar dat kon ik niet meer terug vinden.

Bedankt alvast voor het antwoord

Groeten Niels

Hallo Niels,

Dat de ene HSL trein wat rustig over de brug rijdt is ons uiteraard bekent. Wij vinden dit juist mooier dan dat hij er snel overheen rijdt. Regelmatig staat hij ook even stil bij de tunnelpoort, hier komt nog een rood/groen sein te staan. Als het sein dan op groen staat gaat de trein rijden en dit vinden wij wat leuker dan het constant met snelheid over deze brug rijden.

Groeten,

Hans
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Citaat van: Varekamp op zondag 12 mei 2013, 20:25:47
Wat een prachtig filmpje  :thumbup:

Wat nog mooier is je baan helemaal in bedrijf, werkelijk schitterend  :P

Ik hoop de 18e het in levende lijve te zien.

Groeten Ronald  :)

Hallo Ronald,

Uiteraard ben je van harte welkom de 18de bij HIP. Zodra er even tijd is gaan we de baan bekijken en laten de treinen rijden. Ben heel benieuwd naar de uitleg over de draaischijf de 18de.

Groeten,

Hans.
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Citaat van: Krokodil op zondag 12 mei 2013, 20:54:55
Als het sein dan op groen staat gaat de trein rijden en dit vinden wij wat leuker dan het constant met snelheid over deze brug rijden.

Hoi Hans,

Bedankt voor je antwoord.
En het is jou/jullie baan en daar moet je natuurlijk dat doen wat jij/jullie mooi vinden  :thumbup:
Ik kan er in ieder geval mee leven hoor  >:-D >:-D

Groeten Niels
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hans,

Wat een prachtige film is het geworden, het wachten meer dan waard :thumbup:.

Gr.
Piwie.
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Ha die Hans en crew.
Wat een prachtige film is het geworden, je kunt nu goed de hele baan zien en het prachtige materieel bewonderen!
Het geeft al een prachtig overzicht van de mogelijkheden op jouw baan en de stukken scenery kleden de baan al prachtig aan.

Veel plezier en succes met de verdere baanbouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hoi Hans,

wat een prachtig filmpje van jullie materiaal en wat hebben jullie al een werk verzet :thumbup:

Het blauwe licht in de schaduwstations geeft ook wel een gaaf effect B)

Groetjes, John
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
leuk filmpje en wat een pracht materiaal

mvg niko
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Beste spoorliefhebbers,

Voor een ieder die gereageerd hebben op het draadje van de Krokodil allemaal hartelijk bedankt voor jullie positieve reacties.

Graag tot aankomende zondag voor de volgende update.

Hans
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Baan van Krokodil/De berg nu helemaal dicht gebouwd. Filmpje van ruim 20 minuten
Hallo allemaal,

Vandaag is bij Hobby in Praktijk de draaischijven dag, er zijn diverse draaischijven in bedrijf te zien en er is een specialist op dit gebied.

Ook zal deze baan open zijn voor publiek en de treinen hun rondjes rijden.

Vanaf 10.00 uur staat de open op de Velsenstraat 10c in Werkendam.

Het wordt toch slecht weer  :( de koffie staat klaar.


Mvg,

Peter / degeluidsman.