Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Weer eens een nieuw bericht met foto's 24-3-2023

Gestart door M.user dinsdag 01 juni 2010, 21:27:15

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Citaat van: vanb op zondag 29 september 2013, 21:24:06
Ik blijf me maar verbazen. Geweldig wat je allemaal maakt. Zit nog steeds te wachten op een uitnodiging voor een workshop  :D :D :D


Maikel

Misschien wel eens leuk om te doen Maikel. Wie weet :thumbup:

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Mooi hoor, zelf huisjes bouwen. Modelbouw met hoofdletter M!

Maar is het gebouw niet veel te groot voor zijn doel?
Hoeveel wissels en seinen worden er vanhieruit gestuurd?

Groeten Maarten
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
WAUW

Dat ziet er goed uit. Leuk verslag en mooie foto's

Tis een kniesoor die er op let hoeveel wissels en seinen er worden bediend vanuit zo'n mooi seinhuis ;)

GZD  :arrow: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Citaat van: ceess op maandag 30 september 2013, 00:21:31
WAUW

Dat ziet er goed uit. Leuk verslag en mooie foto's

Tis een kniesoor die er op let hoeveel wissels en seinen er worden bediend vanuit zo'n mooi seinhuis ;)

GZD  :arrow: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jammer, ik probeerde duidelijk te maken datnhuizen niet zomaar gebouwd worden maar een doel hebben. En daarmee een afmeting en een plaats in het landschap. Net als wissels in een station. Er wordt er geen een te veel gelegd, kost alleen maar geld. En omdat ik modelbouw zien in het nabouwen van iets in miniatuur denk ik over dit soort zaken na. En daarom stel ik soms ook dit soort vragen...

Groeten Maarten
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Citaat van: Maarten op maandag 30 september 2013, 00:04:21
Mooi hoor, zelf huisjes bouwen. Modelbouw met hoofdletter M!

Maar is het gebouw niet veel te groot voor zijn doel?
Hoeveel wissels en seinen worden er vanhieruit gestuurd?

Groeten Maarten

Ja Maarten dat is inderdaad nog een probleempje. Het kan best dat het seinhuis op een andere plek langs de baan komt te staan. Het dient alleen voor de bediening van het stationssein van de pendelbaan en de lager gelegen wissel naar het afbuigende industriespoortje.

Ik hoe me aanbevolen voor een foto van een kleiner model wat misschien logischer zal zijn.

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Hoi Ronald,

Dat is weer een knap staaltje modelbouw wat je daar laat zien.
Ben het wel met Maarten eens, dat het sein huis op die plek wel te groot is.

Groetjes Jac.
Re: Bouw Seinhuis 29-09-2013 Veel Foto's
Citaat van: M.user op zondag 29 september 2013, 21:30:43
Citaat van: vanb op zondag 29 september 2013, 21:24:06
Ik blijf me maar verbazen. Geweldig wat je allemaal maakt. Zit nog steeds te wachten op een uitnodiging voor een workshop  :D :D :D


Maikel

Misschien wel eens leuk om te doen Maikel. Wie weet :thumbup:

Groet, Ronald


Ik meld me vast aan :D
Voor mijn Duits Poolse baan wil ik ook proberen zelf huisjes te maken. Ben nog lang niet zover maar ooit........


Maikel
Bouw Seinhuis 05-10-2013 nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Bouw Seinhuis 05-10-2013 nieuwe foto's
Deze week verder gegaan met het seinhuis. De railing rondom de overstek gemaakt van 3x3mm balsahoutjes.

Tevens de binnenzijde van fineer voorzien op de vloer en de wanden.




Volgende stap is het voorzien van kleur. Het hout gaat een donkere door de zon verweerde kleur krijgen zoals dat meest in de bergen zichtbaar is op houten gebouwen.

Tot de volgende update.

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 05-10-2013 nieuwe foto's
Mooi gemaakt. :thumbup:
Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Vandaag weer een stap verder. Het interieur is aan de beurt evenals het weatheren van de buitenkant.

Flink aan het spitten geweest in de overgebleven klus spullen. En voor het bedieningspaneel van de seinen kwam ik op het idee om de wieltjes van gordijn runners te gebruiken. Deze dus eerst uit elkaar gesloopt en toen op een Evergreen 2.5mm rond buisje geschoven en vastgelijmd. Vervolgens met wat overschotten van oud bouwmateriaal de rest in elkaar gezet. De hendels zijn van stukjes hekwerk.
De kast voor de elektra is gewoon van karton en daar moet nog een front voor gemaakt worden. De ingang met de deur naar het trappenhuis is inmiddels ook gemaakt en geplaatst.













Tot de volgende update.

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Hoi Ronald.

Ziet er allemaal goed uit en een knap idee om zo de schakeling voor de wissels te maken  :thumbup: Alleen de plaats waar het gebouw moet komen lijkt ons nog steeds niet breed genoeg?

Harald & Alex
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Citaat van: harald en alex op zondag 06 oktober 2013, 20:06:12
Hoi Ronald.

Ziet er allemaal goed uit en een knap idee om zo de schakeling voor de wissels te maken  :thumbup: Alleen de plaats waar het gebouw moet komen lijkt ons nog steeds niet breed genoeg?

Harald & Alex

Klopt daarom is de overstek van de grondplaat. Idee is om daar met hout steunberen te maken zodat het seinhuis deels boven het lagere spoor hangt.
Weet nog niet zeker of ik dat idee zal handhaven wellicht komt het seinhuis op een andere plaats te staan en maak ik iets anders voor daar boven op de rots.
Bedankt voor het meedenken.

Trouwens dat detail met die touwtjes of zo de staaldraden om de draadschijven na te bootsen is wel een priegelwerkje. Had wel iets van, waarom maak je het jezelf toch altijd zo moeilijk :). Maar ja als dat detail straks af is dan ben ik snel vergeten wat een rotwerkje dat was.
Moet wel met mijn leesbril op werken anders lukken dat soort kleine details echt niet meer.

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Hoi Ronald,

Dat heb je leuk gemaakt, die wissel bediening, je moet er maar op komen.

Groetjes Jac.
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Dit is écht modelbouwen! Je kunt wel alles kant-en-klaar kopen, maar dit is veel leuker!!!!

Roy
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Prachtig Ronald mijncomplimenten dat je het zo kan maken nogmaals prachtig. :thumbup:
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Citaat van: Roy op dinsdag 08 oktober 2013, 20:10:23
Dit is écht modelbouwen! Je kunt wel alles kant-en-klaar kopen, maar dit is veel leuker!!!!

Roy

Crisis of geen Crisis zelfbouwen is om meerdere reden interessant. Goedkoper, kost wel veel tijd dus leuk tijdverdrijf, eigen karakter van gebouwen en baan, natuurlijkere uitstraling, maar bovenal gaaf om te doen.

O ja goedkoper is niet helemaal waar  :), want in het begin moet je aardig wat materialen aanschaffen, airbrush, veel verfkleuren voor de airbrush, verf voor met penseel te werken, penselen, mesjes, kozijnen, dakplaten, Kristal Klear etc etc etc  en iedere keer zie je weer wat nieuws wat je kunt gebruiken :D

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2006

Het is allemaal de schuld van opa flodder!

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
En was je vrouw blij, nu de gordijnen nietmeer kunnen hangen?  :D
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Citaat van: Roy op dinsdag 08 oktober 2013, 21:12:31
En was je vrouw blij, nu de gordijnen nietmeer kunnen hangen?  :D

Haha 1 gordijn ligt nu op de grond  >:-D dus een tweede seinhuis met interieur zal er wel niet komen >:-D

Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Hoi Ronald,

Wat ben je weer creatief man.  :thumbup:
Je moet er maar opkomen om van die gordijnengeleiders wisselhandels te maken, super leuk idee en prachtig gemaakt. :idea:

Succes met de afbouw van je seinhuis.

Groeten Ronald  :)
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Citaat van: Varekamp op dinsdag 15 oktober 2013, 22:03:17
Hoi Ronald,

Wat ben je weer creatief man.  :thumbup:
Je moet er maar opkomen om van die gordijnengeleiders wisselhandels te maken, super leuk idee en prachtig gemaakt. :idea:

Succes met de afbouw van je seinhuis.

Groeten Ronald  :)

Bedankt Ronald. Blijft leuk om dit soort oplossingen te verzinnen. Scrap building blijft een uitdaging. Ik heb nu ook een fabrikant in Amerika gevonden die prachtige raampjes, deuren en ander materiaal heeft en ja je raad het nooit IN HOUT. Dus binnen kort ga ik daar denk ik maar eens wat bestellen.

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Errug mooi en inventief! Je zit precies op het spoor dat ik ook wil volgen, alles zelf in elkaar prutsen!
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2011

Geen reactie is ook een reactie

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Hoi Ronald

Jouw kunsten werken aanstekelijk, wil zelf ook wat proberen. Heb je link van die fabrikant in Amerika.
Alvast dank

Mvg
Koos
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Citaat van: KdeB op woensdag 16 oktober 2013, 23:17:43
Hoi Ronald

Jouw kunsten werken aanstekelijk, wil zelf ook wat proberen. Heb je link van die fabrikant in Amerika.
Alvast dank

Mvg
Koos

Koos je hebt een pbtje.

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Hallo Ronald,

Toch even nog een vraagje.

Als in dat PBtje de betreffende link staat, is het dan mogelijk om dat hier te delen?
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Citaat van: ceess op vrijdag 18 oktober 2013, 19:51:52
Hallo Ronald,

Toch even nog een vraagje.

Als in dat PBtje de betreffende link staat, is het dan mogelijk om dat hier te delen?

Natuurlijk Cees,

Komt die: http://www.northeasternscalelumber.com/shop/index.php?PHPSESSID=25239cfea2671e12de54fa4eedd35ddc

Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Lid sinds: 2011

Railbusfan

offline
Re: Bouw Seinhuis 06-10-2013 VEEL nieuwe foto's
Ronald, bedankt.  :arrow: :thumbup: :thumbup:

direct even de site bezocht, daar hebben ze hele leuke dingen.
Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Het interieur is inmiddels ook gereed. Zelfs de James Bond filmposter hangt aan de wand.

Ja welke film is het :help: :help: :D

Er wordt nog niet veel gewerkt, maar ja de boog kan niet altijd gespannen staan.



Groet, Ronald
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Uhhh, Dr No? Fraai gemaakt!
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Lid sinds: 2007

Groningen

offline
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Ik zou ook zeggen Dr. No.
Heel mooi interieur Ronald.

Groetjes Jac.
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Hoi Ronald,

Ziet er erg leuk uit. :thumbup:

Gr.
René
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Ik zie ook Dr. No staan. Hoewel mijn eerste gedachte gelijk was: "Hé daar staat Roger Moore" :P
Heel erg mooi!

Grtzz Jesper
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Mooi gedaan :important:
Edoch: De Preisertjes zullen moeite hebben die (voor hun formaat) enorme handles om te zetten. ;) 
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Allemaal bedankt voor de reactie. Het is inderdaad Dr. No met op de poster Sean Connery en Ursula Andress.

O ja de Preisertjes zijn de AJ poppetjes die normaal gebruikt worden in de rijtuigen. De schaal is dus kleiner dan 1:87.
Wellicht moet ik een keer andere Preisers kopen. Nu is het wel dat de handels wellicht iets groter zijn dan zou moeten, maar ja soms is alles al zo klein om te verwerken dan moet je bijna onder een vergrootglas met pincet gaan werken en ik weet noet of dat wel gedetailleerd zal lukken.

Een dezer dagen komen er nog meer foto's op mijn andere topic waar ik graag ieders mening wil horen over de plaats van het seinhuis.

Groet, Ronald


Edit Gerard: Citaat verwijderd. Wij hebben besloten om citaten van het gehele voorgaande bericht niet meer toe te staan. We denken daarmee draadjes leesbaarder te houden.
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Lid sinds: 2012

een kleine treintje vervult grote wensen

offline
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Echt geweldig en prachtig interieur :D

Mvg
Frank
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Ziet er erg knus uit Ronald.
Knap gemaakt.

Tony
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Bouw Seinhuis 23-10-2013 het interieur
Prachtig al die leuke reacties van jullie. Bedankt :thumbup:

Als jullie wat meer van de buitenzijde en de omgeving willen zien ga dan even naar mijn baan topic.

Groet, Ronald
Nieuw kleiner seinhuis 03-11-2013
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Nieuw kleiner seinhuis 03-11-2013
Na alle reacties op het seinhuis heb ik ook een kleiner model gebouwd. De grote komt beneden aan bij de wisselstraat en de kleine staat denk ik beter boven bij de pendelbaan.

Hij is nog niet helemaal gereed, maar toch vast wat plaatjes.






Hier zien jullie op mijn andere topic hoe die op de baan staat. http://forum.3rail.nl/index.php?topic=20270.msg835776#msg835776

Groetjes, Ronald
Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Het volgende project is een steengroeve. Slecht weer vandaag dus meteen volop aan de slag.

Eerst begonnen aan het belading gebouw voor de treinwagons.

Casco wordt zoals altijd van karton. Inmiddels ben ik al wat verder dan de foto's laten zien.





De onderbouw is inmiddels al lichtgrijs gespoten.

Groet, Ronald
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Hallo Ronald,

Het ene project staat net op zijn fundement of de andere is al in aanbouw, dat beloofd weerwat moois te worden :thumbup:
We gaat het volgen...

Groeten Ronald  :)
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Hoi Ronald, zier er veelbelovend uit! Gebruik je een voorbeeld?
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Je bent weer super goed bezig Ronald het ene is nog niet klaar of je stampt al weer wat uit de grond.
Het ziet er weer veel belovend uit je nieuwe projecten. :thumbup: :thumbup:

Tony
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Ziet er goed uit  :thumbup:
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Citaat van: keeszondag op zondag 10 november 2013, 23:37:35
Hoi Ronald, zier er veelbelovend uit! Gebruik je een voorbeeld?

Kees gewoon aan het googlen geweest en foto van voorbeeld van Pola bekeken. Vervolgens mijn eigen draai aan gegeven door van alles samen te voegen zodat het toch weer iets wordt wat niet te koop is.

Binnenkort volgen er meer foto's

Groet, Ronald
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Hoi Ronald,
Heb eindelijk eens tijd gevonden om dit topic van je door te bladeren door plaatjes te bekijken....
Je bent hier echt een meester in  :thumbup:
Kom uiteraard zeer graag een keer retour op de koffie om je kunsten in real life te bewonderen.
Ondanks het feit dat ik een behoorlijke voorraad materiaal en werk heb krijg ik ondanks al mijn plannen ook zin om eens iets zelf in elkaar te knutselen  :D
Gezien de hoeveelheid werk die ik nog heb zal ik de behoefte even moeten parkeren :D
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Citaat van: Leeeke op vrijdag 22 november 2013, 22:42:57
Hoi Ronald,
Heb eindelijk eens tijd gevonden om dit topic van je door te bladeren door plaatjes te bekijken....
Je bent hier echt een meester in  :thumbup:
Kom uiteraard zeer graag een keer retour op de koffie om je kunsten in real life te bewonderen.
Ondanks het feit dat ik een behoorlijke voorraad materiaal en werk heb krijg ik ondanks al mijn plannen ook zin om eens iets zelf in elkaar te knutselen  :D
Gezien de hoeveelheid werk die ik nog heb zal ik de behoefte even moeten parkeren :D

Bedankt Leo. Ik doe mijn best en probeer telkens de lat op een hoger niveau te leggen. Je kunt dan ook duidelijk het verschil tussen de eerste zelfbouw huisjes en de laatste bouwwerken zien. Als je ooit wat hulp nodig hebt of tips hoe je dit zelf ook kan gaan doen dan kun je bij mij terecht.
Ik heb wel gezien dat jouw ding vooral elektronica is waar ik minder in thuis ben en misschien wel eens wat hulp bij kan gebruiken.

Als het goet is heb ik trouwens zondag weer wat foto's van de voortgang van het bouwen van het overslag gebouw van de steengroeve. Eerst zondag Mountain biken bij jou in de achtertuin ;) en dan pas de modelbouw.

Groet, Ronald
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: Nieuw Steengroeve 10-11-2013
Komt goed, veel plezier.
Zo kunnen we elkaar aanvullen en helpen daar waar nodig...
Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

150 jaar station Roosendaal

offline
Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
De bouw van het hoofdgebouw voor de steengroeve vordert gestaag. Inmiddels zit het interieur er ook in. Alle machines om van grof materiaal het fijnere Schotter te maken zijn geïnstalleerd. Ook de verlichting voor de bovenverdieping is in een plafondbalk verwerkt (staat nog niet op de foto). Inmiddels staat het dak te drogen dus nog wat voor de volgende keer. Ook moet aan de rechter aanbouw nog een deel van het aanvoergedeelte worden gemaakt om het grove materiaal naar de bovenverdieping vanuit de stortbunkers te krijgen. Stukje bij beetje wordt het wel wat.
Even wat sfeerplaatjes.





















Tot de volgende update,

Groet, Ronald
Re: Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
Lid sinds: 2011

Waar zouden we zijn zonder de trein......

offline
Re: Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
Hoi Ronald,
En, lekker gefiets in mijn achtertuin  :D Hoop dat je goed je best gedaan hebt, dan hoef ik hem tenminste niet meer om te spitten....
Je bent weer aardig opgeschoten met je steengroeve, ben erg benieuwd naar het resultaat. Mooi interieur ook
Ben samen met Ton naar de gastendag geweest. Was zeerzeker weer de moeite...
Zowel Ton als ik zijn om voor wat betreft rijdende autotjes.  >:-D
Tot binnenkort
Re: Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
Lid sinds: 2009

Stadsbahn aan de Mosel, epoche 1/2

offline
Re: Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
Dat wordt wel een spektakel Ronald. Vooral binnen in het gebouw mooi gedetailleerd, vr gr Arie
Re: Nieuw Steengroeve 24-11-2013 veel nieuwe foto's
 :thumbup: :thumbup: Dat ziet er zeer goed uit Ronald. Heb je de draag constructie onder het stort gebouw gemaakt van karton of wat anders?
Is het interieur naar voorbeeld gemaakt?