Vraagje : Als je al 8 maanden op een perron wacht, en eindelijk in je bezit hebt, waarom maak je dan een "tijdelijk" perron van 12 cm.???
Een wijs man zei ooit eens: "Een mens zonder hobbies gaat rare dingen doen". Die wijsheid heb ik ter harte genomen en dus de hoge hoed maar weer eens leeggeschud en toen kwam er dit uit, samen met nog een ander klein projectje. Dat komt te staan in het schoenendoos-project, het is er namelijk een aanvulling op.
Kan je dan ècht niet meer wachten tot het stukje van 12 cm. komt ? ( of zie ik dat verkeerd ?) ( let op, komt een gevat antwoord !)
Die 12 cm komt er wel, maar uit mijn eigen "werkplaats". Eigenlijk zie je het dus helemaal verkeerd, maar dat geeft niks. Anders hebben we weer niks om over te OH-en

.
Hij wil dus niet meer wachten en doet een tijdelijk perron er voor altijd, toch?
Kijk, Remie heeft het door, een "een definitief tijdelijk" perron(deel).
Dan wordt het woord "tijdelijk" dus vervangen door b.v. "definitief" ?!?
Nee, anders klinkt het niet zo spannend meer, het oog wil ook wat

.
Een tijdelijke definitieve perron 
Mag "definitief tijdelijk" ook?
volgens mij klopt dat niet, en moet het een definitief tijdelijk perron zijn :-p
Ja, dat zou het eigenliijk moeten zijn

.
Hallo Kris en Remie,
Is dit nu een definitief antwoord op een tijdelijk topic ? Eén ding weet ik zeker; Gerard zet zich definitief 100% in voor alles omtrent dit Forum, en laat zich tijdelijk niet horen of zien, zolang er slap gekletst wordt over zijn perron, zoals wij momenteel doen !?! (gelijk heeft hij !!)
Mijn hoop om hier een serieus topic van te maken is weer helemaal de grond ingeboord

. Hoe komt dat toch altijd

.