Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

THE RMW TOPIC (update: 10-03-2024)

Gestart door RMW woensdag 19 mei 2010, 17:09:05

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Deel 2:

Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Maikel,

De verbouwde zolder is een prachtige ruimte geworden waar jij maar wij als kijkers veel plezier van gaan beleven.
De zwart/wit foto's van de schitterende E18 zijn zeer sfeervol.

Groet Michel
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Dankjewel Michel :thumbup:. Wij zijn ook erg blij met de verbouwde zolder (en de E18). Inmiddels is de eerste rails op de nieuwe Hoofdbaan gelegd en zijn de Central Stations weer uitgepakt. Ik houd jullie op de hoogte van de ontwikkelingen.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Mooie ruimte Maikel, zoals we van jullie gewend zijn zal dit weer een mooie baan worden.

Veel plezier met het bouwen.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Bedankt voor je positieve reactie, Peter.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Mooie grote ruimte en fraaie foto's van de Höllentalbahn
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Bedankt voor je positieve reactie, Piet :thumbup:.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2010

The meaning of life is to give life meaning!

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Hallo Maikel,

Er komen van jou wel heel mooie foto's voorbij, dat ziet er goed uit! :thumbup:

Ik ben benieuwd wat er verder nog gaat komen.

Succes.

Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Echt mooi "speelruimte" Michael , daar komt vast wat moois uit
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2011

ben blij dat ik M rij

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Hallo Maikel
Dat is een geweldige ruimte geworden
Deze zou ik ook wel willen hebben voor mijn baan
Ontzettend veel bouwplezier gewenst

Grt. John
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 29-03-2020)
Citaat van: narwal op vrijdag 10 april 2020, 11:55:35Er komen van jou wel heel mooie foto's voorbij, dat ziet er goed uit!

Ik ben benieuwd wat er verder nog gaat komen.

Succes.

Dankjewel Marcel. De komende jaren zullen er in ieder geval veel updates van de nieuwe Hoofdbaan volgen, maar ook de Höllentalbahn zal natuurlijk steeds verder worden uitgebreid.


Citaat van: wimpietje op zaterdag 11 april 2020, 06:38:20
Echt mooi "speelruimte" Maikel , daar komt vast wat moois uit

Dankjewel Wim. We zijn zelf ook erg blij met de "speelruimte" :D.


Citaat van: POEL op zaterdag 11 april 2020, 15:49:55Dat is een geweldige ruimte geworden
Deze zou ik ook wel willen hebben voor mijn baan
Ontzettend veel bouwplezier gewenst

Hartelijk bedankt voor je positieve reactie, John.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
RMW Spoor 0

Even een kleine update. Ik heb de vooroorlogse Märklin spoor 0-items, die ik enkele maanden geleden van een collega kon overnemen, inmiddels flink opgepoetst en een mooi plekje in een vitrine gegeven. Hierbij het resultaat:

Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
Dat is een mooie vitrine :thumbup:
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
en daar staat mooi oud "spul" in.

groet
Harald
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
WOW  :thumbup:
Blik is mooi! Ziet er goed uit  :)
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 18-04-2020)
Bedankt voor de positieve reacties :thumbup:.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
RMW Hoofdbaan

Hierbij plaats ik een enkele weken geleden gemaakte video die de Philips Hue-verlichting boven de nieuwe hoofdbaan toont. De verlichting is nu zo geprogrammeerd dat een automatisch dag- en nachtbedrijf mogelijk is. De hoofdbaan zelf is inmiddels alweer een stuk verder. Foto's volgen.

http://youtu.be/Net1nmGDgLQ


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
RMW Hoofdbaan & Höllentalbahn

Het is weer tijd voor een update van de nieuwe hoofdbaan. Inmiddels is het grootste deel van laag 1 (schaduwstation) klaar. Waarschijnlijk kunnen we volgende week beginnen met de oprit naar laag 2 (eveneens schaduwstation). Aan het plan voor de modelbaan wordt nog altijd gesleuteld. Waarschijnlijk zullen we uiteindelijk 6 of 7 lagen gaan bouwen en zullen de treinen vanaf laag 4 of 5 zichtbaar zijn. Het duurt nog wel even voordat wij daar aan toe zijn.

Ondertussen ben ik ook aan het bouwen voor de Höllentalbahn. Momenteel ben ik bezig met het in elkaar zetten van Vollmer-kerk 43739. De afgelopen dagen heb ik alle wanden geschilderd en geweatherd.

Hieronder vinden jullie 8 foto's:

Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Deel 2:

Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Maikel,

Het blijft een zeer mooie ruimte die jullie tot jullie beschikking hebben voor de treinen hobby. :P
De verlichting doet het goed zo van daglicht naar de nachtverlichting hier in Michelstadt gebeurd het nog op de ouderwetse manier de knop van de lichtschakelaar omzetten. ;)
Maar ik zag dat jullie misschien zes of zeven lagen gaan bouwen wauw wat mooi zeg dat zal later een fraai gezicht zijn als daar de treinen zullen rijden.
De kerk ziet er nu al fraai uit dat zal straks nog mooier zijn als hij klaar is. :)

Succes met de verder bouw en knutsel activiteiten.

Groet Michel
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Is inderdaad een mooie ruimte  :thumbup: Mag ik je vragen hoe groot deze is en hoe groot je baan op zich gaat worden ? Ga je rondom kunnen rondwandelen ?
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Hoi Maikel,

Er wordt stevig bij jullie doorgebouwd en dat ziet er allemaal  :thumbup: :thumbup: uit.

Even een vraagje over de verlichting, je gebruik Philips Hue. Met welk programma stuur je dit aan?
Ik heb Hue in de huiskamer maar deze optie heb ik nog niet gevonden.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Citaat van: h0_miessie op dinsdag 05 mei 2020, 17:47:52Het blijft een zeer mooie ruimte die jullie tot jullie beschikking hebben voor de treinen hobby. :P
De verlichting doet het goed zo van daglicht naar de nachtverlichting hier in Michelstadt gebeurd het nog op de ouderwetse manier de knop van de lichtschakelaar omzetten. ;)
Maar ik zag dat jullie misschien zes of zeven lagen gaan bouwen wauw wat mooi zeg dat zal later een fraai gezicht zijn als daar de treinen zullen rijden.
De kerk ziet er nu al fraai uit dat zal straks nog mooier zijn als hij klaar is. :)

Succes met de verder bouw en knutsel activiteiten.

Dankjewel Michel. Ja, waarschijnlijk worden het uiteindelijk 6 of 7 lagen, maar de onderste lagen worden wel schaduwstations. Het leuke daarvan is wel dat je treinen een tijd kunt opstellen en dat ze pas na vele minuten weer op een zichtbare laag (bv. laag 5) tevoorschijn komen.

Met de kerk ben ik inmiddels weer wat verder; de glas-in-loodramen zitten er in en de wanden van het middeldeel (het schip) staan op hun plek. Nu de toren, het koor en het dak nog. Ik wil in de torenspits een Faller-module met wisselende verlichting (art. 180712) inbouwen.


Citaat van: JoBe op dinsdag 05 mei 2020, 18:04:57Is inderdaad een mooie ruimte  :thumbup: Mag ik je vragen hoe groot deze is en hoe groot je baan op zich gaat worden ? Ga je rondom kunnen rondwandelen ?

Dankjewel Johan. De zolder is na de verbouwing ongeveer 23 m² groot. De nieuwe baan is 5,70 meter lang en in het achterste deel bij het schuine dak 3,10 meter breed. Het grootste deel van de baan is 1,80 meter breed en daar kun je inderdaad omheen wandelen.


Citaat van: Degeluidsman op dinsdag 05 mei 2020, 20:21:50Er wordt stevig bij jullie doorgebouwd en dat ziet er allemaal  :thumbup: :thumbup: uit.

Even een vraagje over de verlichting, je gebruik Philips Hue. Met welk programma stuur je dit aan?
Ik heb Hue in de huiskamer maar deze optie heb ik nog niet gevonden.

Dankjewel Peter. Wij gebruiken gewoon de officiële Philips Hue-app. Je maakt eerst drie scènes aan voor de gewenste kamer: ochtend, middag en nacht (voor avond kun je gewoon ochtend gebruiken ;)). Vervolgens ga je naar 'Ontdek' > 'Hue Labs' en zoek in Hue Labs naar 'Formulas' en vervolgens 'Scene playlist'. Daar moet je een aantal dingen programmeren. Als first scene stel je 'ochtend' in, second scene 'dag', third scene weer 'ochtend' en fourth scene 'nacht'. Daarna begint hij automatisch weer bij scene 1 en dat is ochtend. Je kunt de scene met je mobiel starten, of m.b.v. 'formulas' > 'tap toggle' koppelen aan een Philips Hue-tap. De tijden van de scenes kun je zelf instellen. Bij mij duurt een scene 3 minuten en duurt de overgangsfase 30 seconden. Voorwaarde voor dit alles is natuurlijk wel dat je de Philips Hue-lampen hebt die allerlei kleuren kunnen weergeven (dus niet de White Ambiance-lampen, maar White and Color Ambiance).


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
 @citaat

Dank voor de uitleg Maikel, daar ga ik eens naar kijken  :)


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
RMW Höllentalbahn

Er is weer een nieuwe aanwinst binnengekomen. Het betreft Märklin-set 26195. De E69 beschikt af fabriek over een MFX+ sounddecoder en stroomvoerende koppelingen. De rijtuigen zijn standaard voorzien van interieurverlichting en de sluitwagen tevens van sluitseinen. Uiteraard heb ik weer wat foto's gemaakt. Op de foto's is ook te zien dat ik mijn C-rails heb voorzien van een laagje roestverf. Daarnaast heb ik ook de smid van Viessmann (ingebouwd in een watermolen) op de foto gezet:

Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Leuke treinset! 'k Heb 'm ook:
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Fraaie aanwinsten zijn er bij gekomen Maikel.
De E69 is klein maar zeer fijn en een plezier om naar te kijken.
De smid in de watertoren geven met dat mooie detail aan een gebouw op de baan.
Ook je bewerkte rails ziet er goed uit. :thumbup:
Veel rijplezier toegewenst met de schoonheid.

Groet Michel
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Jullie zijn weer een leuke set rijker Maikel, veel plezier ermee.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Hi Maikel,

Dat is een leuk lokje dat je daar hebt.

groet
Harald
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Hoi Maikel, zie hier met welke software ik het voor elkaar krijg om zowel de loc als de wagens scherp op de plaat te krijgen ===> klik
Re: THE RMW TOPIC (update: 05-05-2020)
Citaat van: RMW op woensdag 06 mei 2020, 15:57:23

Wij gebruiken gewoon de officiële Philips Hue-app. Je maakt eerst drie scènes aan voor de gewenste kamer: ochtend, middag en nacht (voor avond kun je gewoon ochtend gebruiken ;)). Vervolgens ga je naar 'Ontdek' > 'Hue Labs' en zoek in Hue Labs naar 'Formulas' en vervolgens 'Scene playlist'. Daar moet je een aantal dingen programmeren. Als first scene stel je 'ochtend' in, second scene 'dag', third scene weer 'ochtend' en fourth scene 'nacht'. Daarna begint hij automatisch weer bij scene 1 en dat is ochtend. Je kunt de scene met je mobiel starten, of m.b.v. 'formulas' > 'tap toggle' koppelen aan een Philips Hue-tap. De tijden van de scenes kun je zelf instellen. Bij mij duurt een scene 3 minuten en duurt de overgangsfase 30 seconden. Voorwaarde voor dit alles is natuurlijk wel dat je de Philips Hue-lampen hebt die allerlei kleuren kunnen weergeven.


Goede tip, ga ik ook eens naar kijken :thumbup:

Enne, tip van mij, koop een google home mini (nu te koop voor 25 euro ;)), dan kan je google vragen om je scene te starten.

Groet, Marco
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 23-05-2020)
Hartelijk bedankt voor de positieve berichten en de complimenten :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !


Citaat van: nobody op zondag 24 mei 2020, 11:48:58
Hoi Maikel, zie hier met welke software ik het voor elkaar krijg om zowel de loc als de wagens scherp op de plaat te krijgen ===> klik

Bedankt voor de tip. Ik vind de software alleen een beetje te duur.


Citaat van: M.Schulte op zondag 24 mei 2020, 12:52:28Enne, tip van mij, koop een google home mini (nu te koop voor 25 euro ;)), dan kan je google vragen om je scene te starten.

Bedankt voor de tip. Op een knop drukken vind ik echter ook niet zo erg :D.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
RMW Hoofdbaan & Höllentalbahn

Hierbij weer een korte update. Bij de Höllentalbahn hebben we nu naast de Philips Hue-verlichting, die zorgt voor dag- en nachteffecten, ook een Viessmann multiprotocol-lichtdecoder (art. 5074) met lichtsensor geplaatst. De uitgangen van de lichtdecoder kunnen eenvoudig met dipswitches in allerlei standen worden gezet. Zo gaan enkele straatlantaarns nu als gaslampen aan, andere lampen juist met TL-effect. Waar de straatlantaarns op de lichtsensor zijn aangesloten, werkt de huisverlichting juist op een toevalmodus. In onderstaande video krijgen jullie een korte impressie:

http://www.youtube.com/watch?v=Fdt1r6PPmgY

Ook met de hoofdbaan zijn we weer een stukje verder. Inmiddels zijn de eerste platen voor laag 2 in een proefopstelling neergelegd en is er een begin gemaakt met de oprit van laag 1 naar laag 2. Ook is er weer een nieuwe aanwinst binnengekomen; de nieuwe BR 151 'Railion' van Roco. Hierbij 6 foto's:

Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Deel 2:

Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Een van de mooiste elektrische locomotieven de BR151 als je het mij vraagt  :)
Deze rijd bij mij ook rond in de Marklin versie.

Je verlichting is top, zo komt een baan echt tot leven  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Mooie aanwinst en fraaie plaatjes van de lichteffecten, Inspirerend.
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Maikel,

Leuk om te zien dat er weer wat bijgebouwd is aan jullie baan.
Ook je aanwinsten mogen er weer zijn net als je de verlichting wat prachtig aan en uit gaat.
Kortom weer genoten van je update.

Groet Michel
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-06-2020)
Citaat van: Degeluidsman op zondag 14 juni 2020, 10:42:30Een van de mooiste elektrische locomotieven de BR151 als je het mij vraagt  :)
Deze rijd bij mij ook rond in de Marklin versie.

Je verlichting is top, zo komt een baan echt tot leven  :thumbup: :thumbup:

Dankjewel Peter. Ook ik ben een fan van de BR 151. Een paar jaar geleden heb ik een oude Märklin-versie (nog zonder sound en sluitseinen) verkocht, dus het werd tijd voor een nieuwe. Deze van Roco heeft erg fraaie details.


Citaat van: pab op zondag 14 juni 2020, 12:00:19Mooie aanwinst en fraaie plaatjes van de lichteffecten, Inspirerend.

Dankjewel Piet.


Citaat van: h0_miessie op maandag 15 juni 2020, 07:53:12Leuk om te zien dat er weer wat bijgebouwd is aan jullie baan.
Ook je aanwinsten mogen er weer zijn net als je de verlichting wat prachtig aan en uit gaat.
Kortom weer genoten van je update.

Hartelijk bedankt Michel.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 09-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 09-07-2020)
RMW Hoofdbaan

Laag 1 ligt, laag 2 ook grotendeels en inmiddels worden de eerste voorbereidingen getroffen voor laag 3. Tot nu toe zijn we alleen nog maar bezig met de toekomstige schaduwstations; er komen ten slotte nog meerdere lagen bovenop. Het is heerlijk dat we nu zo'n grote baan krijgen. Zelfs onze langste treinen passen royaal op de kortste sporen in de schaduwstations. Een 10-delige Thalys is geen enkel probleem, evenals een 'lange' BR 103 met 8 personenrijtuigen; we houden op elk spoor zat ruimte over. Bijna overal maken we gebruik van slanke wissels. In de schaduwstations gaan we geen bovenleiding plaatsen. Dit komt uiteraard wel in het zichtbare deel. Hierbij enkele foto's van de bouw. Schrik niet van de hoeveelheid draad die we al hebben gebruikt 8o:

Re: THE RMW TOPIC (update: 09-07-2020)
Indrukwekkend
Re: THE RMW TOPIC (update: 09-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 09-07-2020)
Dankjewel Piet. Ik ben zelf ook nog altijd verbaasd over de enorme oppervlakte die we nu tot onze beschikking hebben. Erg leuk om dit vol te kunnen bouwen.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Prachtige vorderingen Maikel een plezier om naar te kijken. :P :thumbup:

Groet Michel
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Hartelijk bedankt voor je positieve reactie Michel :thumbup:.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
RMW Höllentalbahn

Dit maal weer even een update van de Höllentalbahn. De afgelopen dagen zijn we bezig geweest met het automatiseren van het treinbedrijf. Hiervoor wordt gebruik gemaakt van reedrelais, het Märklin Central Station 3 plus en de Märklin S88- en m84-decoders. Indien gewenst kan ik de automaat ook uitzetten en vervolgens alles zelf aansturen. Hierbij een video om een indruk te geven van de Höllentalbahn op dit moment:

http://www.youtube.com/watch?v=Ej-Ew2_ikks


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Hallo Maikel,

Dank voor het delen van weer een update.
Complimenten voor de zorg afwerking van materieel, baan en de montage van de film.

Groet,
Erik

Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Prachtig Maikel, erg leuk om te zien!
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Wordt indrukwekkend. Leuk om te zien. Lichteffecten zijn leuk om te zien.
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 13-07-2020)
Citaat van: erik01 op maandag 13 juli 2020, 21:23:48
Hallo Maikel,

Dank voor het delen van weer een update.
Complimenten voor de zorg afwerking van materieel, baan en de montage van de film.

Groet,
Erik

Hartelijk bedankt voor de complimenten en het aandachtig bekijken van het beeldmateriaal.


Citaat van: Golfer op dinsdag 14 juli 2020, 11:54:22
Prachtig Maikel, erg leuk om te zien!

Dankjewel Michiel.


Citaat van: pab op dinsdag 14 juli 2020, 21:03:27
Wordt indrukwekkend. Leuk om te zien. Lichteffecten zijn leuk om te zien.

Dankjewel Piet. Ik ben ook erg blij met de Philips Hue-lampen en Viessmann lichtdecoder.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re: THE RMW TOPIC (update: 26-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 26-07-2020)
VSM & RMW Höllentalbahn

Na een korte vakantie op de Veluwe kan ik jullie wat beeldmateriaal laten zien van de Veluwsche Stoomtrein Maatschappij te Beekbergen. Daarnaast toon ik jullie enkele foto's van drie nieuwe aanwinsten.

Re: THE RMW TOPIC (update: 26-07-2020)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re: THE RMW TOPIC (update: 26-07-2020)
Deel 2: