Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

THE RMW TOPIC (update: 10-03-2024)

Gestart door RMW woensdag 19 mei 2010, 17:09:05

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Hallo Allemaal,

Hartelijk bedankt voor jullie leuke complimenten.

Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 21 juni 2010, 17:57:45Het interieur van het toilethuisje, is dat onderdeel van de bouwdoos of heb je dat zelf gemaakt?

Het interieur werd bij het toilet geleverd, echter de figuren heb ik er zelf bij gezocht (o.a. een toilet-toerist :lol: ).


M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Citaat van: pab op maandag 21 juni 2010, 20:33:16
Leuke foto's. Bij Noch hebben ze een figurenset met toiletgebruikers, zie ook

http://www.noch.de/de/produktkatalog/artikel_detail_neu.php?shop_artikelid=3209763&navi_Kategorie1=&navi_Kategorie2=&navi_Kategorie3=&navi_Kategorie4=

Bedankt Piet. Als je heel goed kijkt, dan zie je dat ik al iets van deze Noch-set heb gebruikt. De man met de krant zit op het eerste toilet van links. Je kunt hem herkennen aan het kleine hoekje van de krant, wat je nog net er bovenuit ziet komen. Toch bedankt voor de tip.

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Hallo Allemaal,

Met de hulp van mijn handige buurman, is het mij eindelijk gelukt om die vitrinekast te verhangen :D . Dit betekent dat ik binnenkort kan beginnen met de uitbreiding van mijn kleine baantje. Er komt niet zoveel bij, maar ik kan toch mijn spoor een stukje verlengen en nog wat huisjes plaatsen (misschien zelfs nog een station). Dit nieuwe deel zal een Nederlandse uitstraling krijgen, waardoor er een grensgebied ontstaat tussen Duitsland (met het inmiddels bekende Schallstadt) en Nederland.

Ik houd jullie op de hoogte!!!

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
hallo maikel,

weederom ook weer prachtige foto's,ik ben helaas nog niet zo ver.maar dat komt wel hier,morgen ook aan de slag om de draadjes onder de baan te brengen.


groeten peter(ke33)
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 21 juni 2010)
Citaat van: peterke33 op maandag 21 juni 2010, 22:07:49
hallo maikel,

weederom ook weer prachtige foto's, ik ben helaas nog niet zo ver, maar dat komt wel hier. morgen ook aan de slag om de draadjes onder de baan te brengen.


groeten peter(ke33)

Hallo Peter,

Hartelijk bedankt voor je complimenten :D . Veel succes verder met je baan!!!

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Hallo Allemaal,

Even jullie weer op de hoogte brengen van de meest actuele RMW-zaken 8) . Binnenkort (ik denk in augustus, maar misschien al eerder) ben ik weer van plan nieuwe treinen te gaan kopen. Als eerste zal waarschijnlijk nu de Pfalzbahn-trein volgen (M. 26535) en daarna vermoedelijk toch ook nog een Roco 2400, alleen weet ik nog niet zeker welke variant ik zal nemen. Misschien in deze kleur (uiteraard dan met de Digirails verlichting):



Wanneer hij wordt uitgeleverd, zal ook gelijk de Glazen Trein van Märklin volgen (M. 37580). Aan het einde van het jaar volgt dan ook nog de Koploper Olympia (M. 37422).

Inmiddels heb ik mijn kleine baantje ook uit kunnen breiden, waardoor ik kan gaan beginnen met het Nederlandse deel. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik het ga indelen. De rails ligt in ieder geval al. Foto's van dit en alle eerder beloofde zaken volgen binnenkort. Alleen moet ik nog wel even opzoek naar de foto's van de opbouw van de hoofdbaan.

Ik heb gelijk nog even een vraagje aan jullie. Is het mogelijk om geluid in te bouwen in een Roco 2400? Zo ja, wat heb ik daar voor nodig?

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Bij de buren vind je een beschrijving van een 2400 met een sounddecoder.

Gr, Ben.
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Citaat van: bolkoppie op maandag 05 juli 2010, 10:38:00
Bij de buren vind je een beschrijving van een 2400 met een sounddecoder.

Gr, Ben.

Bedankt voor je snelle reactie. Bij de "buren" hebben ze behoorlijk wat omschreven. Zo te zien is de kleinste luidspreker van Uhlenbrock zeer geschikt om in te bouwen en komt de ESU sounddecoder van de Belgische Reeks 59 goed overeen met de NS 2400.

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Wat een leuk baantje zeg  :D :D
De details zijn erg mooi gemaakt!!

Groeten,
Martijn
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Bedankt voor jullie leuke reacties!!!


Citaat van: Marklin5 op maandag 05 juli 2010, 17:09:54
De details zijn erg mooi gemaakt!!

En er zullen nog veel meer details volgen :D .

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Is hij op vakantie ofzo, een tijdje geen berichten meer gezien van Maikel.

Gr Eddie
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Volgens mij is hij op vakantie ja... :roll:

Gr, Martijn
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Citaat van: BMW-Fan op zondag 25 juli 2010, 00:59:12
Is hij op vakantie ofzo, een tijdje geen berichten meer gezien van Maikel.

Klopt en nu ben ik weer terug en dus kan ik weer gaan beginnen met de hobby en met het forum. Vlak voor de vakantie heb ik op mijn kleine baantje ook nog een stukje bos met veel details aangelegd. Foto's van de uitbreiding en het bos volgen zeer binnenkort.

In Zuid-Duitsland, waar ik was in mijn vakantie, heb ik weer een hoop treinen gezien. Ik heb ook de nieuwe Faller-tentoonstelling bezocht. Uiteraard heb ik ook nog aankopen gedaan in mijn vakantie, van de volgende merken: Faller, Busch, Preiser, Viessmann en Noch.

Even een lijstje:
B. 046858 - Mercedes "onverwoestbaar"
B. 001253 - 2 lorries met bloemen
B. 007717 - Mini-Welt: Bier van het vat
F. 154006 - Ooievaars
F. 120129 - Hijskraan
F. 120204 - 2 perrons (patiniert)
F. 130379 - Bakhuis, kapel en gereedschapshuis (patiniert)
P. 010169 - Vogels
P. 028001 - Spoormedewerker
P. 028049 - Schoonmaak
V. 005102 - Opvulstuk rails (voor bij overweg) (2x)
V. 005835 - 4 knipperlichten overweg
V. 006390 - Lamp
N. 014138 - Brandnetels "Laser-Cut"

Naast dit alles heb ik ook nog het boek "175 Jahre Eisenbahn in Deutschland" gekocht. Dit alles moest ik mee terug nemen in de ICE :lol: (van Freiburg naar Amsterdam). En het houdt nog niet op, want ook mijn vader had een waslijst aan producten mee terug genomen.

Binnenkort ga ik de volgende modellen aanschaffen:
Märklin - Pfalzbahn-set
Faller - Heggen
Roco - NS 2400

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Na de vakantie kun je gelijk weer aan de bak, je hebt voldoende liggen om je een tijd niet te vervelen  :D.

Veel plezier ermee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 juli 2010)
Citaat van: degeluidsman op donderdag 05 augustus 2010, 17:54:22Na de vakantie kun je gelijk weer aan de bak, je hebt voldoende liggen om je een tijd niet te vervelen :D.

Veel plezier ermee.

Hallo Peter,

Bedankt voor je leuke reactie. Over enkele minuten zal ik ook weer wat foto's in THE RMW TOPIC plaatsen, dus houd het in de gaten. In dit geval gaat het om foto's van mijn kleine baantje.

M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Hallo Allemaal,

Hier is hij dan: de beloofde update, met foto's van mijn kleine baantje. Op de foto's zien jullie o.a. de uitbreiding, het nieuwe bos, een bijna-overweg, nieuwe details (die nog beter worden af- en weggewerkt) en een klein begin van mijn Nederlandse deel. Foto's gemaakt met de simpele camera.


KLEINE BAAN
























M.v.g.

RMW
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Je 'simpele camera' maakt anders wel mooie foto's. Schitterende details. Die ouwe mercedes is goed gevonden en dat er rond ook!
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Jammer dat je je voornaam er niet bij zet dat schrijft veel persoonlijker  :(.

Maar de foto,s zijn om te smullen, ga je het perron nog verouderen het glimt nu zo en geeft een plastic look.

Begreep laatst van je met thinner er overheen te halen de glans in iedergeval kwijt bent, zelf heb ik hier nog geen ervaring mee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: degeluidsman op donderdag 05 augustus 2010, 20:02:10
Jammer dat je je voornaam er niet bij zet dat schrijft veel persoonlijker  :(.

Maar de foto,s zijn om te smullen, ga je het perron nog verouderen het glimt nu zo en geeft een plastic look.

Begreep laatst van je met thinner er overheen te halen de glans in iedergeval kwijt bent, zelf heb ik hier nog geen ervaring mee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste reacties :D !!! Het perron is een nood-perron. In het rijtje van nieuwe artikelen (vakantie) staan nieuwe Faller-perrons. Deze zijn standaard "patiniert".

M.v.g.

Maikel (RMW) :lol:
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
hallo RMW,

de foto's zijn supper mooi,was ik maar zo ver met mijn baan.ik hoop dit weekend veel te kunnen doen,bv de wissels al aansluiten.


groeten peter(ke33)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: peterke33 op donderdag 05 augustus 2010, 20:05:57
hallo RMW,

de foto's zijn supper mooi,was ik maar zo ver met mijn baan.ik hoop dit weekend veel te kunnen doen,bv de wissels al aansluiten.


groeten peter(ke33)

Dan wens ik je veel succes. Daarnaast wil ik je ook bedanken voor je leuke reactie.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: RMW op donderdag 05 augustus 2010, 20:05:39
Citaat van: degeluidsman op donderdag 05 augustus 2010, 20:02:10
Jammer dat je je voornaam er niet bij zet dat schrijft veel persoonlijker  :(.

Maar de foto,s zijn om te smullen, ga je het perron nog verouderen het glimt nu zo en geeft een plastic look.

Begreep laatst van je met thinner er overheen te halen de glans in iedergeval kwijt bent, zelf heb ik hier nog geen ervaring mee.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Hartelijk bedankt voor jullie enthousiaste reacties :D !!! Het perron is een nood-perron. In het rijtje van nieuwe artikelen (vakantie) staan nieuwe Faller-perrons. Deze zijn standaard "patiniert".

M.v.g.

Maikel (RMW) :lol:

Nu ik nog een keer naar mijn eigen foto's en jouw antwoord kijk, lijkt het mij logischer, dat je het hebt over het perron aan het stationsgebouw (en niet die ene die je bijna niet ziet, in het nieuwe deel). Dat perron bij het gebouw laat ik voorlopig nog even zo. Dan zijn het gewoon hele dure, glimmende tegels :lol: . Nu er al zoveel dingen opstaan, wordt het sowieso lastig om het nog goed te bewerken.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
hoi maikel

ziet er goed uit

vgr gerard
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Mooie foto's Maikel
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Speciale Gast
Lid sinds: 2010

Heemskerk

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Dat zijn werkelijk weer schitterende details!
Dat kleine 'bos' is heel mooi!

Groet, Lesley
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Hartelijk bedankt voor jullie complimenten :D !!!

Vandaag heb ik de nieuwe Faller-perrons in elkaar gezet (F. 120204) en het gereedschapshuisje uit de set F. 130379. Ook heb ik de Viessmann knipperlichten (V. 5835) bij de overweg geplaatst en de lamp (V. 6390) een plekje gegeven. Ook een aantal ooievaars (Faller) en vogels (Preiser) hebben al een plaatsje gekregen om lekker te zitten. Morgen ga ik waarschijnlijk mijn Pfalzbahn-set van Märklin ophalen. Zodra ik deze op mijn baantje heb gezet, volgen er natuurlijk weer foto's.

Dit was het weer voor vandaag.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Hallo Maikel,

Ziet er al mooi uit zo, ga zo door  :lol: :lol:

Gr Einte
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Maikel,

Wij zijn klaar voor de foto,s zo te lezen heb je een mooie update voor ons in petto  :D.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: degeluidsman op vrijdag 06 augustus 2010, 18:39:10Wij zijn klaar voor de foto's. Zo te lezen heb je een mooie update voor ons in petto  :D.

Bedankt voor jullie reacties Einte en Peter!!! Ik probeer de volgende update natuurlijk zo mooi mogelijk te maken 8) .

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Ik vind deze auto:



echt schitterend. Ik mis alleen nog nummerplaten of is dat ook de bedoeling?
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2009

Wie is hier spoorloos ??

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: Gerard op vrijdag 06 augustus 2010, 20:19:21
Ik mis alleen nog nummerplaten of is dat ook de bedoeling?

Afkomstig uit diefstal?
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Zou Maikel zoiets doen :?? Dat geloof ik niet 8).
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: Gerard op vrijdag 06 augustus 2010, 20:41:05
Zou Maikel zoiets doen :?? Dat geloof ik niet 8).

De auto is wel op een verdachte plek (midden in het bos) achtergelaten. Hij stond er zomaar van de ene op de andere dag. Misschien toch gestolen :shock: ??? Straks komt de POLIZEI-trein nog langs, met Hans Biere erin :lol: (Hans weet wel wat ik bedoel).

Ik probeer trouwens vandaag weer wat foto's te maken.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
hallo maikel;

die auto is schiterend gedaan,leuke foto's van je senario.


groeten en succes verder;

peter(ke33)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: peterke33 op zondag 08 augustus 2010, 11:45:14
hallo maikel;

die auto is schiterend gedaan,leuke foto's van je senario.


groeten en succes verder;

peter(ke33)

Dank, maar de auto heb ik alleen maar neergezet. Het is "Busch 46858 - Mercedes "onverwoestbaar"", uit het rijtje "in de vakantie gekocht".

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: RMW op zondag 08 augustus 2010, 11:33:57Straks komt de POLIZEI-trein nog langs, met Hans Biere erin :lol: (Hans weet wel wat ik bedoel).

Hoi Maikel,

Sirene en zwaailicht aan.

bedankt voor de tip! De Polizei-trein is zojuist uitgerukt om een diepgaand onderzoek in te stellen... :lol: :lol: :lol:

In het belang van het onderzoek worden er verder geen mededelingen over gedaan.  :lol: :lol: :lol:
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Citaat van: Hans Biere op zondag 08 augustus 2010, 12:21:24
Citaat van: RMW op zondag 08 augustus 2010, 11:33:57Straks komt de POLIZEI-trein nog langs, met Hans Biere erin :lol: (Hans weet wel wat ik bedoel).

Hoi Maikel,

Sirene en zwaailicht aan.

bedankt voor de tip! De Polizei-trein is zojuist uitgerukt om een diepgaand onderzoek in te stellen... :lol: :lol: :lol:

In het belang van het onderzoek worden er verder geen medelingen over gedaan.  :lol: :lol: :lol:

Ik zal eens even gaan kijken of ik wat Preisertjes kan vinden om deze POLIZEI-trein voor mij te spotten :mrgreen: .

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:The RMW topic (update: 5 augustus 2010)
Gisteren niet gelukt om foto's te maken en ook vandaag en de komende paar dagen gaat dat niet lukken :? . Misschien vrijdag of zaterdag weer.

Zo blijft het in ieder geval spannend voor jullie.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Hallo Allemaal,

Hierbij de beloofde "grote" update, met o.a. foto's van de nieuwe Pfalzbahn-trein, de nieuwe NS 2400 (nog zonder Digirails verlichting), de stadsmuur van de grote baan en veranderingen op de kleine baan. Foto's genomen met de spiegelreflex-camera.


GROTE BAAN






KLEINE BAAN






























Mijn vader heeft inmiddels ook de BR 23 van Märklin met sound gekocht. Foto's van deze loc volgen nog. Zoals jullie kunnen zien is de kleine baan nog lang niet af. Ik moet nog een hoop huisjes in elkaar zetten, de berg vormgeven, een oprit naar de overweg maken, meer details aanbrengen, etc. Alles op z'n tijd 8) . Ik houd jullie op de hoogte!!!

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Dag Maikel.

Wat een schitterende foto's laat jij ons weer zien.

Veel kleine details maken het echt af zoals die ooievaar op het dak.

De huizen hebben nog wel een plastic look, maar dat zal nog wel op je lijstje staan van dingen die nog gedaan moeten worden.

De loc's zijn helemaal mijn smaak, de BR23 met geluid wil ik ook nog eens gaan kopen.

Veel plezier met jullie nieuwe spullen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 14 augustus 2010, 14:27:58
Dag Maikel.

Wat een schitterende foto's laat jij ons weer zien.

Veel kleine details maken het echt af zoals die ooievaar op het dak.

De huizen hebben nog wel een plastic look, maar dat zal nog wel op je lijstje staan van diengen die nog gedaan moeten worden.

De loc's zijn helemaal mijn smaak, de BR23 met geluid wil ik ook nog eens gaan kopen.

Veel plezier met jullie nieuwe spullen.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Bedankt voor je complimenten Peter!!! Ik denk er wel over na om eens te gaan oefenen met het verouderen van gebouwen.

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Citaat van: RMW op zaterdag 14 augustus 2010, 14:12:22Hierbij de beloofde "grote" update, met o.a. foto's van de nieuwe Pfalzbahn-trein, de nieuwe NS 2400 (nog zonder Digirails verlichting), de stadsmuur van de grote baan en veranderingen op de kleine baan. Foto's genomen met de spiegelreflex-camera.

Hoi Maikel,

m'n complimenten weer. Jij bent heel goed bezig. Je prachtige foto's geven een goed beeld.

Bedankt voor het plaatsen en heel veel succes verder met je mooie baan!
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Citaat van: Hans Biere op zaterdag 14 augustus 2010, 14:43:18
Citaat van: RMW op zaterdag 14 augustus 2010, 14:12:22Hierbij de beloofde "grote" update, met o.a. foto's van de nieuwe Pfalzbahn-trein, de nieuwe NS 2400 (nog zonder Digirails verlichting), de stadsmuur van de grote baan en veranderingen op de kleine baan. Foto's genomen met de spiegelreflex-camera.

Hoi Maikel,

m'n complimenten weer. Jij bent heel goed bezig. Je prachtige foto's geven een goed beeld.

Bedankt voor het plaatsen en heel veel succes verder met je mooie baan!

Hartelijk bedankt Hans :D !!!

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
En nog maar wat foto's gemaakt. Dit is dus al de tweede update van de dag. Nu weer met de simpele camera, aangezien de accu van de spiegelreflex eerst weer moet worden opgeladen.


GROTE BAAN






KLEINE BAAN




Meer foto's volgen!

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Citaat van: RMW op zaterdag 14 augustus 2010, 17:21:48


Meer foto's volgen!

M.v.g.

Maikel (RMW)

Graag, hier raak je niet op uitgekeken.


Mvg,

Peter / degeluidsman.
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 14 augustus 2010, 17:27:44Graag, hier raak je niet op uitgekeken.

:lol: :lol: :lol: Bedankt voor je compliment Peter :lol: :lol: :lol: .

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2009

De klei man.........

offline
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Citaat van: degeluidsman op zaterdag 14 augustus 2010, 17:27:44
Citaat van: RMW op zaterdag 14 augustus 2010, 17:21:48


Meer foto's volgen!

M.v.g.

Maikel (RMW)

Graag, hier raak je niet op uitgekeken.


Mvg,

Peter / degeluidsman.

Ik wacht ook  :shock:

Gr Einte
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

RMW - Sinds 1963

offline
Re:THE RMW TOPIC (nog meer op 14 augustus 2010)
Citaat van: Einte op zaterdag 14 augustus 2010, 17:41:42Ik wacht ook  :shock:

Gr Einte

Hallo Einte,

Uiteindelijk zal het wachten worden beloond 8) .

M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
Lid sinds: 2010

NS jaren '90

offline
Re:THE RMW TOPIC (update: 14 augustus 2010)
schitterend allemaal!! ook mooie locs  :shock:
heel mooi!!! :D

mvg Myron