Nieuws:

Bekijk eens een willekeurig artikel in onze informatieve Stichting 3rail Wiki.

On30 baantje (eigen rails (bielzen) maken)

Gestart door pixon donderdag 13 mei 2010, 16:33:46

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:baan van pixon (kolenmijn van foamboard voor bij hetkieswerk update 2maart)
Aha, op die manier B)

Groetjes en bedankt, John
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 8 maart)
update 7-3-2012

Het geheel komt dus heel hoog in de lucht ik moet daar een trestle voor bouwen dat betekent heel veel latjes zagen /knippen en lijmen maar wel leuk werk

:P

vandaag 5 staanders van de trestle klaar gekregen nu moeten alle dwarsleggers nog gemaakt worden met hier het resultaat.
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 8 maart)
Dat ziet er leuk uit.

Tony
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 8 maart)
Hoi Pixon,

Bijzonder mooi bouwwerk :thumbup: is dit dat ligt mij wel daar dit ook in
mijn kolenmijn industrie wil toepassen maar je bent mij voor :P.
Houten stellingen ga die ook maken maar die worden voor een ander doel
gebruikt maar dat zie je wel als er mee aan de slag ga ben nog lang niet
zover. 8o
Blijf dit  het volgen en ben benieuwd naar de verdere vorderingen, succes.
Met vriendelijke groeten,

Theo. :)
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 8 maart)
Citaat van: th op donderdag 08 maart 2012, 22:12:52
Hoi Pixon,

Bijzonder mooi bouwwerk :thumbup: is dit dat ligt mij wel daar dit ook in
mijn kolenmijn industrie wil toepassen maar je bent mij voor :P.
Houten stellingen ga die ook maken maar die worden voor een ander doel
gebruikt maar dat zie je wel als er mee aan de slag ga ben nog lang niet
zover. 8o
Blijf dit  het volgen en ben benieuwd naar de verdere vorderingen, succes.
Met vriendelijke groeten,

Theo. :)


Citaat van: blauweengel op donderdag 08 maart 2012, 18:11:28
Dat ziet er leuk uit.

Tony

thanks   :P kan dit weekend helaas niet verder gaan met het bouwen wordt maandag weer :-(


- Edit Nameless: Quote gerepareerd -
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 8 maart)
Hallo Pixon,

Maakt niet uit hoor heb zelf daar zo vaak last van om verder te kunnen gaan
en er niet van komt maar alles op zijn tijd dat is hobby en komt allemaal goed
Blijf je volgen. :D
Met vr groeten,

Theo :)
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 14 maart)
Omdat ik vandaag de mijn alvast op de baan wou zetten om te kijken hoe het staat  had ik de trestle even ergens anders gezet en daardoor vond ik eigenlijk dat hij op een betere plaats kwam te staan of ik moet er twee maken wat enken jullie kijk maar even op de foto's


dit is zijn nieuweplaats met de mijn op de achtergond en hij staat nu dus in de toekomstige steen/kolen groeve. alleen moet ik de trestle nu lander maken.


dit is de Ruïne met de mijn op de achtergrond en het spoor naar de steen/kolen groeve
verder heb ik de treindoorgang voorzien van ramen en de mijn toren voorzien van deuren en ramen en het dak erop
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 14 maart)
Hoi Pixxon
Leuke foto s
Het is erg mooi geworden.

Tony
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 14 maart)
Hallo Pixon,

erg mooi resultaat hoor en bijzonder goed gelukt waar veel werk aan is
geweest :thumbup:
Met vriendelijke groeten,

Theo. :thumbup:
Re:baan van pixon (kolenmijn bouw van trestle update 14 maart)
Citaat van: th op zondag 29 april 2012, 23:12:20
Hallo Pixon,

erg mooi resultaat hoor en bijzonder goed gelukt waar veel werk aan is
geweest :thumbup:
Met vriendelijke groeten,

Theo. :thumbup:
Dankje wel theo,leuk zo een spontane reactie  na dat ik een maand niets heb gepost, dat ik niets heb gepost komt om dat ik met een projectje bezig ben en dat is het ontwerpen en maken van een kieswerkje voor het HOe baantje bij de kolenmijn.
Dit kies werkje maak ik weer hellemaal van foamboard bewekt met het inkrassen van lijnen zodat je houtten planken krijgt.
zie foto








Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
De grond onder het kieswerk  wordt een combi van gips en foamboard met de bedoeling van het maken straatsteentjes en zand


Daarop komen 3 steunpilaren (foeamboerd met laagje gips)



Boven op de steunpilaren komen 2 a 3 stalen balken  (gemaakt van 800 grams karton)

en hierop wordt dan het kieswerk geplaatst







Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
nog een foto met  de trein Ooooo wat zal dat mooi staan op de baan al zeg ik het zelf

Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
Dag Peter.

Je weet van weinig, veel te maken!
Wederom bijzonder goed gelukt :thumbup:

Groeten,

Erik.
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
Goedenavond Pixon,

Dat het mooi zal staan op je baan geloof het meteen en is ook te zien na
uitpluizen van je project in HO, in een woord gezegd TOPPIE :thumbup:
Je hebt gelijk als je zegt dat het mooier is als je zelf iets maakt het leeft meer
bedoel je maakt iets wat voor jezelf een voldoening en uitstraling geeft zoals je dat zelf wenst maar is wel dat je het in je vingers moet hebben en met veel fantasie kom je een heel eind en voel dat wel aan ben zo'n zelfde soort type alleen doe het gecombineerd met bouwpakketten en zelfbouw.
Volg graag dit soort werken waar je veel informatie uit kan halen maar dan
weer op een eigen manier te werk gaan, wil niet hebben dat het is afgekeken is en maak dingen die zelf in mijn hoofd heb gewoon echt de moeite nemen hiervoor anders wordt alles zo saai toch  :P maar je voelt het wel aan neem het aan.
Op naar de volgende update het blijft inspireren. :P
Met vr groeten,

Theo. :thumbup:

Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 30 april 2012, 10:00:10
Je weet van weinig, veel te maken!
Wederom bijzonder goed gelukt :thumbup:

Dankjewel dat is een van de leukste dingen van onze hobby.

Citaat van: th op maandag 30 april 2012, 22:28:10
Dat het mooi zal staan op je baan geloof het meteen en is ook te zien na
uitpluizen van je project in HO, in een woord gezegd TOPPIE :thumbup:
Je hebt gelijk als je zegt dat het mooier is als je zelf iets maakt het leeft meer
bedoel je maakt iets wat voor jezelf een voldoening en uitstraling geeft zoals je dat zelf wenst maar is wel dat je het in je vingers moet hebben en met veel fantasie kom je een heel eind en voel dat wel aan ben zo'n zelfde soort type alleen doe het gecombineerd met bouwpakketten en zelfbouw.
Volg graag dit soort werken waar je veel informatie uit kan halen maar dan
weer op een eigen manier te werk gaan, wil niet hebben dat het is afgekeken is en maak dingen die zelf in mijn hoofd heb gewoon echt de moeite nemen hiervoor anders wordt alles zo saai toch  :P maar je voelt het wel aan neem het aan.
Op naar de volgende update het blijft inspireren. :P
Met vr groeten,
we zijn het weer met elkaar eens en mijn project is weer behoorlijk uitgebreid maar dat weer later op de dag of morgen. en bedankt voor de compilimeneten en sucse verder met je trestle ook ik heb weer nieuwe ideeen door jouw topic
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
Ik had nog geen totaal plaatje van het kieswerkje geplaats wandt hij is bijna af alleen nog oude raampjes en verlichting




later nog meer fotos van al die mooije dingen die  ik de afgelopen tijd heb gemaakt samen op de baan. Kan je niet wachten kijk dan even op twitter ( http://twitter.com/pixonenco )   want daar staat het plan al.
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerkjegemaakt van foamboard )
we zijn het weer met elkaar eens en mijn project is weer behoorlijk uitgebreid maar dat weer later op de dag of morgen. en bedankt voor de compilimeneten en sucse verder met je trestle ook ik heb weer nieuwe ideeen door jouw topic
[/quote]Hoi Pixon,

yep  :P >:-D en de resultaten zijn er zo het gezien heb hierboven op de update :thumbup: en wacht even af hoe het verder gaat, hou voor mijzelf liever even de spanning erin en wacht alles even af. :lol: :D
Mooi dat je via m'n topic nieuwe ideeën hebt ben benieuwd maar alles op z'n
tijd hoor, en thanks voor de complimenten wat trestles betreft :thumbup: heb vanavond nog laat aan doorgewerkt en ben goed gevorderd en maak deze morgen verder af.
Nu dit ontdekt heb ook dankzij je filmpjes om zelf dingen te maken is de
inspiratie alleen maar toe genomen om het te doen en krijg het steeds meer in mijn vingers, wat een leuke hobby is het met die treinen allemaal. :o) :P
Met vriendelijke groeten,

Theo ;)
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails legg )
Na het maken van een aantal dingen zoals twee kies werken, een kolen mijn en een trestle  is het tijd om dat allemaal bijmekaar te zetten op een groote plaat.
en die plaat komt dan later in het midden op mijn marklin baan zegmaar een treinbaan in een treinbaan
hier een overzicht foto




nog een paar sfeer foto's.

       


er rijd zelfs boven het kieswerk  een toeristentrein die permenent blijft rijden.
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
mooi! :thumbup:
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Die toeristentrein gaat straks overuren draaien als het allemaal klaar is. :P :lol:
Mooi plan hoor, succes.
Met vr groeten,

Theo. :)
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Citaat van: th op donderdag 10 mei 2012, 22:12:27
Die toeristentrein gaat straks overuren draaien als het allemaal klaar is. :P :lol:
Mooi plan hoor, succes.
Met vr groeten,

Daar ben ik ook bang voor, het is zelfs zo dat er nog een toeristen trein komt rijden (digitaal roco Panoramatrein) voor de aan voor van de toeristen van de stad naar het mijn gebied.
verder bezig geweest met de brugdelen te maken voor de toeristentrein.
VANDAAG GEEN UPDATE MEER WANDT HET IS BIERDAG  :P :P :P weeekend

Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Uhmmmm hier BIERWEEKEND en maandag total loss  :lol: :P
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Citaat van: th op zaterdag 12 mei 2012, 01:07:06
Uhmmmm hier BIERWEEKEND en maandag total loss  :lol: :P
Eigenlijk nu totalos maar toch wat gedaan aan de HOe kolen/grind baan ik heb rotsen/bergen van piepschuim gemaakt voor mij de eerste keer dat ik zoiets doe.
Erg leuk en makkelijk  eerst piepschuim op elkaar stapelen en gips er overheen smeren en klaar.
ik heb nu inkombinatie van de rotsen een weg gemaakt naar het HOe kieswerkje voor de vracht autos
hier de beelden











Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Hoi Peter.
Wat prachtig om deze geweldige "chaos" op je baan te kunnen bewonderen, de bedrijvigheid druipt er vanaf en belooft veel voor het vervolg.
Als nu het bierweekend maar geen roet in deze prachtige "chaos" gooit want 'drank maakt meer kapot dan je lief is'! :D

Veel succes en plezier met deze prachtige bouw.
Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
of juist niet je wordt high van dit spul :lol: waardoor alles soepeler verloopt het gaat je voor de wind toch ook maar eens proberen de resultaten kunnen
verbluffend zijn :P :mrgreen:
Groeten,

Theo.
Re:baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Citaat van: AlbertJan op zondag 13 mei 2012, 07:58:43
Wat prachtig om deze geweldige "chaos" op je baan te kunnen bewonderen, de bedrijvigheid druipt er vanaf en belooft veel voor het vervolg.
Als nu het bierweekend maar geen roet in deze prachtige "chaos" gooit want 'drank maakt meer kapot dan je lief is'! :D
Veel succes en plezier met deze prachtige bouw.

dank voor de complimenten en inderdaad het is een  geweldige chaos dat ga je krijgen als je constant moet experimenteren met de dingen die je moet bedenken en
maken. en de (dronkenmans)weg naar het kieswerk is op het verweren na klaar.
Re: baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Zo gisteren de trestle uitgebreid en geplaatst op zijn vaste plaats tussen twee gebergte in vlak bij het kies werk er komen totaal 3 sporen rond en op de trestle.
De onderkandt en de achterkandt komt een gebergte ik moest eerst de trestle plaatsen om de rosten aan de onderkandt te kunnen stortet.
foto's








ps dit is een mengsel van piepschuim en gips.
dtrestle is nog lang niet klaar maar ik most het zo doen anders kom ik er nooit meer bij nu gaan we hem afbouwen.
Re: baan van pixon (kolenmijn HOe kieswerken en trestle op baan en rails leggen)
Citaat van: pixon op donderdag 17 mei 2012, 06:35:30
Zo gisteren de trestle uitgebreid en geplaatst op zijn vaste plaats tussen twee gebergte in vlak bij het kies werk er komen totaal 3 sporen rond en op de trestle.
De onderkandt en de achterkandt komt een gebergte ik moest eerst de trestle plaatsen om de rosten aan de onderkandt te kunnen stortet.
foto's








ps dit is een mengsel van piepschuim en gips.
dtrestle is nog lang niet klaar maar ik most het zo doen anders kom ik er nooit meer bij nu gaan we hem afbouwen.
Hallo Pixon,

tja kan het begrijpen en volgen het is de manier van hoe alles gaat samenvallen
en het op deze manier even zo gaat is dat het totaalplaatje straks weer volledig is. :surprised: :lol:
Al met al weer mooi bouwwerk  :thumbup: en ben benieuwd naar de vorderingen
het blijft inspireren en niets is mooier om zelf dingen te maken wat zo bijzonder
blijft en ook is.
Met vriendelijke groeten,

Theo. :thumbup: :)
Re: baan van pixon ( De HOe baan krijgt al vorm bouw brug-helling-bergen etc )
De afgelopen weken verder gagaan met het uitwerken van ideen van mijn HOe baan (die tussen mijn marklinbaan komt te leggen).
Een kandt van de baan krijgt al vorm om het kies werk is een helling gekomen  die de vorm heeft van rotsen. De helling gaat over in een brug gebouwd uit gips en foamboard en heeft de vorm van groote bakstenen De treintjes rijden nog niet maar dat gebuird heel snel
en nu de gebruikelijke fotos.











bouw HOe brug

brug geplaatst

doorkijkje onder de brug

slot plaatje
Re: baan van pixon ( De HOe baan krijgt al vorm bouw brug-helling-bergen etc )
ziet er weer super uit

een overgang van smal naar grootspoor :D erg mooi!
gaat er ook een loc op het groot spoor rijden of is het alleen voor die wagon bestemd?

mvg danny
Re: baan van pixon ( De HOe baan krijgt al vorm bouw brug-helling-bergen etc )
Citaat van: oetbeem op maandag 11 juni 2012, 07:08:47
ziet er weer super uit

Thanks   :) het begint er een beetje op te lijken

Citaat van: oetbeem op maandag 11 juni 2012, 07:08:47
een overgang van smal naar grootspoor :D erg mooi!
Dat vind ik ook zo prachtig kan niet wachten tot alles rijd
Citaat van: oetbeem op maandag 11 juni 2012, 07:08:47
gaat er ook een loc op het groot spoor rijden of is het alleen voor die wagon bestemd?
Ja het is de bedoeling om een goederen lok en een toeristenlok te laten rijden
Re: baan van pixon ( De HOe baan krijgt al vorm bouw brug-helling-bergen etc )
Vandaag het tweede gedeelte van de HOe brug gemaakt maar nu komt het moeilijkste het ronde gedeelte van de brug.
De brug is gemaakt uit eigen fantasie
hoop dat jullie het ook leuk vinden  :P


ps waar geen steentjes zitten komt groenvoorziening
Re: baan van pixon ( De HOe baan krijgt al vorm bouw brug-helling-bergen etc )
Hey Pixon,

Ik had een vraagje, ik wil zelf namelijk ook een H0e spoortje aanleggen op mijn baan, maar dan wil ik de smalspoorbaan vanuit een mijn (in de berg) kunnen lossen bij daar waar het H0 station komt. Weet je hier iets voor? Overigens is de ruimte erg beperkt.

Dankje,
Groetjes,
Spoorbrug^^
Re: baan van pixon ( De HOe baan krijgt al vorm bouw brug-helling-bergen etc )
Citaat van: Spoorbrug^^ op donderdag 14 juni 2012, 12:24:41
Ik had een vraagje, ik wil zelf namelijk ook een H0e spoortje aanleggen op mijn baan, maar dan wil ik de smalspoorbaan vanuit een mijn (in de berg) kunnen lossen bij daar waar het H0 station komt. Weet je hier iets voor? Overigens is de ruimte erg beperkt.
ik denk dat je gewoon op je eigen manier een klein spoortje aanlegt waar het HOe treintje heen en weer rijd dus van je berg naar het station.
let wel op de prijzen van de treintjes die kunnen vrij prijzig zijn (egger-bahn , roco,etc)
sucses

Re: baan van pixon ( groote marklin m brug plus weg door de stad )
Na de vakantie update.
De HOe baan is op de grootte baan baan geplaatst alleen kunnen de smalspoor treintjes nog niet rijden omdat de marklin m rails nog geplaatst moeten worden.

Let niet op de troop dat ktijg je als je bezig bent met bouwen.

ps de brug waar de gele schienenbus op staat is ook nieuwnou toch maar even een foto dan,




update marklinbrug.
de grootte brug brug voor de marklin m rail die krijgt zijn vorm.


De delen staan nog los dus de afwerking komt later (voor nieuwe ideeen)



even een nieuwe weg gemaakt wand de oude moest worden gesloopt vanwege de marklin brug even nog een paar foto's.
de nieuwe weg moet alleen nog schuin gezet worden voor de aansluiting op het spiraal gedeelte.





Re: baan van pixon (groote marklin m brug plus weg door de stad )
Ha die Peter.
Wat geweldig om zo gelijk na de vakantie weer alle vorderingen op jouw baan te kunnen bewonderen! B)
Geen wonder dat de bewoners van jouw baan niet alleen de railbussen als vervoer hebben maar ook de open "Aussichtswagon" en nu ook de Gläserne Zug! 8o
Ook alle bijzondere bouwwerken, bruggen, weggetjes enz. zien er prachtig uit, de eigenbouw en de verwering is erg mooi gelukt.

Veel plezier en succes met de verdere bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Re: baan van pixon (groote marklin m brug plus weg door de stad )
Citaat van: AlbertJan op vrijdag 24 augustus 2012, 08:16:41
Ha die Peter.
Wat geweldig om zo gelijk na de vakantie weer alle vorderingen op jouw baan te kunnen bewonderen! B)
Geen wonder dat de bewoners van jouw baan niet alleen de railbussen als vervoer hebben maar ook de open "Aussichtswagon" en nu ook de Gläserne Zug! 8o
Ook alle bijzondere bouwwerken, bruggen, weggetjes enz. zien er prachtig uit, de eigenbouw en de verwering is erg mooi gelukt.

Veel plezier en succes met de verdere bouw.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan.
Nou met zo'n compli kan ik weer een jaar verder tot de volgende vakantie dan nee grapje, maar erg tof bedankt ben gisteren weer de helle dag bezig geweest met heel veel dingen te gelijk De nieuwe weg - de marklin m brug - en reklame maken op de huisjes door middel van rub-ons erg mooi kan ik zeggen ben nu bezig foto en film te uploaden staan wel al op twitter  :P
Re: baan van pixon (groote marklin m brug plus weg door de stad )
Ik vind het er super mooi uit zien 

Je baan word als maar mooier en mooier
Dat smalspoor heb je echt schitterend in de baan verwerkt

Mvg Danny
Re: baan van pixon (groote marklin m brug plus weg door de stad )
Citaat van: oetbeem op zaterdag 25 augustus 2012, 08:22:03
Ik vind het er super mooi uit zien 

Je baan word als maar mooier en mooier
Dat smalspoor heb je echt schitterend in de baan verwerkt

Mvg Danny
Dank je hoe mooier het word des temoeilijker het wordt en hoe moelijker het wordt des te leuker het word en dat leverd weer nieuwe ideen op



Ik heb het even gefilmd van wat ik aan mijn werktafel zit te klooien om het een beetje mooi te maken

Het gaat over het schilderen van de weg in de laatste fasen het verweren nu heb ik het in dit geval gebruik gemaakt van een mini verfrolletje ooit gekocht op de modelbouwbeurs in goes maar ik moet zeggen ben er toch wel tevreden over het ziet er erg mooi uit heb ook de nieuwe afscherming van de spiraal gerold (geschilderd) erg strak.


Na dat ik weggelijmd en geschilderd is even terug zetten op baan met behulp van legoblokjes om de hoogte te bepalen zie foto hier boven.
De huizen moeten ook omhoog en recht staan dus heb ik van foamboard  vierkanten bloken gemaakt van de juiste hoogte zo dat de voor aan de weg kant staat'


Je ziet ook op de foto de reklame die heb ik met rub-ons gemaakt erg mooi moet alleen nog iets verouder worden met heel fijn schuurpapier.




Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Vandaag in het filmpje
*Mal maken van aluminiumpapier en houtlijm ((voor de afwerking van de groote marklin m brug) voordeel is dat de afdruk heel flexibel is)
*solderen van de rails  ook voor op de groote marklin m brug.
*rails aan sluiten.
*mallen vullen voor morgen


dit was mijn zaterdag(hobby)dag
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
 :mrgreen: Tof filmpje  :-) :thumbup:


groeten Dylan
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Citaat van: pixon op maandag 27 augustus 2012, 04:36:40
Citaat van: minitreintje op zondag 26 augustus 2012, 09:39:01
:mrgreen: Tof filmpje  :-) :thumbup:


groeten Dylan
thanks  :)

Met welk progje heb je de boel versnelt?



groeten Dylan
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Hallo,

dat is een erg leuk filmpje om te zien
in een sneltreinvaart solderen en bewerken........

soldeer je nu die draden op de M rail vanwege beter contact ?


mvg Frans
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Citaat van: minitreintje op maandag 27 augustus 2012, 18:08:45
Citaat van: pixon op maandag 27 augustus 2012, 04:36:40
Citaat van: minitreintje op zondag 26 augustus 2012, 09:39:01
:mrgreen: Tof filmpje  :-) :thumbup:


groeten Dylan
thanks  :)
ik heb PowerDirector 10 videobewerkings programa
Met welk progje heb je de boel versnelt?



groeten Dylan
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Citaat van: M - rail op maandag 27 augustus 2012, 19:17:25
soldeer je nu die draden op de M rail vanwege beter contact ?
mvg Frans

Ja als ik elke rail een aparte voedingsbron geef dan rijden de treinen bijna storing vrij
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
hallo


bedankt voor je antwoord.
ja het is inderdaad wel een goed idee.
Ik rijd ( nu al een tijd niet ) ook op M rail, en heb dat ook wel eens gedaan
maar dan om de zoveel cm
Het is even werk maar je bent wel zeker van overal een goede voedingsbron.



gr Frans
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Lid sinds: 2010

Big Boy 4014

offline
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Dag Pixon,

erg mooi die foto van je baan van na de vakantie update :thumbup:, kun je ook misschien het andere gedeelte laten zien van de baan of ben je nog niet zover wat kan begrijpen hoor alles op zijn tijd maar ben wel erg nieuwsgierig hiernaar. :P
Je bent goed gevorderd allemaal zeg en weer goede tips waar je wat mee aankan. :thumbup:
Veel succes verder en blijf je volgen.
Met vriendelijke groet,

Theo.
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
Lid sinds: 2009

Hovia, een stad vol verrassingen!

offline
Re: baan van pixon (filmpje zaterdaghobbydag )
aha, dus dit is je baandraadje  :thumbup: :D

was gezellig gister, 's kijken wat je hier hebt uitgespookt.

de promofoto's mogen van mij ook hier komen, maar graag ook in mijn topic.

hierbij alvast de linkjes. met wat sluikreclame haha :-) :D ;) ;)
Loenen
Stefanowo (Polen)
Tripton (Engeland)