Ik ga beginnen met weer eens wat gezeik.
Ben lang niet meer actief op het forum

Ben per 23 december ontslagen van mijn werk na 30 jaar ben ik werkeloos (lekker veel tijd voor de hobby

)
En heb nog veel last van mijn burnout,
Nu het leuke, heb besloten om de eerst komende tijd alleen nog maar leuke dingen te gaan doen.
1 nieuw project wat aan het eind gewoon op mijn marklinbaan kan komen te staan wat wat te combineren is met mijn andere ho projecten (kijkkast en mijn marklinbaan)
2 lekker veel beurzen bezoeken (en veel filmpjes maken waar voor ik nu al veel online kaartjes heb kunen kopen.
3 en ik wil gaan helpen (vrijwilgerswerk) met het bemannen van treinbanen op beurzen wandt ik nu toch veel tijd over.
Oke het nieuw project is word een deel van een stad (fantasie) met een goederen spoor.
de onder bouw is gemaakt van architectenkarton zo als jullie gewend zijn van mij, en natuurlijk word het geheel afwerkt met gips- klei - verf.
Omdat ik ben ontslagen heb ik dus veel minder geld dus het project word zoveel mogelijk gemaakt van materiaal wat ik vind op straat en wat word weggegooid (verpakingsmateriaalen)door bedrijven .
Oke de eerste foto's van de onderbouw