In mijn eerder post hebben jullie gezien hoe ik het herenhuis blauw had ge spoten maar dat was het niet een huis zonder echte ramen en zonder verdere afwerking.
Oke weer over nieuw gieten laten drogen en daarna over het gips een laag epoxy ec 141 gieten, deze epoxy moet wel 3 dagen drogen

(na 36 uur uitneembaar uit de mal) maar daarna is deze epoxy kei hard en je hebt gelijk glaswerk in je ramen

Na het drogen word het tijd om de gevels anders te airbrushen dat doen we met een naald van 0.15 waar mee je mm lijntjes kan spuiten
let op dit is voor mijn ook de eerste x dat ik met zo,n kleine naald spuit.

Omdat we zo''n dunne naald gebruiken heb ik ook nieuwe verf moeten kopen die heel dun is met helle fijne verfpoeders zo dat je spuit niet verstopt raakt.
De verf is van wicked collers en deze heeft niet zoveel kleuren in zijn assortiment dus we moeten gaan mengen met de kleuren ook dit is niet makkelijk dus let er niet op als de kleuren iets de flets of te licht zijn dit trekt wel bij met het verweren.
Videos kunnen langdradig zijn maar ik heb de camera gewoon aan gezet en geen tijd om te monteren