Zo alle problemen met de voeding zijn opgelost.
Alles werkt weer naar behoren, er zijn al diverse seinen geplaatst, jammer genoeg is er van 1 van de armseinen het ledje kapot. Er zijn ook nog diverse aanpassingen van het railplan doorgevoerd. Het station heeft een spoor minder gekregen en de layout van het locdepot is aangepast zodat er op diverse plaatsen verschillende activiteiten kunne worden uitgevoerd. Ook zijn er al diverse huizen geplaatst zodat er wat meer aankleding van de baan komt. Volgende plannen zijn het afronden van alle piepschuim bouwwerkzaamheden. De tunnelportalen verder afwerken met binnen wanden. In de rechterhoek wil ik misschien nog een steengroeve bouwen met spooraansluiting.
Nog even wat foto's voor de duidelijkheid.
Overzicht van het station ingang.
De 64 304 kan weer kolen laden, water nemen en bezanden.
Op de achtergrond de vakwerkhuizen die de uitgang van het schaduwstation verbergen.
Goederen loods heeft ook een plaats gekregen.
Mooie seinen voor de ingang van het tunnelportaal naar het schaduwstation
Boven de tunnelportalen wil ik een steengroeve maken.
Der 64 284 op de brug met een goederentrein richting trossingen
Vr Gr Michael