Een maandje niks van me laten horen maar dat wil niet zeggen dat ik niets heb gedaan, allereerst ben ik veel bezig met mijn nieuwe ON30 baantje waar ik binnenkort bij onze vrienden
beneluxspoor.net een topic ga openen (PixON30).
Maar ik wil wel even mijn mooste bachmann on30 lok (T boiler Two truck shay) laten zien.

.
en de bachmann truck

zo nu weer even naar de marklinbaan. Het klim spiraal gaat aan een kandt een groot staion worden met drie verdiepingen omdat er in het spiraal m en krails te vinden zijn gaat het station dus
k meet m station heten.
Hier kun je zien waar de perronen zijn of gaan komen.

Verder proberen de eerste preisertjes al een railbus te pakken maar helaas ze moeten wachten op de groote opening die binnenkort gaat komen.
Heb met gips de straat gemaakt voor het stationsplein

Wat vinden jullie van het formaat stenen voor het perron is dat niet te groot.
Verder heb ik een dak gemaakt van golfkarton en geschilderd zo dat het echt een ijzeren golfplaat (je kent het wel van die oude bouwvallige schuurtjes en bouwketen)lijkt

.
zo nog een paar foto's

.
zou ik dat nog bijna vergeten na het lezen van de topic van degeluidsman over het maken van zijn berg (erg mooi en veel respect voor hem en zijn vrouw)
wou ik het toch anders gaan doen en namelijk het stapelen van eigen gemaakte stennen/rotsen van gips een voorbeeld heb ik gemaakt op mijn klimspiraal kijk hier

.
en de stenen kunnen ook op mijn on30 baan
zo dat was het