Ja hoor, oer hollands. Toen ik vanmiddag een rondje aan het fietsen was, tussen Bergen en Alkmaar, kwam ik onderstaande bouwwerkjes bij een voormalig (Duits?) vliegveld tegen.
Als idee voor een volgend project geef ik alvast een tip, waarbij natuurlijk de nadruk gelegd moet worden op het daadwerkelijk bewateren van de aanplant!
Misschien een ideetje...?Aan de onderkant van je baan een ouderwetse kolenmijn maken, met van die kleine locjes met karretjes vol kolen, (op smalspoor) die ineens tevoorschijn komen om hun kolen te lossen bij een kolenbunker...?!?Of gaat mijn fantasie een béétje te ver.?
Wat ik me wel afvraag is, waarom er een scheiding is gemaakt tussen de zwarte en de bruine koeien.
persoonlijk had ik de bunker iets meer begroeit
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 21 mei 2010, 14:22:27persoonlijk had ik de bunker iets meer begroeit Misschien heb je gelijk, ik zal er nog eens naar kijken. Maar de beschilderingen moeten wel leesbaar blijven hè .
Dat gemetselde bruine steen is de dichtgemetselde ingang. Dus een trappetje o.i.d. is niet nodig.
Nee, dat heuveltje is weggespoeld, afgegraven of wat dan ook .
Ben ik net een uurtje weer terug van een reisje naar Barcelona met school.Heeft Gerard het project *scheldwoord* alweer afgerond. Nou ja zeg
Geintje Gerard ziet er top uit.
Maar waar die reus dan blijft?
Wie zijn billen brandt........
die foto's van het bunkertje zijn mooi zo zie je dat je van iets simpels toch een echt iets kunt maken
ik denk dat ik maar een waterpistool meeneem heeft gerard toch nog last van lekage
... of ff een metrolijn aanleggen die ziet Gerard niet
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 28 mei 2010, 16:33:13... of ff een metrolijn aanleggen die ziet Gerard niet Zeg Martijn, aan wie zijn kant sta jij eigenlijk ?
want er schijnen nog steeds boefjes en schurkjes hier mee te lezen .
Citaat van: Gerardwant er schijnen nog steeds boefjes en schurkjes hier mee te lezen .riep je?