Bijzonder leuk om de metamorfose te zien van een "perfect" uitgevoerd (gekocht) stootblok naar een "aftands" zelfgemaakt exemplaar! 
Ziet er nu al goed uit en na de inbouw ongetwijfeld een pracht exemplaar! 
Als ze "straks" op hun plek staan komen er plaatjes van de stootblokken in hun "natuurlijke" omgeving

.
P.s. Hier regent het "pijpestelen" en de temperatuur is ook erg aangenaam!
Regen

? Wat is dat?
Dat zijn weer hele fraaie stootblokken geworden. 
Dank je.
Trouwens behoorlijk netjes geweatherde wagon. Ik moet dat hele verweertraject nog in. Voor huizen, materieel, straten...
Ooit...ooit hoop ik het te leren... 
Dit was dacht ik mijn 2e wheater-project. Het onderstel moet nog een keer overgedaan worden, daar ben ik nog niet helemaal tevreden over. Maar ook jij kan het leren. Begin te oefenen op iets ouds / goedkoops en je zal zien dat het steeds beter gaat.
Het ziet er echt heel mooi uit en ook zo erg realistisch 
Dank je, ik ben er ook erg tevreden over.
als het niet de bedoeling is om er ooit iets tegenaan te zetten, vraag ik me af waarom je er buffers op hebt gemaakt. In het echie zie je toch nooit (bijna nooit?)
Safety first. Stel dat er toch een keer een wissel verkeerd staat en er rijdt daar toch een trein tegen dat stootblok, dan is er in ieder geval iets om de eerste klap op te vangen.
Je zegt het eigenlijk zelf al:
In model worden ze er door M* opgekleid omdat je anders in de knel komt met de koppelingen enzo.
daar heeft Walter toch wel een punt,
of beter: eigenlijk twee per stootjuk . . . 
Ja, in principe heeft Walter wel gelijk. Maar zie mijn antwoord aan Walter en je begrijpt hopelijk het hoe en het waarom.
Die zelfgemaakte stootblokken kun je toch gewooe over het einde van een gewoon stuk rails zetten, daar hoef je toch geen duur stootblok voor te slopen?
Zo duur waren ze niet: het zijn 2e-handsjes (4 voor de prijs van 1 nieuwe

).