Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Br 01 1075 te Hoorn, foto´s

Gestart door Maarten Marklin zaterdag 15 mei 2010, 14:38:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Vers van de pers, een uur geleden gemaakte foto´s van de BR 01 van de SSN te Hoorn.



















Re:Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
De 01 1075 wordt flink ingezet en dat is een goede zaak :D Veertien dagen geleden heb ik hem nog gezien in Breba en nadien heeft hij al weer diverse tochten ondernomen (o.a. naar Den Helder).
Re:Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Mooi hoor, ga straks ook nog even kijken met de kids,

Groet,
Frank
Re:Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Vandaag ben ik ook overal geweest in Hoorn en de rest van West - Friesland en heb natuurlijk ook foto's gemaakt van deze locomotief.










In de namiddag ben ik naar de Zuidermeer gereden en heb een filmpje gemaakt van de doorkomst van de 01 1075 op weg terug richting Rotterdam:


Groeten van Jarno


Re:Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Lid sinds: 2008

Gepensioneerd NS'er

offline
Re:Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Mooie plaatjes. Hebben we nu ook foto´s van de andere kant van de loc!
Ik ben niet naar het stoomfestival zelf geweest want er leek mij niet veel aan. Een aantal jaren geleden was het een groot evenement met stoomwalsen en aanverwante erbij maar daar zag ik niks van. Ik heb ooit al eens een rondleiding bij de stoomtram gehad en heb daar toen alles kunnen zien.
Ik heb vanaf het station de Br 01 gefotografeerd, dat was het enige dat me interesseerde.
Re:Br 01 1075 te Hoorn, foto´s
Klopt Maarten, in Hoorn was het vrij kaal allemaal, tsja er was ook een marathon dit weekend in Hoorn en de mensen werden ook naar het P & R terrein gedirigeerd, dus ik denk dat de stoomtram geen vergunning heeft gekregen om het parkeerterrein vol te "bouwen".

Ik had een perronkaartje gekocht om te kijken.
In de tent draaide een DVD en je kon daar neuzen tussen div. tijdschriften en er een "bakkie" doen.

Gr. Jarno