Nieuws: Wil je dit jaar een 3railforum zomeruitje naar de VSM? Stem in de poll en discussieer mee!!
+  3railforum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Zelf- en verbouw projecten allerlei
| | |-+  Merktekens wagons
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: Merktekens wagons  (gelezen 1621 keer)

Wim Vogel

• Gast
Merktekens wagons
« Gepost op: zondag 08 augustus 2010, 19:29:07 »

Hallo,

Ik heb een aantal koelwagons gekocht van Märklin met allemaal verschillende reclameteksten erop.
Het plan is om alle wagons wit te schilderen en dan van reclame te voorzien van een firma die koeltransport per spoor verzorgd.
Reclameteksten zijn waarschijnlijk ergens wel te krijgen, maar de merktekens die op elke wagon staan wordt moelijker.

Is er iemand die weet waar je die merktekens of hoe die dingen ook heten kunt krijgen?
Wie kan ons helpen?

Groeten,
Wim

musictrain

• Gast
Re:Merktekens wagons
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 10 augustus 2010, 21:57:13 »

KleiNSpoor misschien?

Succes verder, Peter

Wasmi

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 10 augustus 2010, 22:08:06 »

De tekens die jij bedoeld zijn de zg Bremszeichen. Ik moet diep in m'n geheugen graven waar je die ook al weer kon bestellen......  kijk eens in dit draadje:

http://forum.3rail.nl/index.php?topic=23419.0

decals ook bij:

http://www.andreas-nothaft.de/index.php?option=com_content&task=view&id=21&Itemid=33

« Laatst bewerkt op: dinsdag 10 augustus 2010, 23:29:53 door Wasmi »

AnalogDriver

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: zondag 22 augustus 2010, 21:20:57 »

Hmm, ik heb even zitten kijken, maar kon op die mogelijk wat onduidelijke site geen wagen bremszeichen vinden. Kijk ik niet goed?

Wasmi

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: zondag 22 augustus 2010, 22:45:32 »

kijk even naar decal i-10, linker onder kwadrant zijn de bremszeichen. Da's het best wat ik heb kunnen vinden...

Walter