Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

littfinski sein decorde programeren

Gestart door geert190380 vrijdag 14 mei 2010, 17:42:33

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
littfinski sein decorde programeren
hey ik heb ne littfinski sein decorde weet iemand hoe je da kan programmeren ben al en tijdje bezig maar luk niet . in de handlijding sta da als je op s1 duwt voor de eerste keer dan moet er lichjes langzaamaan pinken en als het adres er in sta dan gaan ze snel pinken , bij mij pinkt da direct snel wa kan da .

ik heb jumper van s1 weg gehaalt en de jumper van j2 laten zitten nu staan alle seinen op rood .

ik schakkel met cs 2
Re:littfinski sein decorde programeren
Mijn beste,

Zou je een beetje op de taal kunnen letten? deze turbo taal is moeilijk leesbaar.

Ik ben zo vrij je vraag een beetje te fatsoeneren in leesbaarheid rekening houdend dat je uit Belgie komt dus niet op elke slak is zout gelegd
Zou je voortaan rekening mee kunnen houden dan krijg je ook eerder respons op de vraag lijkt mij.

Mvg, Johan

Hey ik heb net littfinski sein decoder gekocht. Weet iemand hoe je die kan programmeren? Ben al en tijdje bezig maar lukt niet . In de handleiding staat dat als je op s1 duwt (drukt) voor de eerste keer dan moet er lichtjes (Ledjes) langzaam aan pinken (knipperen) en als het adres er in staat dan gaan ze snel pinken (knipperen). Bij mij pinkt (knippert) het direct snel wat kan dat zijn?

Ik heb jumper van s1 weg gehaald en de jumper van j2 laten zitten nu staan alle seinen op rood .

ik schakel met cs 2
Re:littfinski sein decorde programeren
Hallo,

heb je in je CS het juiste adres ingegeven van welke uitgang wat aanstuurt? ik heb een Ecos en ook LDT decoders (wel enkel magneetschakeldecoders en gewone schakeldecoders) maar ik vermoed dat het hetzelfde zal zijn?
toch nog eens goed de handleiding van de CS en de decoder doornemen (ik heb dit ook al tot mijn schande ondervonden)

succes
Re:littfinski sein decorde programeren
ik doe alles wa ze zegen in de handleiding  ik weet niet wa ik nog mis doe