Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Strukton actief in Didam

Gestart door rorail woensdag 05 mei 2010, 02:23:40

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Strukton actief in Didam
Afgelopen zaterdag reed ik op weg naar de supermarkt in Didam. Bij het oversteken van het spoor viel op dat de spoorbomen omhoog stonden terwijl er toch een trein dichtbij de spoorwegovergang stond. Dit bleek een werktrein van Strukton te zijn, die aldaar stond geparkeerd in afwachting van een klus.
Snel uitstappen dan maar en even met de mobiel (dus niet perfect) een paar foto's gemaakt.

De trein van voren in beeld gebracht, duidelijk zijn de geopende bomen te zien:



Detailfoto van de Strukton Irene:



Helaas was ik in verband met afspraken niet in staat thuis mijn camera op te halen om even op het gemak enkele kwaliteitsfoto's te gaan maken.

In elk geval eens wat anders dan de normale boemel van Arnhem naar Winterswijk.

Groet,
Ronald
Re:Strukton actief in Didam
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Strukton actief in Didam
Ik heb samen met forumlid Giant (Thierry) ook even gekeken, we waren echter net weg toen die ging rijden. Hebben wel foto's, ik zet ze binnenkort wel ffkes online  :)
Re:Strukton actief in Didam
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Strukton actief in Didam
Zoals gezegd de foto's:











Re:Strukton actief in Didam
Hé naam en streekgenoot,

Die foto's zijn wel wat beter dan die van mijn mobieltje. Ben je daar ook aan het werk geweest?
In elk geval iets dat je mooi op je eigen baan kunt nabootsen.

Groet,
Ronald
Re:Strukton actief in Didam
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Strukton actief in Didam
Ha tegenhanger  :lol: :lol:

Ik ben daar (helaas?) niet aan het werk geweest. Ik loop wel stage in Didam, maar dat bedrijf zit op aan de Lichtenhorststraat.

En idd mooi na te maken op de modelbaan, alleen heb ik die stortwagens (MFS) helaas niet (beetje moeilijk aan te komen en duur!)

Groeten,

Ronald