Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

afbeeldingen toevoegen op cs2

Gestart door technick maandag 26 april 2010, 18:52:53

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
afbeeldingen toevoegen op cs2
Hoi kan iemand mij uitleggen hoe je nog meer afbeeldingen in je databank kunt zetten aangezien marklion iet alle loks er in heeft staan.
zijn er extra afbeeldingen toe te voegen?
grtjs nick
Re:afbeeldingen toevoegen op cs2
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re:afbeeldingen toevoegen op cs2
Re:afbeeldingen toevoegen op cs2
Lid sinds: 2007

Dat zeg ik Mmmmm van Marklin...

offline
Re:afbeeldingen toevoegen op cs2
Heey Nick,
Ik had ook t zelfde probleem en heb t volgende gedaan.
Bij Rainers modellbahn (ff googlen) staan bijna alle marklin locs in png formaat.
Vervolgens zet je deze op je pc in afbeeldingen en maak je een mapje aan met de naam "icons".
Dit mapje met je loc plaatjes zet je op een usb stick en zet m in je cs2.
En dan in je menu op de cs2 updates klikken en hij ziet de plaatjes en zet ze gelijk op de goede plek tussen de andere die je er al in had staan.
T kan ook direct met een kabel maar ik heb t op deze manier gedaan.

Succes ermee...

Gr Jeroen.
Re: afbeeldingen toevoegen op cs2
Even een belangrijke wijziging in het overzetten van afbeeldingen.

Die USB Variante hat sich geändert: Die Lokbilder müssen in einem Verzeichnis \cs2\import\icons auf dem USB Stick kopiert werden. Anschliessend an der CS2 den Netzwerk-Update (nicht USB Update!) durchführen.

Dus op de USB-stick moet een map gemaakt worden die 'cs2' heet, daarin een map die 'import' heet, en daarin weer een map die 'icons' heet. In deze laatste map zet je de afbeeldingen. Dan op de cs2, met de USB-stick, updaten via netwerk aanklikken, niet via USB.

Dit even heel simpel vertaalt, voor degene die geen/minder Duits spreken of weinig computer kennis hebben.