het was beeeeeeeeeeeeeeeeren gezellig, lekker bosche bollen gegeten van ene J de G.
jummie jam, veel te weinig tijd en veel te weinig mat op de baan
tegenover wat in de kast zit hihi, flauw ;-pmaar een verslagje kan er zeker nog wel af, na een lange dag een daarna nog de uitdaging 4 minuten (2x2) mijn mond te houden.
lekker voor het slapen, of met dupoogjes na het stappen, of met spleetoogjes in de ochtend.
allemaal veel plezier met het lezen, gerards kant komt er vast ook snel aan.
_________________________________________________________________________________
daar komt de excursie-trein van Hovia, en daar gaat de boemel naar Zutphen
ratel, ratel, hij is al 6 jaar oud en heeft sound van de radaren, maar van dit perspectief blijft het mijn oude vertrouwde trein.
zwijmelen daar is de sleep, G2000-koppelwagen-ICE kopbak
door de wisselstraat, op naar het Nedtrain terrein van Driehoven
afgekoppeld en naar 'n plekje gesleept met de kleine diesel van Driehoven
en de kraan voor de klus arriveert ook
klaar voor het hijsen, om schade te voorkomen is de deur eraf gehaald, de stikkers zijn al aangebracht voor vertrek
en de dieplader op
en op bestemming
ennu op de plaats
IS HET EEN BANAAN? NEEEEE! IS HET EEN KERMISATTRACTIE? NEEEEEE! HET IS SUPPERKRAAN
de excursietrein, nu zie je waarom iedereen de trein pakt, zoek maar eens een plekje daar
bus kan ook
al is het systeem een beetje van slag, dus bus gaat toch echt naar Hovia
en deze mag natuurlijk niet ontbreken, 3e keer al in z'n loopbaan hier
ondanks de hoge grondstofprijzen is de vrachtwagen toch maar komen rijden
broem broem
wist er niets bij te zeggen en deze moeten na de MGJ-rit weer terug naar Hovia
maar eerst de 2 DLC treinen bij elkaar
"wauw, wat een stoer ding"
"bah, lelijk ding"
"nietes"
"welles"
"nietes"
"Welles"
en zo ging 't nog wat langer door..........
en dan moest er toch weer gewerkt worden
klaar voor vertrek
DAAAAAAAAAG DOEI, HOUDOE, HAJE, DAG, DOEG, TADA
en zo was de dag weer om,
na een slaatje weer de trein op en naar huis.
om daarna kransen aan te geven bij de herdenking, mondje houden is heeeeel moeilijk, vraag gerard maar
in de vakantie ga ik er hopelijk weer heen, maar dan langer, en hopelijk ook het luchtspoor klaar, en natuurlijk wat meer op de baan +
want met zoveel in de kast moet het toch wel eens gaan roestrijden