Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)

Gestart door Gerard dinsdag 20 april 2010, 22:04:22

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Hoe maak jij de strookjes?

Gr Eddie
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Opmeten, aftekenen en uitknippen.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Voor het geval de volgende vraag gesteld wordt: :mrgreen:





Gr, Ben.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Ik mis nog een maatlat en een potlood :o.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Toegevoegd, met gum. 8)

Gr, Ben.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Bedankt :lol:.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
hahaha, de vraag was: Wat zijn de meest handige objecten?  :lol:
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Lid sinds: 2009

Koploper en DDAR te Steenberg

offline
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
de schaar :) :twisted:
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Gerard zelf denk ik.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Spoorman op zaterdag 09 oktober 2010, 21:51:12
Gerard zelf denk ik.

"Objection!"


(Gerard als object aanduiden? Abject!)  :mrgreen:
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Ben, wat heb jij een onwijs schattig schoolsetje ! Heb je daar ook een artikelnummer voor en weet je toevallig waar ik dit het goedkoopst kan krijgen ? Is het ook op eurospoor te krijgen denk je?

Roland ;-)
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Dan hebbe Sanne en Femke weer een leuk cadootje? Ik vind toch echt dat ze eerder een nieuwe loc verdienen dan zoon schraal stukje plastic!

groet, Wijbe
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Na een lange pauze heb ik weer een kleine update. Ik ben eens aan het experimenteren gegaan met het plaatsen van wat huizen.
Een al ruim 2 eeuwen oude stad als Driehoven heeft natuurlijk een marktplein met daar omheen wegen en huizen. Hieronder een paar plaatjes zoals ik het wel aardig vind staan. Of het historisch allemaal verantwoord is weet ik niet en eigenlijk interesseert me dat de rozen...


<in het vierkante gat komt een klein monument te staan>


<het linker gebouw was ooit het stadhuis van Driehoven>


<heliview van de markt en directe omgeving met links een paar "nieuwe" gebouwen>


<links en rechts zie je de spoordijken van het station>

Het moet allemaal nog afgewerkt worden met lantaarnpalen, verkeersborden, Preisertjes, Nochjes, auto's, enz., maar hier heb je alvast een eerste indruk zoals het in de toekomst gaat worden.

De oplettende kijker zal zien dat bij een paar huizen wat onderdelen ontbreken. Die zijn tijdens de opslag afgebroken, maar omdat ik elk gebouwenblok apart verpakt had in plastic zakken heb ik die onderdelen nog. Het wordt dus gewoon een kwestie van vastlijmen tegen de tijd dat de huizen definitief op hun plaatsen komen te staan.

Klik hier voor nog wat foto's.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)


Ziet er erg leuk uit Gerard :D !!! Die "Soete Suikerbol" (zie foto boven) heb ik laatst ook gekocht op de Holland Scale-stand op Eurospoor. Het is een geweldig model. Deze staat overigens (net zoals nog enkele andere modellen) niet op de site van Holland Scale.

Veel bouwplezier verder.


M.v.g.

Maikel (RMW)
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: RMW op maandag 15 november 2010, 21:40:24
<foto>

Ziet er erg leuk uit Gerard :D !!!
Dank je.

CiteerDie "Soete Suikerbol" (zie foto boven) heb ik laatst ook gekocht op de Holland Scale-stand op Eurospoor. Het is een geweldig model. Deze staat overigens (net zoals nog enkele andere modellen) niet op de site van Holland Scale.
Dat klopt. Ik heb die "Soete Suikerbol" een paar jaar geleden al gekocht toen het net uit was.
Overigens staan de 2 gebouwtjes links op de foto ook niet op hun site. Deze zijn half plastic en half resin.

CiteerVeel bouwplezier verder.
Dank je.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Dag Gerard.

Wat een leuk straatbeeld! Ook het pleintje oogt
zeer natuurgetrouw voor wat betreft formaat en
de aangrenzende gebouwen.

Groeten,

Erik.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Hoi Gerard,

dat wordt een mooi straatje. Die achtergrond past er trouwens perfect bij, zelf gemaakt?

Groetjes, John
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 15 november 2010, 21:50:20
Wat een leuk straatbeeld! Ook het pleintje oogt
zeer natuurgetrouw voor wat betreft formaat en
de aangrenzende gebouwen.
Daarom heb ik ook gekozen voor gebouwen van 2 etages rondom de markt. Dan oogt het plein weer wat groter dan wanneer je er hogere huizen neer zou zetten.

Citaat van: Tilly op maandag 15 november 2010, 23:18:42
dat wordt een mooi straatje. Die achtergrond past er trouwens perfect bij, zelf gemaakt?
Nee, dat zijn foto's van PeArd.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
mooi hoor gerard

mvg
Reinder
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Hee, ik zie dat je een grote bouwer uit mijn regio hebt gevraagd wat op je baan te doen....  :lol:
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Hoi Gerard,

Het ziet er erg leuk uit allemaal. 8)

Gr.
René
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Ha die Gerard,

Super mooi dat er op je baan ruimte is voor zo'n ruim opgezet plein. Het ademt helemaal een Nederlandse sfeer uit! Wat ik ernstig mooi vind op de tweede foto die in je laatste up-date staat, is het hoekje dat ontstaat aan de linkerkant van de foto waar het ene gebouw met de achterkant tegen de zijkant van het andere gebouw staat. Dat hoekje is zó realistisch, schitterend!

Omdat het sfeertje zo 'gevat' is (precies in de roos), zou ik heel erg overwegen om dat ene huis dat naast die twee huizen die in de stijgers staan, zo te verbouwen dat het ook een Nederlandse look heeft. Dat huisje ziet er veels te Duits uit om deel te nemen aan dit stukje stad! Ik weet niet of je dit zelf al van plan was of niet...

Je laatste nieuwe aanwinst in de vorm van de schoenmakerij past ook prima in 'het straatje'. Super! Het is echt niet moeders mooiste, maar juist dáárom dat het zo'n goed gelukt gebouwtje is. Zo eind jaren '80 tot eind jaren '90 zijn dit soort hyper moderne woonhuizen neergezet, daar het tegenwoordig absoluut niet meer modern is, zijn dit soort huizen altijd een beetje verloederd/toe aan een onderhoudsbeurtje. Nee, het is echt een prima huis voor op die plek in deze tijd! Super!

Ik blijf het nieuws volgen in Driehoven!

Groeten,
Vincent
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Gerard op maandag 15 november 2010, 23:41:15

Nee, dat zijn foto's van PeArd.


Gerard,

bedankt voor de info.

Groetjes, John
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: VincentKloeg op dinsdag 16 november 2010, 15:48:20
Super mooi dat er op je baan ruimte is voor zo'n ruim opgezet plein. Het ademt helemaal een Nederlandse sfeer uit! Wat ik ernstig mooi vind op de tweede foto die in je laatste up-date staat, is het hoekje dat ontstaat aan de linkerkant van de foto waar het ene gebouw met de achterkant tegen de zijkant van het andere gebouw staat. Dat hoekje is zó realistisch, schitterend!
Dank je wel. Een kleine opmerking: tussen de 2 huizenblokken is een smal gangpad anders zouden de bewoners van de kleine huizen hun pand niet via de achterkant  kunnen verlaten. En ik wil geen gedonder met de brandweer en andere instanties :wink:.

CiteerOmdat het sfeertje zo 'gevat' is (precies in de roos), zou ik heel erg overwegen om dat ene huis dat naast die twee huizen die in de stijgers staan, zo te verbouwen dat het ook een Nederlandse look heeft. Dat huisje ziet er veels te Duits uit om deel te nemen aan dit stukje stad! Ik weet niet of je dit zelf al van plan was of niet...
Ook dat gebouw komt in de steigers te staan zodat het wat minder op gaat vallen. Momenteel ben ik daar al mee bezig. Maar je hebt wel gelijk: het ziet er té Duits uit. Dit blok heeft ook op mijn vorige baan gestaan, dus ik heb een beetje nostalgische gevoelens bij dit huizenblok.
Het is de bedoeling dat dit hele blok op termijn vervangen wordt door een blok van 3 Holland Scale gevelhuizen. De ruimte is er in ieder geval groot genoeg voor.

CiteerJe laatste nieuwe aanwinst in de vorm van de schoenmakerij past ook prima in 'het straatje'. Super! Het is echt niet moeders mooiste, maar juist dáárom dat het zo'n goed gelukt gebouwtje is. Zo eind jaren '80 tot eind jaren '90 zijn dit soort hyper moderne woonhuizen neergezet, daar het tegenwoordig absoluut niet meer modern is, zijn dit soort huizen altijd een beetje verloederd/toe aan een onderhoudsbeurtje. Nee, het is echt een prima huis voor op die plek in deze tijd! Super!
Jij omschrijft precies datgene wat ik in gedachten had toen ik aan dit gebouw begon. Alleen ging ik toen nog uit van een plat dak. De zolder met "punt"dak heb ik er pas halverwege de bouw bij verzonnen, mede omdat de kringloopwinkel die ernaast staat ook al een plat dak heeft. Een beetje afwisseling leek me een stuk leuker en interessanter om tegenaan te kijken.

CiteerIk blijf het nieuws volgen in Driehoven!
Dat is leuk om te horen.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Hallo Gerard,

Ik heb je foto's eens bestudeerd en ik vind dat je een prachtige stad krijgt. En dat je huizen combineert met oud en nieuw is helemaal niet verkeerd. Steden veranderen, dus ook de huizen. Sommige worden gerenoveerd en in de originele staat gehouden, andere worden gesloopt en nieuw terug gebouwd.

Wat voor beeld of monument ga je op het marktplein zetten? Ik zoek ook namelijk nog een alternatief voor binnen in mijn keerlus. Ik dacht zelf aan een oude tank (uit de 2e WO) of een standbeeld, maar wat?

Ga zo door met je stad vindt het super..... :D

Groet Ronald  :D
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Varekamp op woensdag 17 november 2010, 22:21:11
Wat voor beeld of monument ga je op het marktplein zetten? Ik zoek ook namelijk nog een alternatief voor binnen in mijn keerlus. Ik dacht zelf aan een oude tank (uit de 2e WO) of een standbeeld, maar wat?
Er komt een klein monumentje te staan, ik zal er een keer een foto van maken. Groot kan het niet worden, "straks" moet er ook nog plaats over zijn voor de marktkraampjes en niet te vergeten de marktbezoekers.

CiteerGa zo door met je stad vindt het super..... :D
Bedankt :D, ik blijf mijn best doen :lol:.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Zoals ik gisteren beloofd had een paar foto's van het monumentje op de markt:

<zoals het er uitziet>

En hier 2 foto's op het marktplein:

<preiserview>


<heliview>

Zoals al eerder gezegd: het is niet groot want er moet ook nog plaats overblijven voor de marktkraampjes en de marktbezoekers. Ook komen er nog een paar lantaarnpalen op de markt.

Het zat ooit in een Faller-bouwpakket en in eerste instantie had ik er geen bestemming voor. Pas toen ik besloot dat Driehoven een marktplein zou krijgen, wist ik wat ik met dit monument zou gaan doen.

Edit: meer foto's kun je hier zien.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Leuk klein stukje scenery weer! :)
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Heey Gerard,

Dat ziet er helemaal top uit en het is een klein maar fijn monument! :)
Ik ben vooral benieuwd naar de markt indeling en wat daar komt te staan. :)
En is het misschien wat een terras erbij te bouwen wat je ook vaak op zulke pleinen ziet? :)
Ga vooral zo door dit is een waar genot om te volgen.

Groetjes,

Antal
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Ziet er weer mooi uit. Het zal lekker nederlands worden als er een markt komt. Vooral met een vis(haring) tent, stroopwafels en dat soort dingen.
Leuk om zo'n monument op de plein te hebben. Ik ben benieuwd naar de foto's met een bom volle markt met veel mensen!
Remie
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Gaaf, Gerard. Eén puntje alleen: het hekje links in beeld van het monumentje hangt erg scheef.
Heb je last van Hooliganpreisers?
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Mooi Gerard. Past precies bij de omgeving!

Meestal staat zo'n monument helemaal in
de verdrukking bij een markt en wordt het
gebruikt als aflegplek voor lege kratten en
dozen . . . . best jammer eigenlijk!

Pas alleen wel op voor een zwarte Suzuki Swift . . . . :wink: :mrgreen:

Groeten,

Erik.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 18 november 2010, 20:37:36
Pas alleen wel op voor een zwarte Suzuki Swift . . . . :wink: :mrgreen:

Groeten,

Erik.

Zo..die is hard zeg (niet die Suzuki natuurlijk)  :lol: :lol:
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: kippenlijntje op donderdag 18 november 2010, 17:02:24
Dat ziet er helemaal top uit en het is een klein maar fijn monument! :)
Ik ben vooral benieuwd naar de markt indeling en wat daar komt te staan. :)
Ik heb wat groente- en fruitstalletjes, een stalletje met 2e-hands kleding, een hot-dog stand en een kippengrill-wagen. En als er ruimte over is koop of maak ik nog wat bij. Maar er moeten ook nog een paar lantaarnpalen op de markt komen te staan.
CiteerEn is het misschien wat een terras erbij te bouwen wat je ook vaak op zulke pleinen ziet? :)
Ga vooral zo door dit is een waar genot om te volgen.
Het middelste gebouw is een pizzeria, dus wie weet... :wink:

Citaat van: Remie op donderdag 18 november 2010, 17:09:56
Ziet er weer mooi uit. Het zal lekker nederlands worden als er een markt komt. Vooral met een vis(haring) tent, stroopwafels en dat soort dingen.
Zie mijn antwoord aan Antal.
CiteerLeuk om zo'n monument op de plein te hebben. Ik ben benieuwd naar de foto's met een bom volle markt met veel mensen!
Ik probeer er een gezellige en volle markt van te maken. Dat is goed voor de inkomsten van Driehoven :P.

Citaat van: Kermit65 op donderdag 18 november 2010, 17:24:05
Gaaf, Gerard. Eén puntje alleen: het hekje links in beeld van het monumentje hangt erg scheef.
Heb je last van Hooliganpreisers?
Helaas kom je die overal tegen... :( Ik kan het momnument ook een slag draaien, dan zie je er niks meer van :).

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 18 november 2010, 20:37:36
Mooi Gerard. Past precies bij de omgeving!

Meestal staat zo'n monument helemaal in
de verdrukking bij een markt en wordt het
gebruikt als aflegplek voor lege kratten en
dozen . . . . best jammer eigenlijk!
Maar dat maakt het wel weer "levendiger" :lol:
CiteerPas alleen wel op voor een zwarte Suzuki Swift . . . . :wink: :mrgreen:
Goeie tip, ik zal ze in de gaten gaan houden :P.

Citaat van: Kermit65 op donderdag 18 november 2010, 20:54:18
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 18 november 2010, 20:37:36
Pas alleen wel op voor een zwarte Suzuki Swift . . . . :wink: :mrgreen:


Zo..die is hard zeg (niet die Suzuki natuurlijk)  :lol: :lol:
8)
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Gerard op zaterdag 20 november 2010, 21:43:22
Citaat van: kippenlijntje op donderdag 18 november 2010, 17:02:24
Dat ziet er helemaal top uit en het is een klein maar fijn monument! :)
Ik ben vooral benieuwd naar de markt indeling en wat daar komt te staan. :)
Ik heb wat groente- en fruitstalletjes, een stalletje met 2e-hands kleding, een hot-dog stand en een kippengrill-wagen. En als er ruimte over is koop of maak ik nog wat bij. Maar er moeten ook nog een paar lantaarnpalen op de markt komen te staan.
CiteerEn is het misschien wat een terras erbij te bouwen wat je ook vaak op zulke pleinen ziet? :)
Ga vooral zo door dit is een waar genot om te volgen.
Het middelste gebouw is een pizzeria, dus wie weet... :wink:

Citaat van: Remie op donderdag 18 november 2010, 17:09:56
Ziet er weer mooi uit. Het zal lekker nederlands worden als er een markt komt. Vooral met een vis(haring) tent, stroopwafels en dat soort dingen.
Zie mijn antwoord aan Antal.
CiteerLeuk om zo'n monument op de plein te hebben. Ik ben benieuwd naar de foto's met een bom volle markt met veel mensen!
Ik probeer er een gezellige en volle markt van te maken. Dat is goed voor de inkomsten van Driehoven :P.

Citaat van: Kermit65 op donderdag 18 november 2010, 17:24:05
Gaaf, Gerard. Eén puntje alleen: het hekje links in beeld van het monumentje hangt erg scheef.
Heb je last van Hooliganpreisers?
Helaas kom je die overal tegen... :( Ik kan het momnument ook een slag draaien, dan zie je er niks meer van :).

Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 18 november 2010, 20:37:36
Mooi Gerard. Past precies bij de omgeving!

Meestal staat zo'n monument helemaal in
de verdrukking bij een markt en wordt het
gebruikt als aflegplek voor lege kratten en
dozen . . . . best jammer eigenlijk!
Maar dat maakt het wel weer "levendiger" :lol:
CiteerPas alleen wel op voor een zwarte Suzuki Swift . . . . :wink: :mrgreen:
Goeie tip, ik zal ze in de gaten gaan houden :P.

Citaat van: Kermit65 op donderdag 18 november 2010, 20:54:18
Citaat van: Nieuwenhuis op donderdag 18 november 2010, 20:37:36
Pas alleen wel op voor een zwarte Suzuki Swift . . . . :wink: :mrgreen:


Zo..die is hard zeg (niet die Suzuki natuurlijk)  :lol: :lol:
8)

nee hij moet voor de bestuurder oppassen de auto kan toch niet rijden zonder bestuurder
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
mooie foto's van een hele mooie baan!
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Leuk pleintje :D
met een leuk monumentje!
komt er ook nog een kerk aan het plein?

wat mij opvalt zijn dat er grotere panden staan in de straten dan op de markt, of lijkt dat mij maar zo? als het niet zo is , sorry dan :D

Groeten,
Martijn
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: MarklinKoen op zondag 21 november 2010, 12:24:35
mooie foto's van een hele mooie baan!
Dank je.

Citaat van: Marklin5 op zondag 21 november 2010, 12:53:59
Leuk pleintje :D
met een leuk monumentje!
Dank je.
Citeerkomt er ook nog een kerk aan het plein?
Dat weet ik nog niet.
Citeerwat mij opvalt zijn dat er grotere panden staan in de straten dan op de markt, of lijkt dat mij maar zo? als het niet zo is , sorry dan :D
Dat klopt, de huizen "achter" het plein hebben 3 etages en die rond het marktplein maar 2. Dat heb is speciaal zo gedaan omdat op deze manier het marktplein groter lijkt. In feite is dit dus "optisch bedrog" :wink:.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Gerard op zondag 21 november 2010, 13:22:45
Citaat van: Marklin5 op zondag 21 november 2010, 12:53:59
Wat mij opvalt zijn dat er grotere panden staan in de straten dan op de markt, of lijkt dat mij maar zo? als het niet zo is , sorry dan :D
Dat klopt, de huizen "achter" het plein hebben 3 etages en die rond het marktplein maar 2. Dat heb is speciaal zo gedaan omdat op deze manier het marktplein groter lijkt. In feite is dit dus "optisch bedrog" :wink:.

slim gedaan :D, maar je hebt toch al een grote markt?


Edit Gerard: quote gerepareerd
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Ja, en zo lijkt-ie nog groter 8), maar alleen zolang er niks op staat. Dat wordt natuurlijk anders als er marktkraampjes en een terrasje staan en er bezoekers rondlopen.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Gerard op zondag 21 november 2010, 13:30:42
Ja, en zo lijkt-ie nog groter 8), maar alleen zolang er niks op staat. Dat wordt natuurlijk anders als er marktkraampjes en een terrasje staan en er bezoekers rondlopen.
En dat ga je doen??

ik kan je Faller 180442 aanraden, dat zijn handige terrasjes met stoeltjes :wink:
heb ik ook gekocht erg makkelijk en je kan de kleedjes zelf kiezen :D
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Bedankt voor de tip :D.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Speciaal omdat dit berichtje nummer 2000 is. :lol:

Vind ik het wel tijd worden dat hier weer eens een update geplaats word. Ik zag laatst ergens op dit forum wat brugjes van jouw, dus het word tijd dat je eens even laat zien waar dezen komen te staan :lol: . En natuurlijk even wat foto's wat de laatste tijd er bij is gekomen!
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Gefeliciteerd met je 2000e bericht hier :D.

Door bepaalde omstandigheden -en jij weet welke- komt er de laatste tijd niet zoveel van baanbouwen, dus ook niet van fotograferen en updaten.

Je houdt het tegoed.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Daar heb je gelijk in! De tijd voor baanbouwen komt inderdaad later wel weer!
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Er ligt hier een laagje stof op hoe staat het ermee? :D

Groetjes,

Antal
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Door bepaalde omstandigheden -en jij weet welke- komt er de laatste tijd niet zoveel van baanbouwen, dus ook niet van fotograferen en updaten.

Je houdt het tegoed.
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Gerard op zaterdag 29 januari 2011, 15:34:11
Door bepaalde omstandigheden -en jij weet welke- komt er de laatste tijd niet zoveel van baanbouwen, dus ook niet van fotograferen en updaten.

Je houdt het tegoed.
Je voelt je gepest door sommige forumleden? 8)
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Citaat van: Nameless op zaterdag 29 januari 2011, 15:45:42
Citaat van: Gerard op zaterdag 29 januari 2011, 15:34:11
Door bepaalde omstandigheden -en jij weet welke- komt er de laatste tijd niet zoveel van baanbouwen, dus ook niet van fotograferen en updaten.

Je houdt het tegoed.
Je voelt je gepest door sommige forumleden? 8)
Was dat het maar, dat is ten minste makkelijk op te lossen. ;)
Re:Mijn baan "Driehoven" (althans, wat er van klaar is)
Romar, ik heb nog zogezegd, blijf nou van die stroomschakelaar bij Gerard af!  O:-D