Allemaal bedankt voor de positieve en kritische op- en aanmerkingen. Ik zal even wat vragen en op-/aanmerkingen beantwoorden.
Dan moet je maar weer gauw gaan bouwen 
Het is geen aangenomen werk hè

.
Een baan om trots op te zijn Gerard.
Vooral de vele details brengen deze oer-hollandse baan helemaal tot leven. Of zoals we hier zeggen; "krek egt" 
grandos complimentos
Dank je.
En nu weer bouwen, want we willen meer zien!!!!!
Nog zo iemand

.
Hoi Gerard,
Ziet er allemaal heel erg mooi uit.
Toch ff nog een opmerking.
Ik zou in het kaartenloket een kleiner lampje plaatsen, zoals op je perrons.
Nu wordt de omgeving wel erg veel verlicht. Of komt dat door de lantaarnpaal ervoor?
Door de combinatie van de verlichting binnen en buiten lijkt het "erger" dan het in werkelijkheid is.
Fraaie plaatjes Gerard, dank voor het delen, jouw publiek is weer (even) rustig . . .
Al gaat het publiek nu op zijn / haar kop staan, er is niks nieuws (meer) te fotograferen, het publiek zal geduld moeten hebben en afwachten

.
Mooie foto's Gerard. Ben het eens met de vorige schrijver vwb je locloods.
Foto van het station in het donker vind ik wat minder.
De stationsomgeving is nog lang niet klaar: er moet nog een busstation met verlichting komen en nog een eilandperron met verlichting. Ook komen er nog lantaarnpalen op straatniveau. Als dat er allemaal is zal het er heel anders uitzien.
Ha die Gerard.
Bijzonder mooie en erg sfeervolle plaatjes! 
Leuk dat je ook in de weilanden op de details let, niet alleen boompje en beestje maar ook allerlei "rommeltjes" zijn leuk aangebracht.
De foto's bij schemering geven een prachtig overzicht, sfeervol en toch kun je alles nog goed zien.
Veel succes met de komende bouw periode en laat je niet opjagen hè?
(maar wel doorbouwen!
Nog zo'n slavendrijver

.
P.s. Ik tel toch echt 12 schapen!
(of telt het lammetje (nog) niet mee?)
Ik heb geteld, herteld, verteld, opnieuw geteld, opnieuw herteld en verteld maar ik kom toch echt aan 11 schapen (waaronder 1 lammetje). Maar ik denk dat jij de hond (dat bruine beest) meetelt

. Of tel je de herder zelf soms mee

.