Bedoel je zoiets:<foto>Alsjeblieft dan .
Alle betonplaten liggen al vast, maar misschien kan ik nog iets veranderen door er wat groen spul in de voegen te frotten. Aan de andere kant, die 2 wegen van betonplaten worden wel druk bereden, dus zo heel erg snel zal er geen gras tussen de platen uitkomen.
<... en bij de steenfabriek>
Mooie foto's weer Gerard!!!Alleen is foto :Citaat<... en bij de steenfabriek>al af?
Mooie baan en mooie foto's.Wat is er zo bijzonder aan "Blokpost 13"?
Citaat van: Marklin5 op woensdag 28 april 2010, 15:37:45Mooie foto's weer Gerard!!!Alleen is foto :Citaat<... en bij de steenfabriek>al af?Hoezo? Wat mis jij nog?
Leuke foto's met bijbehorende onderschriften, hoor! Ze laten goed zien dat ieder Preisertje 'een verhaal verteld' en niet zomaar ergens is neergezet.
Die volkstuintjes vind ik echt ge-wel-dig!
Vraagje: heb je de motorkap van die Kever zelf 'onder handen' genomen of is het een kant-en-klaar product?
Ja, wat gras en veroudering op de weg
en het soort mijntreintjesondergrond sluit niet helemaal aan op het tegelvloer
Voor de rest, Perfect!!!!
Citaat van: Marklin5 op woensdag 28 april 2010, 19:00:38Ja, wat gras en veroudering op de wegCitaaten het soort mijntreintjesondergrond sluit niet helemaal aan op het tegelvloerDat zie ik nu ook . Het is maar goed dat iemand anders eens kritisch naar de foto's kijkt. Daar moet ik inderdaad nog even wat aan doen .
haha leuk verslag, ik heb weer wat inspiratie opgedaan
Ja Gerard e sfeer op de foto's is overgekomen.Alleen zijn de VW's wel zooo klassiek dt er stof op ligt Maar het blijven leuke foto's hoor (hopelijk gaat me dit niet weer zon tijdelijke forumban kosten, begin door mijn krediet te raken )
mss nog niet zo gek<foto>Alleen moet de weg naar de tunnel wat langer worden dan dier staat
GerardIs het langzamerhand niet eens tijd om er een politiebureau bij te zetten of tenminste de spoorwegpolitie eens langs te sturen. De losbandigheid begint een beetje de spuigaten uit te lopen. Een nachtclub ala, een naturistencamping kan ook nog maar een wildplasser en een gluurder met een verrekijker is te veel van het goede. Hier moet hermandad toch eens naar kijken.
Citaat van: Marklin5 op donderdag 29 april 2010, 15:22:39mss nog niet zo gek<foto>Alleen moet de weg naar de tunnel wat langer worden dan dier staatOok die versie gaat niet lukken, precies om wat je zelf zegt. Ik zou dan een op-/afrit van minimaal 150 cm nodig hebben en dat zit er niet in vanwege de ruimte (iets met een cv-ketel en een wasmachine ). En daarna moet het spoor nog eens 10 cm naar beneden omdat het ondergrondse deel 10 cm onder de eigenlijke tafel ligt.
Gluurders heten in Driehoven "Spotters".
Verder wil je niet weten wat er allemaal op die mooie camping gebeurd als je even je hielen licht.
Ik moet er wel bijzeggen dat het door die schets niet altijd even duidelijk is wat wel en niet (meer) kan.
mss is een hele lange wisselstraat leuk?3-rails?maar weet niet of je dat wilt. en of dat in het echt ook zo is
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 30 april 2010, 17:09:10mss is een hele lange wisselstraat leuk?3-rails?maar weet niet of je dat wilt. en of dat in het echt ook zo isWaar precies bedoel je? Ik kan "rechtsonder" niets meer bijbouwen: daar staan al een wasmachine en een cv-ketel . En als die onbereikbaar worden krijg ik ruzie met bepaalde personen .
Nee, er komt geen tram door de stad te rijden. Dan had ik nu al de sporen moeten hebben liggen bij het station.
En ik weet wel welke buschauffeur per se op die lijn wilt rijden..........Ja Gerard, idd die OBF.....
Citaat van: Ronald op vrijdag 07 mei 2010, 19:14:40En ik weet wel welke buschauffeur per se op die lijn wilt rijden..........Ja Gerard, idd die OBF..... Maar alleen als m'n pauze in de Late Night is. gr. Charlie
Op kosten van het DVB Driehovens Vervoers Bedrijf zul je toch wel een lapdance in de pauze kunnen krijgen??
kan toch?, wel leuk hoor!!
mss zitten hier nog wel mooie voorbeelden in voor je stad
Alleen is foto :Citaat<... en bij de steenfabriek>al af?