Zo zeg, wat een groot aantal vooral positieve reacties

. Bedankt daarvoor allemaal.
Ik zal meteen maar eens wat vragen beantwoorden.
ok, en je hebt ooke en schaduwstation? 
Nee, ik heb geen echt schaduwstation, maar meer een paar doorlopende sporen "ondergronds" waar ik 1-2 treinen even kan wegzetten.
Geweldig Gerard, waar haal je de inspiratie vandaan???
Hm, mijn duim is nogal groot

. Maar serieus, gewoon om je heen kijken en proberen dingen te onthouden. En zo af en toe eens een foto maken van andere banen op bijvoorbeeld beurzen en internet.
Ik heb een vraagje? zit er in de weg bij het molenpark en camping een verhoging in de weg?
zullen de VW tje's niet blij mee zijn
die rollen zo de weg af

Daar zit een overweg, dus zo erg hoog is die verhoging niet. Ik moet er wel bijzeggen dat het op de foto enigszins vertekend wordt door de wegversmalling die ik daar moest maken.
Ik heb me altijd al af gevraagd hoe jou baan er uit zag.
Een klein stukje kun je hier dus zien.
Ooit heb ik een foto van de tunnelingang gezien die je gebruikte om me te laten zien hoe je ballast.
Dat is alweer een hele tijd geleden, dat je dat nog weet

.
Waar bestuur je je baan eigenlijk mee en rijs je veel?
Ik bestuur mijn baan met een 6021 en een paar extra 6036(?) rijregelaars.
Het is een mooie baan Gerard, maar hoe kom je bij de 'achterkant' van je baan, bijvoorbeeld als er een trein ontspoort ofzo?
Heb je ergens een luikje gemaakt?
Ik heb geen luikjes of iets dergelijks gemaakt. Ik kan op strategische plaatsen een paar gebouwtjes even opzij zetten en daar leunen om een ontspoorde trein weer op het rechte pad te zetten.
Ziet er FANTASTISCH uit!!!
echt mooi!,
Draait de trein in de tunnel (bij de postbaan) een rondje?
of is daar een schaduwstation??
De trein verdwijnt daar ondergronds en kan een rondje draaien en uit dezelfde tunnel weer naar buiten komen. Maar een andere mogelijkheid is dat de trein verder rijdt en bijna 6 meter verderop, aan de andere kant van de baan, weer naar boven komt. Kwestie van wisselstand

. Dat ondergrondse spoor ligt er dus al. Maar dat moet allemaal nog aangesloten worden aan de rest van de baan.
Ik kan ondergronds 1-2 treinen wegzetten, maar een echt schaduwstation heb ik niet.
Ik heb nog een paar foto's:
hier staan ze, maar dat is eigenlijk meer van hetzelfde. Ik heb (naar mijn mening) de mooiste foto's uitgezocht voor het forum.