Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

marklin cs en wisseldecoder en aandrijving

Gestart door wiebrand dinsdag 20 april 2010, 18:55:45

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
marklin cs en wisseldecoder en aandrijving
ik heb regelmatig last van kapotte wisselaandrijvingen en mijn wissel symbolen vallen ook vaak weg op de cs heb ik dan ergens sluiting
heb een 60 Va. voeding cs1 heb een ringleiding(gewoon 220volt draad) liggen voor locs en wissels en een voor verlichting aparte voeding, maar kan iedere keer mijn wissels niet zien druk op een wissel dan komt alles te voor schijn
heb 3 verdiepingen alleen de onderste word op 4 plaatsen gevoed
nu 4 aansluitingen op het niveau 2 gemaakt geen last meer van weg vallen wissel iconen
Re:marklin cs en wisseldecoder en aandrijving
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re:marklin cs en wisseldecoder en aandrijving
Misschien handig om even uit te leggen hoe je e.e.a. aangesloten hebt en hoe de voeding van de aandrijvingen en decoders loopt. Gebruik je een CS1 of CS2 ?

Ik heb zelf een CS1 gehad en sindskort een CS2 met 8 wissels met wisselaandrijvingen en wisseldecoders in gebruik. Ik heb een klein baantje dus bij mij wordt alles gevoed via de rails/ rechtstreeks vanaf CS2 door de 60Va voeding. Tot nu toe alles zonder problemen.