Wat betreft die Maxima ben ik er eigenlijk nog steeds niet uit of ik hem nu mooi vind of niet... Bijzonder vormgegeven is ie in elk geval wel!
Bedankt voor je filmpje, dat was even griezelen :Citaat van: 10103 op dinsdag 01 juni 2010, 21:54:12Wat betreft die Maxima ben ik er eigenlijk nog steeds niet uit of ik hem nu mooi vind of niet... Bijzonder vormgegeven is ie in elk geval wel!Van mij mag de ontwerper van de lockast een levenslang tekenverbod krijgen. Wat een gedrocht heeft die ontworpen zeg .
Van mij mag de ontwerper van de lockast een levenslang tekenverbod krijgen. Wat een gedrocht heeft die ontworpen zeg .
IK heb het idee dat de ontwerper een F117 voor zijn neus had staan toen hij deze lok tekende... @10103De class 66'en en G2000'en vind ik zeker weten mooier dan dit vreemde ding. maar inderdaad, de a-symmetrische G2000 is iets minder mooi.
[Wat verdere smaak betreft lopen onze meningen dan uit elkaar, maar dat is uiteraard niet erg. Integendeel zelfs, anders had iedereen dezelfde loks thuis staan.