Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

TEE Ramen

Gestart door jeroenk zondag 11 april 2010, 18:09:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
TEE Ramen
Hallo Gents,

al weer even een tijdje geleden dat ik wat heb geplaatst maar bij dezen heb ik er weer één:

Ik ben voor iemand een oude TEE aan't opknappen maar er ontbreken van het extra tussenrijtuig (Marklin #4071) twee ramen. Om precies te zijn één grooot raam en één klein raampje.

Nu ben ik op zoek naar deze ramen.

Heeft iemand toevallig zo'n tussenrijtuig als (sloop) onderdelen object en zo ja kan ik dan wat raampjes overnemen.

Alternatief is een tweedehands op de kop tikken maar om nu z'n 45 euro te betalen voor twee ramen is ook zo wat.
   
groeten,
Jeroen
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2006

offline
Re:TEE Ramen
Ik heb er 1 te koop, zie dit forum 8), echter ontbreken daar ook de 2 kleine raampjes :?

Mvg Gert
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
Re:TEE Ramen
Ik heb een tijdje geleden nog raampjes voor het motorrijtuig bij Märklin besteld. Mogelijk dat je dealer ook voor het tussenrijtuig nog raampjes kan bestellen. De kosten vielen me destijds erg mee
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2006

offline
Re:TEE Ramen
Anders kijken of er niet iets past van een oud huisje 8)

Mvg Gert
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
Re:TEE Ramen
mannen bedankt voor jullie reactie.

Jaap,

Bekend recept.
Ik had ook op de explosietekeningen van de Marklin #3071 gekeken maar zie zo 1-2-3 niet het nummer. Heb jij misschien het nummer nog ergens.

groeten,
Jeroen
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
Re:TEE Ramen
Citaat van: jeroenk op zondag 11 april 2010, 19:47:29


Jaap,

Bekend recept.
Ik had ook op de explosietekeningen van de Marklin #3071 gekeken maar zie zo 1-2-3 niet het nummer. Heb jij misschien het nummer nog ergens.

groeten,
Jeroen

Zoals ik al zei, heb ik ramen voor het motorrijtuig besteld en niet de ramen voor het tussenrijtuig. Overigens heb ik van mijn bestelling de gegevens niet meer.
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
Re:TEE Ramen
Jeroen,


kijk ook eens bij 39700

artikel nr  34 Fenster-Sortiment
stuerwagen   224 066
speisewagen 224 065
abteilwagen   224 012

succes verder
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
Re:TEE Ramen
Jaap,

bedankt!

groeten,
Jeroen
Re:TEE Ramen
Lid sinds: 2007

offline
Re:TEE Ramen
Jeroen,

Graag gedaan.


Mogelijk nog een tip.
Van deze TEE uitvoering heb ik ook de interieurs en verlichting gebruikt voor mijn oude TEE en Northlander  zie mijn avatar