@Mathijs,Dat klopt de relschopper had een dagje verlof zoals je ziet... Groetjes,Antal
Mooie foto'sFilmpjes: statiefje kopen?
Ja die staat er alweer een aardig tijdje daar achter het hek. Nu kon ik hem eindelijk super op de foto zetten en even langs lopen en genieten van het treinstel.
Hey Antal!Citaat van: kippenlijntje op vrijdag 16 april 2010, 18:24:55Ja die staat er alweer een aardig tijdje daar achter het hek. Nu kon ik hem eindelijk super op de foto zetten en even langs lopen en genieten van het treinstel. Dan staat-ie tenminste op een veilig plekje, ze (het bestuur mat 54) zoeken nog wat geld voor een grote revisie. De helft is er ongeveer wel, er kwam 3-ton van de mondriaan stichting, nu de rest nog.Ik kijk uit naar de eerste rit gekoppeld met de 386 van het spoorwegmuseum. Met de 386 heeft de 766 een speciale band!766 heeft voor transport naar Leidschendam gezorgd zodat de 386 weer volledig op het NS net is toegelaten!Gr. Fred.
Citaat van: kippenlijntje op vrijdag 16 april 2010, 18:24:55@Mathijs,Dat klopt de relschopper had een dagje verlof zoals je ziet... Groetjes,AntalJa het zal ook eens niet. Was er geen ME aanwezig om die relschopper af te voeren...? Mathijs
Gave foto's Ronald
Je bent alleen vergeten te melden of ARBO Antal tevreden was met wat hij aantrof
He die knul die aan de locomotief hangt en aan de tap zit ken ik toch? Leuke filmpjes en dito foto's.Die defensietrein, was dat normaal transport of in het kader van de terugtrekking uit Uruzgan oefening?Mathijs