Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Van schoenendoos tot...

Gestart door Gerard donderdag 01 april 2010, 14:49:44

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Is geen taart, maar wel iets anders, veel lekkerder (uit Limboland....)  :)

Enne, tegen de tijd dat t in Friesland is, staan de schimmelharen er huizenhoog op! :lol:

En zeg maar "je", anders voel ik me zo oud :wink: :mrgreen:
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
nauwe vlaai? van een koe? :P laat dan maar zitten  :P :P ikke bedoel, liggen :lol:
this wat met die oudjes, ze voelen zicha llemaal zo ooooud :lol: ik vind het altijd geweldig als ze me aanspreken met u, dan voel je je zo heerlijk 'oud'   :P
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: h0ogovens op vrijdag 07 mei 2010, 19:40:22
hoi gerard, erg mooi allemaal, mijn hoofd staat al een poos niet naar modelbouw, maar nu ik je zo bezig zie krijg ik weer goeie zin!
:P
Dat hoor ik graag. Ik bouw iets (moois) en tegelijkertijd inspireer ik iemand anders :D.

Citaat van: wijbe op vrijdag 07 mei 2010, 19:41:44
wanneer krijgen wij taart? U mag uw taart opsturen naar friesland :D :D :D
De lege doos kan je krijgen 8) en die zal je zelf bij Ronald op moeten gaan halen :mrgreen:.
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op vrijdag 07 mei 2010, 19:48:52
Citaat van: wijbe op vrijdag 07 mei 2010, 19:41:44
wanneer krijgen wij taart? U mag uw taart opsturen naar friesland :D :D :D
De lege doos kan je krijgen 8) en die zal je zelf bij Ronald op moeten gaan halen :mrgreen:.

Daar sluit ik me bij aan! :lol: 8)
Re:Van schoenendoos tot...
Toppie!
Gr kenny
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op vrijdag 07 mei 2010, 16:30:42
Mooi die heg, en die hoge plantjes,
zijn dat die maisveld van Buch??
:?, ik zie dit nu pas staan :oops:. Dat klopt inderdaad ja.
Re:Van schoenendoos tot...
:mrgreen:

8)
Re:Van schoenendoos tot...
Dat is dus duidelijk :mrgreen:
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
maar dat was gister, en vandaag is vandaag ,iet ste veel bier gehad of zo? :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Nope, helemaal niks geen alcohol gedronken. Ik moest nog rijden hè.
Re:Van schoenendoos tot...
Dat begrijp ik!! Ik ga dit leuke topic even moeten missen :)
Gr
Re:Van schoenendoos tot...
Dit topic is er na woensdag ook nog, dus dat wordt gewoon even een kwestie van doorlezen wat je gemist hebt.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op zondag 09 mei 2010, 21:07:21
Nope, helemaal niks geen alcohol gedronken. Ik moest nog rijden hè.

waarom kon je de zondags dan niks doen? was je zo moe? :P
Re:Van schoenendoos tot...
Waarschijnlijk wel :mrgreen:

Misschien was hij nog gewoon aan het nagenieten van de zaterdag :?: :roll:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op vrijdag 07 mei 2010, 19:00:41
Ik heb maar één wissel onder de draad liggen. Heb je ergens een voorbeeldje btw?
Helaas heb ik geen fotos. Bij de Haarlemse driehoek, waar de Utjes stonden, heb je zo'n ding. Overigens heb jij alle wissels onder de draad, omdat je van rechts helemaal naar links moet, zul je dus op ieder wissel een draaibordje plaatsen.
Wat mij tebinnen schiet, je kan een wissellampje nemen, dat draait ook, maar dat dan verbouwen tot zo'n bordje. Dat red jij wel, want je maakt ook uit een schoenendoos een locloods. :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: wijbe op maandag 10 mei 2010, 10:29:04
waarom kon je de zondags dan niks doen? was je zo moe? :P
Het enige juiste antwoord is:
Citaat van: Mathijs op maandag 10 mei 2010, 12:53:46
Misschien was hij nog gewoon aan het nagenieten van de zaterdag :?: :roll:

Citaat van: Laurent op maandag 10 mei 2010, 15:16:48
Helaas heb ik geen fotos. Bij de Haarlemse driehoek, waar de Utjes stonden, heb je zo'n ding. Overigens heb jij alle wissels onder de draad, omdat je van rechts helemaal naar links moet, zul je dus op ieder wissel een draaibordje plaatsen.
Wat mij tebinnen schiet, je kan een wissellampje nemen, dat draait ook, maar dat dan verbouwen tot zo'n bordje. Dat red jij wel, want je maakt ook uit een schoenendoos een locloods. :lol:
Maar een werkplaats is wel iets anders dan een seinbord :wink:. Ik ga eens bedenken hoe ik dit ga aanpakken en oplossen. Ik ben in ieder geval weer iets wijzer geworden.

Op zaterdag 8 mei zijn Mathijs en ik naar het dubbel-jubileum bij Ronald geweest en toen kreeg ik van Ronald o.a. deze NS-1306 mee om bij de locwerkplaats neer te zetten:


<het werkplaatspersoneel zal deze loc van bruikbare onderdelen (ATB, Tele-rail, panto's, ramen, motoren e.d.) ontdoen,
daarna gaan de restanten naar de sloop>

Uiteraard wordt deze loc nog "iets" smeriger en hij krijgt gezelschap van de NS 2228 (die ik ooit eens van Antal kreeg) die uiteraard dezelfde behandeling zal ondergaan.
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op maandag 10 mei 2010, 19:05:25
Citaat van: wijbe op maandag 10 mei 2010, 10:29:04
waarom kon je de zondags dan niks doen? was je zo moe? :P
Het enige juiste antwoord is:
Citaat van: Mathijs op maandag 10 mei 2010, 12:53:46
Misschien was hij nog gewoon aan het nagenieten van de zaterdag :?: :roll:


Ben ik nu dan door naar de volgende prijsvragenronde? :roll:  :o

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2006

Ik spoor niet, maar bus wel. ©

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Van locloods tot sloperij?   :mrgreen:

gr. Charlie  die nu ff bukt
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Mathijs op maandag 10 mei 2010, 19:08:24
Citaat van: Gerard op maandag 10 mei 2010, 19:05:25
Citaat van: wijbe op maandag 10 mei 2010, 10:29:04
waarom kon je de zondags dan niks doen? was je zo moe? :P
Het enige juiste antwoord is:
Citaat van: Mathijs op maandag 10 mei 2010, 12:53:46
Misschien was hij nog gewoon aan het nagenieten van de zaterdag :?: :roll:
Ben ik nu dan door naar de volgende prijsvragenronde? :roll:  :o
Ja en ik zal je waarschuwen wanneer die er komt :mrgreen:.

Citaat van: Charlie op maandag 10 mei 2010, 19:09:03
Van locloods tot sloperij?   :mrgreen:

gr. Charlie  die nu ff bukt
Kruip na het bukken maar onder de tafel van je schaduwstation en bouw daar rustig verder, dan kun je mij in ieder geval niet lastig vallen :mrgreen:.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Mooie lok!
en eigenlijk heel dat gebied!!

nu Klaar?
of heb je nog een lijstje met wat er nog moet gebeuren

Groeten,
Martijn
Re:Van schoenendoos tot...
De werkplaats moet nog aangesloten worden op het electriciteitsnet van Driehoven en ik wil nog wat struiken planten in het gras aan de andere kant van de werkplaats.
De lichtmast naast het gebouw moet nog vastgezet worden en rondom de voet daarvan moet nog wat struikgewas komen. En dan denk ik dat we er zo ongeveer wel zijn.

(Ondertussen heb ik al weer iets anders verzonnen voor een lege plek schuin tegenover de schaapsweide. Maar dat is weer een heel ander verhaal 8).)
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op maandag 10 mei 2010, 19:05:25
Citaat van: Laurent op maandag 10 mei 2010, 15:16:48
Helaas heb ik geen fotos. Bij de Haarlemse driehoek, waar de Utjes stonden, heb je zo'n ding. Overigens heb jij alle wissels onder de draad, omdat je van rechts helemaal naar links moet, zul je dus op ieder wissel een draaibordje plaatsen.
Wat mij tebinnen schiet, je kan een wissellampje nemen, dat draait ook, maar dat dan verbouwen tot zo'n bordje. Dat red jij wel, want je maakt ook uit een schoenendoos een locloods. :lol:
Maar een werkplaats is wel iets anders dan een seinbord :wink:. Ik ga eens bedenken hoe ik dit ga aanpakken en oplossen. Ik ben in ieder geval weer iets wijzer geworden.
Dat maakt niet uit, op ieder wissel moet een signaal staan vanwege beschadiging van bijv. de stroomafnemer. Ik ben er voor je op Opeenshadikhet een topic over gestart, dus ik hoop spoedig daar fotos voor je te vinden.
Vergeet je trouwens niet dat wanneer je in de Werkplaats geen bovenleiding hangt, ook zo'n bordje te plaatsen voor de ingang van de werkplaats? Des noods tussen de bovenleiding. Tevens zal je een rechthoekig wit bord met rode rand op iedere werkplaatsdeur moeten plaatsen. En misschien moet je nog wel een een S bord (5 hoek!) plaatsen vlak na het wissel (natuurlijk wel zo dat de lok van de hoofdbaan af is), maar dat weet ik niet zeker.
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Laurent op maandag 10 mei 2010, 21:38:28
Dat maakt niet uit, op ieder wissel moet een signaal staan vanwege beschadiging van bijv. de stroomafnemer.
Dat is duidelijk, dat ga ik dus doen.
CiteerIk ben er voor je op Opeenshadikhet een topic over gestart, dus ik hoop spoedig daar fotos voor je te vinden.
Dat zou geweldig zijn, ik wacht het even af. Alvast bedankt voor de moeite.
CiteerVergeet je trouwens niet dat wanneer je in de Werkplaats geen bovenleiding hangt, ook zo'n bordje te plaatsen voor de ingang van de werkplaats? Des noods tussen de bovenleiding.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar de bovenleiding loopt door, de linkerhal in. E-loc's kunnen dus op eigen kracht naar binnen en naar buiten rijden.
CiteerTevens zal je een rechthoekig wit bord met rode rand op iedere werkplaatsdeur moeten plaatsen.
De deuren zie je niet, die staan open en blijven open. Daar hoef ik dus geen bord te hangen. (Het zijn roldeuren. De borden zijn op de deuren geschilderd, maar zie je dus niet in dit geval.)
CiteerEn misschien moet je nog wel een een S bord (5 hoek!) plaatsen vlak na het wissel (natuurlijk wel zo dat de lok van de hoofdbaan af is), maar dat weet ik niet zeker.
Vlak na de wissel zeg je, maar wel op zo'n plek dat de loc niet op de wissel staat als die stopt voor het bord, neem ik aan. Het aanvoerspoor is geen hoofdspoor, of zie ik dat verkeerd?

In ieder geval alweer bedankt voor de info.
Re:Van schoenendoos tot...
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re:Van schoenendoos tot...
De aftakking naar de werkplaats is geen hoofdspoor nee. Naast het bordje voor inrijden staat een sein, maar wat mij opviel is dat het bord nooit zonder sein (gaand richting hoofdspoor) naar het hoofdspoor staat. Kom je dus vanaf het hoofdspoor, dan passeer je eerst het tegensein voordat je hoofdbaan op kan, dan kom je bij dit Stop bord en naast het stopbord staat nog een tegensein. En een tegensein is dus voor de andere richting bedoeld :lol: Deze beide seinen kunnen zowel een dwerg als een hoog sein zijn. Of je dit S bord daadwerkelijk nodig hebt, ben ik overigens niet 100% zeker van. Meestal worde ze toegepast bij werkplaatsen, dus lijkt dit me een mooie situatie. Met een leuke opdracht eronder (Bijv: Bellen naar terreinopzichter alvoorns verder te rijden) is het geheel af.

CiteerDat zou geweldig zijn, ik wacht het even af. Alvast bedankt voor de moeite.
Ik ben hem al gestart en wacht nu op fotos die morgen in de loop van de dag moeten komen. Een mechaniekje heb ik al gezien.
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Laurent op maandag 10 mei 2010, 23:23:36
Of je dit S bord daadwerkelijk nodig hebt, ben ik overigens niet 100% zeker van. Meestal worde ze toegepast bij werkplaatsen, dus lijkt dit me een mooie situatie. Met een leuke opdracht eronder (Bijv: Bellen naar terreinopzichter alvoorns verder te rijden) is het geheel af.
Deze situatie ken ik van foto's, er kunnen verschillende opdrachten onder staan. Je ziet ze ook wel eens bij fabrieksterreinen e.d. (even bellen of er iemand even het hek wil komen open maken :lol: o.i.d.).
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
aaah vandaar dat je geen bovenleiding er op zet, je zet (kapote) locs er neer :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Juist, je hebt het door. Alleen komen hier geen kapotte locomotieven te staan, maar aan de kant gezette loc?s. Zo komt het er dan ongeveer uit te zien:


<na vele jaren trouwe dienst...>


<... uitgerangeerd en wachten op wat komen gaat>

Nu nog wat personeel dat bij en aan de loc's aan het werk is, maar ik hoop dat je nu in ieder geval een idee hebt wat de bedoeling is.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Mooi,
doe die loks het echt niet meer?
of is dat net als of?

toch slorig, er werken al mensen en toch is er nog geen elektriciteit...  :lol: :?

Groeten,
Martijn
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op dinsdag 11 mei 2010, 16:51:13
toch slorig, er werken al mensen en toch is er nog geen elektriciteit...  :lol: :?
Hmm ik vermoed dat A.A. hier wel raad mee weet :lol:

Maar ziet er goed uit zo, heeft die Ronald toch mooi bedacht voor je nietwaar Gerard? :roll:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

Gelukkig liggen de dwarsliggers onder de rail.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op dinsdag 11 mei 2010, 15:33:48
Alleen komen hier geen kapotte locomotieven te staan, maar aan de kant gezette loc?s.
Aha, ik zie dat de aftakeling reeds begonnen is. :lol:
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op dinsdag 11 mei 2010, 16:51:13
Mooi,
doe die loks het echt niet meer?
of is dat net als of?
Nee, die doen het echt niet meer. In de 1306 zit zelfs geen motor meer en de 2228 is van oorsprong een gelijkstroomloc waarvan de motor is vastgelopen. Ik heb de tandwielen eruit gehaald zodat die loc alleen nog maar gesleept kan worden.
Citeertoch slorig, er werken al mensen en toch is er nog geen elektriciteit...  :lol: :?
Nee hoor :P, sinds vanmorgen is de werkplaats aangesloten op het electriciteitsnet.

Citaat van: Mathijs op dinsdag 11 mei 2010, 17:52:59
Citaat van: Marklin5 op dinsdag 11 mei 2010, 16:51:13
toch slorig, er werken al mensen en toch is er nog geen elektriciteit...  :lol: :?
Hmm ik vermoed dat A.A. hier wel raad mee weet :lol:
Die komt dus mooi te laat :lol:, er is electriciteit :lol:. Bovendien had ik nog een A.A.-inspectie met gesloten ogen tegoed 8): iets met de "C-C-C"-forumule :mrgreen:.
CiteerMaar ziet er goed uit zo,...
Dank je.
Citeer... heeft die Ronald toch mooi bedacht voor je nietwaar Gerard? :roll:
Jazeker, zo krijgt die loc een 2e (of misschien wel een 3e?) leven en ik ben er blij mee.

Citaat van: Kappa op dinsdag 11 mei 2010, 18:40:30
Citaat van: Gerard op dinsdag 11 mei 2010, 15:33:48
Alleen komen hier geen kapotte locomotieven te staan, maar aan de kant gezette loc?s.
Aha, ik zie dat de aftakeling reeds begonnen is. :lol:
De aftakeling van wie of wat? :shock:
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op dinsdag 11 mei 2010, 18:58:29
Citaat van: Marklin5 op dinsdag 11 mei 2010, 16:51:13
Mooi,
doe die loks het echt niet meer?
of is dat net als of?
Nee, die doen het echt niet meer. In de 1306 zit zelfs geen motor meer en de 2228 is van oorsprong een gelijkstroomloc waarvan de motor is vastgelopen. Ik heb de tandwielen eruit gehaald zodat die loc alleen nog maar gesleept kan worden.

is dat makkelijk dan?
of moeilijk?
ook te doen voor iemand die nog nooit een motertje van een lok heeft gezien?

maar staat dadelijk je hele loods niet vol met kapotte loks?
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Marklin5 op dinsdag 11 mei 2010, 19:35:33
is dat makkelijk dan?
of moeilijk?
ook te doen voor iemand die nog nooit een motertje van een lok heeft gezien?
De 1306 heb ik zonder motor gekregen, dus daar hoefde ik verder niks aan te doen.
Tandwielen verwijderen is op zich niet zo moeilijk, al zal je soms een motor eerst moeten loshalen van het frame en soms verder moeten openen voor je een tandwiel met bijbehorend asje kunt verwijderen. Soms kun je ze ook los krijgen met een tang en enig gepast geweld. Dat is per type motor en/of fabrikant verschillend. Voor alle duidelijkheid: je moet de tandwielen (met eventueel een as) die van de motor naar de aangedreven as(sen) lopen eruit halen en klaar ben je.
Ik heb bij de 2228 de tandwielen eruit gehaald omdat de loc anders niet versleept kan worden.
Citeermaar staat dadelijk je hele loods niet vol met kapotte loks?
Nee, dat is niet de bedoeling. De locomotieven die bedoeld zijn "voor de sloop" blijven buiten staan en worden daar verder behandeld. Misschien komen er nog 1 à 2 loc's bij, maar dan houdt het wel op.
In de werkplaats zelf krijgen loc's normaal (klein) onderhoud. (Bij een auto zou je spreken over bougies vervangen en olie verversen.) Deze locomotieven zijn na de onderhoudsbeurt weer beschikbaar voor de normale diensten.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
gerard, ik zie een kapotte 2200, heb je er ook nog hekwerk/onderdelen van die je misschien kwijt wilt aan mij, zodat mijn loc kan worden opgeknapt? gaat voornamelijk om hekwerk plus die dingetjes die je er in kunt steken :lol:


voor de rest, ziet er toppie uit!

[jaloezie modus] bereid plan voor om gehele treintafel te jatten [/jalozie modus] :P
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: wijbe op dinsdag 11 mei 2010, 23:54:02
gerard, ik zie een kapotte 2200, heb je er ook nog hekwerk/onderdelen van die je misschien kwijt wilt aan mij, zodat mijn loc kan worden opgeknapt? gaat voornamelijk om hekwerk plus die dingetjes die je er in kunt steken :lol:
Helaas, de hekjes heb ik niet. Die waren al weg.

Citeervoor de rest, ziet er toppie uit!
Bedankt.

Citeer[jaloezie modus] bereid plan voor om gehele treintafel te jatten [/jalozie modus] :P
Goed dat ik het weet, ik mobiliseer mijn tankmacht 8).


En denk erom, dit is niet de enige tank die ik heb :twisted:.
Re:Van schoenendoos tot...
Dat kan ik bevestigen:
Hij heeft nog een grote watertank thuis liggen en in een café een 1:87 biertank :mrgreen: :lol:

Mathijs
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op woensdag 12 mei 2010, 00:04:19
Citaat van: wijbe op dinsdag 11 mei 2010, 23:54:02
gerard, ik zie een kapotte 2200, heb je er ook nog hekwerk/onderdelen van die je misschien kwijt wilt aan mij, zodat mijn loc kan worden opgeknapt? gaat voornamelijk om hekwerk plus die dingetjes die je er in kunt steken :lol:
Helaas, de hekjes heb ik niet. Die waren al weg.



helaas, dan toch maar zelf proberen te maken :D
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Gerard op woensdag 12 mei 2010, 00:04:19


Citeer[jaloezie modus] bereid plan voor om gehele treintafel te jatten [/jalozie modus] :P
Goed dat ik het weet, ik mobiliseer mijn tankmacht 8).



En denk erom, dit is niet de enige tank die ik heb :twisted:.


maar ik ben een grote reus  :evil:
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: Mathijs op woensdag 12 mei 2010, 07:40:13
Dat kan ik bevestigen:
Hij heeft nog een grote watertank thuis liggen en in een café een 1:87 biertank :mrgreen: :lol:
Dat laatste zouden we geheim houden :(.

Citaat van: wijbe op woensdag 12 mei 2010, 11:21:56
maar ik ben een grote reus  :evil:
Ik ben niet bang voor "grote" reuzen (ook niet voor kleine) en ik vraag me af of één "grote" reus het wel tegen mijn tankmacht op kan nemen...

Op wat kleinigheden na is dit project zo goed als afgelopen. Daarom vandaag geen update, maar een linkje naar het foto-album, zodat je ook de foto's kunt zien die dit topic niet gehaald hebben.
Bij elkaar zijn het toch nog zo'n 147 :shock: foto's geworden, dus ik wens je veel kijkplezier :).
Re:Van schoenendoos tot...
Met veel plezier de fotoshow bekeken !
Bedankt !
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Light My Train

offline
Re:Van schoenendoos tot...
what's next?
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Van schoenendoos tot...
Leuk om alles nog eens in een keer te kunnen na kijken!

Bedankt voor ze te plaatsen!

Citaat van: wijbe op woensdag 12 mei 2010, 17:32:41
what's next?
inderdaad, wat nu?

Groeten,
Martijn
Re:Van schoenendoos tot...
Ik weet het....





een extra verdediging tegen het jatten van de schapen
Re:Van schoenendoos tot...
Citaat van: wijbe op woensdag 12 mei 2010, 17:32:41
what's next?

Citaat van: Marklin5 op woensdag 12 mei 2010, 19:35:01
Leuk om alles nog eens in een keer te kunnen na kijken!

Bedankt voor ze te plaatsen!

Citaat van: wijbe op woensdag 12 mei 2010, 17:32:41
what's next?
inderdaad, wat nu?

Citaat van: Romar op woensdag 12 mei 2010, 22:22:26
Ik weet het....





een extra verdediging tegen het jatten van de schapen
Klik maar eens hier.
Re:Van schoenendoos tot...
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re:Van schoenendoos tot...


En hij spoorde nog lang en gelukkig . . . .




8)

Groeten,

Erik
Re:Van schoenendoos tot...
Op naar het volgende sprookje projectje :mrgreen:.
Re:Van schoenendoos tot...
Wonderschoon eindresultaat 8), zonder meer, reeds !, als het ware, leuke loods overigens ! :mrgreen:

En....enig in soort, is weer eens wat anders dan de standaard loodsen van diverse fabrikanten 8)

Ga De Bunker ??? ook volgen 8)

Mvg Gert
Re:Van schoenendoos tot...
Hoi Gerard,

De schoenendoos heeft een prachtige metamorfose ondergaan en het eindresultaat is schitterend. 8)
Ik ben weer heel benieuwd naar het volgende project.

Gr.
Ren'e
Re:Van schoenendoos tot...
Klik voor het volgende projectje.
Re:Van schoenendoos tot...
Nog even een toegift (om het af te leren?):


<de locwerkplaats van veraf gefotografeerd, met op de voorgrond de schapenwei en daarachter het koolveldje>