Prachtige update's!!
Ik vind de lamp passen bij het geheel!
Gr kenny
Eindelijk iemand die het begrijpt

.
dat 'oudje' van Faller die heb ik ook nog! Alleen: waar is die gouden kerel met z'n gouden gansen gebleven of hebben deze het veld moeten ruimen voor een Driehovense verzetsheld? 
Dat oudbollige figuurtje wil ik er niet op hebben, ik verzin nog wel iets anders of er komt niks op.
Duidt jouw opmerking over het 'reservoir' op het laten werken van de fontein met echt water?
Dat is inderdaad de bedoeling ja. Het systeem heeft buiten de baan al een paar keer proefgedraaid en er zijn geen lekken (meer).
Maar dit is geen opstelterrein, maar werkplaatsterrein.
op een werkplaatsterrein hebben ze meestal ook gewoon draad boven het opstelwerkplaatsterrein
want anders moeten ze met een diesel of stoomloc, de locs verplaatsen, en dat kost veel tijd, tijd is geld, dus plaatsten se liever daar ook een stukkie draad! 
Je zegt het zelf al met je
"meestal". De werkplaats Driehoven vormt dus een uitzondering.
Zie ik daar op de foto van de fontein een echte Vetag lus in het wegdek?
Klopt helemaal.
Zo ja, mooi detail. Netjes.
Ik weet wel wat buschauffeurs nodig hebben als ze eindelijk eens achter de koffie vandaan komen en eindelijk eens gaan rijden

.
Je zal het misschien niet geloven, maar ik ken er een paar persoonlijk waarvan eentje redelijk goed zelfs

.
Moet er op de zwarte plaat midden op de fontein nog een Beelt van de stichter van Driehoven??
of een beetje van jezelf 
Dat moet ik nog even bekijken en aangezien ik de stichter van Driehoven ben...