Citaat van: v200marklin op woensdag 28 april 2010, 01:13:08
als je als stootblok een balkje in/aan de locloods lijmt, gaat m.i. een op holslaande Loc er met doos ,uhhm sorry Locloods en al vandoor
Neem aan dat je de loods zelf niet verankerd ?
De locwerkplaats is een soort van verankerd en wel zodanig dat deze verticaal van zijn plaats gehaald kan worden, maar in het horizontale vlak niet verschuift als een mcn of rangeerder niet op tijd remt.
Vandaag slechts een kleine update. Er moesten eerst 4 lantaarnpalen geplaatst en aangesloten worden in ?Tussen de Sporen?, de weg waarin o.a.
?Late Night? gevestigd is. Nadat dat gebeurd was kon ik verder met het terrein van de locwerkplaats.
De meeste tuinen zijn voorzien van loofbomen. Voor de afwisseling koos ik eens voor dennenbomen rondom de locwerkplaats. Ook makkelijk in de Kerstperiode, ze hoeven alleen maar lampjes in de de grootste boom te hangen
.
<de bomen zijn geplant en er staan bloembakken langs het pad rechts> Ook deze werkplaats produceert afval dat regelmatig door de Gemeentereiniging wordt opgehaald. En wat is er dan makkelijker om het afval op één centrale plaats te verzamelen, zodat de vuilniswagen niet over al de sporen hoeft te rijden. Dat is makkelijker én veiliger voor alle betrokkenen
(tevreden A.A.?).
<de eerste afvalbakken zijn geplaatst, er komen er nog meer> Morgen ga ik bovenleiding hangen boven het verbindingsspoor en het spoor naar de rechter hal.