Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Aansluiting Sprinter

Gestart door mc.alkema zaterdag 23 december 2006, 20:20:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Aansluiting Sprinter
mc.alkema
gast

Aansluiting Sprinter
Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje, mijn omgebouwde sprinter (fleishmann naar Marklin) heeft even wat tijd doorgebracht met mijn spelende kinderen (nee geen smoes). Nu zitten de solderingen van de tussenkoppeling zonder draadtjes, oftewel de draadtje zijn losgeraakt. Ik weet echter niet welk draadje op welk soldeer eilandje hoort. Ik heb mijn sprinter nu niet bij de hand (zit op zee) maar misschien herkent iemand het model en heeft deze ook. Zou iemand dan de kleuren volgorde kunnen vertellen???

Dank zal begrijpelijk groot zijn. Het is een van mijn favoriete trein.
Ik weet, beter opletten bij de kinderen maargoed, ze moeten ook leren omgaan met de spullen en dus niet uit de handen genomen. Tja, nu met de gebakken peren maar ze zijn weer wat wijzer geworden. Dat is ook belangrijk.

Groeten
Re: Aansluiting Sprinter
Lid sinds: 2010

offline
Re: Aansluiting Sprinter
Hallo,

Zag dat er veel ontbreekt in deze topic. Als laatst was er het verzoek om de uiteindelijke oplossing nog te plaatsen. Dit zou ik dan ook doen maar kwam er niet van..Kan me voorstellen dat de verstreken tijd gevolgen heeft. Eigen schuld...

Maar alsnog de aansluiting NEM 651 tussen motorbak en motorloze bak van de city pendel vanwaar de draden los waren gegaan.

groeten,

Marcel