Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

Modern station en tram.

Gestart door catzeiler zondag 28 maart 2010, 18:20:29

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Modern station en tram.
catzeiler
gast

Modern station en tram.
Inmiddels ben ik bezig met de bouw van een modern station voor de trambaan. Bij gebrek aan een passend bouwpakket ben ik de Faller bouwdoos van het moderne politiebureau grondig aan het verbouwen. Dit is het resultaat tot dusver. Er moest veel gezaagd en gesneden worden. Ook moesten er nieuwe delen, zoals de vloer van de 1e etage, nieuw gemaakt worden.



Re:Modern station en tram.
Lid sinds: 2009

offline
Re:Modern station en tram.
Leuk projectje :D
Re:Modern station en tram.
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Modern station en tram.
Zier er leuk uit!
maar is het niet een beetje groot voor een tramstation?
nu weet ik niet hoe groot je trambaan is.

iniedergeval,
Succes ermee,
Martijn
Re:Modern station en tram.
Ik heb dit topic maar even verplaatst naar "Zelf en verbouw projecten allerlei".

Succes met de ver-/herbouw van het politiebureau. Denk erom dat je er geen schapen in loslaat, die sch**ten de boel zo onder :mrgreen:.
Re:Modern station en tram.
MarklinKoen
gast

Re:Modern station en tram.
wordt denk ik een leuk project.
ziet er leuk uit.
Re:Modern station en tram.
marklin1992
gast

Re:Modern station en tram.
Citaat van: Gerard op zondag 28 maart 2010, 19:02:38
Ik heb dit topic maar even verplaatst naar "Zelf en verbouw projecten allerlei".

Succes met de ver-/herbouw van het politiebureau. Denk erom dat je er geen schapen in loslaat, die sch**ten de boel zo onder :mrgreen:.

oh dus je heb al een paar bekuringen gekregen
Re:Modern station en tram.
Het station komt onder het hoger gelegen treinspoor te staan. Wat je ziet is dus de uitgang aan de straatzijde waar de tram stopt.
Re:Modern station en tram.
Lid sinds: 2010

Ludmilla.

offline
Re:Modern station en tram.
We zijn weer een week verder, nog iets met het station gebeurd?
kan me heel goed voorstellen als het niet zo is hoor

Groeten
Martijn
Re:Modern station en tram.
Vandaag heb ik rails geweatherd en draadjes gesoldeerd. Tevens de definitieve grondplaat op maat gezaagd. Daarnaast nog eea uitgemeten hoe ik het moet plaatsen. Gisteren ben ik naar de beurs in Leiden geweest en wat kantoorinrichting gescoord. Door mijn ziekte/handicap ((MS) heb ik niet heel veel energie dus moet het rustig aan doen. Maar het komt wel. Vandaag heeft de tram de eerste stukjes gereden. Komt nog bij dat ik alles vanuit mijn rolstoel moet doen, dat is soms verrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrekte lastig :mrgreen:
Re:Modern station en tram.
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Trots lid van CJAG!

offline
Re:Modern station en tram.
Nu heb ik het draadje gevonden! :lol: :lol:

Ik had inderdaad al in Houten (Rail 2010) gezien dat je de nodige spullen had gekocht voor deze trambaan. Ben benieuwd, want het tramstel en het station zien er realistisch uit zeg!

Groeten,

Ronald