Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

acrylverfset te koop in LIDL

Gestart door metpo vrijdag 22 december 2006, 14:35:20

0 leden en 2 gasten bekijken dit board.
acrylverfset te koop in LIDL
Hello,

deze ochtend ehb ik acrylverf gekocht bij LIDL in Belgie...  de grote set met 26 tubes kost 19.50 euro, de kleine set met 11 tubes of zo kost zo'n 12.5 euros..
Heeft iemand hierover goede of slechte ervaringen?
de tubes zijn niet echt groot denk ik..maar goed genoeg om massa's mensjes te verven... ik weet wle niet of het mat of glanzend is...
Nu nog goede pincetjes vinden en fijne vijltjes, en dan ook nog een paar superfijne penselen... en dan kunnen we eraan beginnen..

O ja, ik ahd een paar weken geleden bij BLOKKER voor 5 euro een loupe gekocht met een lampje.. m.A.w. een staande loupe zodat je je handen vrij hebt..heel handig..de kwaliteit is niet goed maar goed genoeg om de mensjes te verven.......wie heeft dit gekocht?
Re: acrylverfset te koop in LIDL
Ik heb een tijdje geleden een acrylverfset gekocht bij de blokker.
12 tubes voor anderhalve euro. Werkt best fijn. Maar zoals ik in een ander draadje al heb aangegeven heb ik het idee dat de verf niet 100% droogt en dus een beetje plakkerig blijft aanvoelen.

Verder heb ik ook bij de Action acrylverf gezien tegen redelijke prijzen. Daar hadden ze ook grote tubes. Zeker met wit is een grote tube handig omdat je dat bijna overal een beetje bijmengd.

maar misschien blijft deze toch watduurdere verf niet plakkerig. Ik hoor het graag. :)

Re: acrylverfset te koop in LIDL
Hendrik_marklin
gast

Re: acrylverfset te koop in LIDL
Ben benieuwd naar de kwaliteit van de verf van de lidl. Gebruik zelf altijd de acrylverf van de action, deze is perfect voor het verouderen van gebouwen en figuurtjes een ander kleurtje te geven.