Shoarma kwekerij.
Alleen een Leopard 1 voor de deur dat zal wel een beetje stress bij de schapen teweeg gaan brengen. Heb je wel eens gehoord wat voor een geluid die motoren maken?
Denk dat er s'nachts weinig geslapen word.
Vanmorgen heel erg vroeg ben ik meteen gaan kijken of alle schapen de eerste nacht hebben overleefd. Na een uitgebreide en langdurige controle bleek dat ze er nog alle 4 waren. Ook de hond was er nog. En ik waarschuw jullie alvast, mochten jullie niet onder de indruk zijn van de politiebewaking, hou er dan rekening mee... ... dit behoort ook nog tot de mogelijkheden...
Hee Gerard, het is wel drastisch om je transportprobleem op te lossen door ze met een tank over de rails heen te schieten he.
Maar serieus: mooie update weer en ik kijk uit naar het vervolg. Komt er nog iets aan het einde van het zandpad? Dat eindigt zo plotsklaps.
En wat gebruik jij als gras?
Gerard, Dit zal je toch gebeuren zeg...............http://www.nu.nl/buitenland/2215543/bloedbad-duitse-schapen.htmlgr Ruud
Komt er nog iets aan het einde van het zandpad? Dat eindigt zo plotsklaps.
Ik zal wel moeten, jij doet het niet .
Ja zeg, wie wilde er hier nou een groentetuin......
Is die kool voor bij de kebab?
Gewoon lamsbout is toch ook heel lekker
in roemenie zijn varkens schapen kippen en noch veel andere dieren alleen maar om ze vet te mesten en ze daar na te slachten.met de kerst gaan halve varkens over de toon bank om op te eten dus dan is het logies dat de herder het best vind als ze zijn schapen af willen maken
Gerard de vraag zou moeten zijn:Waarom wil jij nou weer moeilijk doen en die schapen als enige niet slachten?
Citaat van: marklin1992 op donderdag 01 april 2010, 19:37:18in roemenie zijn varkens schapen kippen en noch veel andere dieren alleen maar om ze vet te mesten en ze daar na te slachten.met de kerst gaan halve varkens over de toon bank om op te eten dus dan is het logies dat de herder het best vind als ze zijn schapen af willen maken Maar hier zitten we niet in Roemenië.
He he, kon niet sneller reageren, ik was aan het bergbeklimmen op HO-schaal.Ja, dat pad ziet er zo helemaal goed uit. Ik had ook niet anders verwacht na alles wat ik gelezen heb van je.Dat grasvlies is misschien wel iets voor een stukje van het stadspark waar ik over pakweg twee maanden mee begin. Goede tip, dank je wel.
Kom, laat ik Gerard eens een hart onder de riem steken..
Gerard, je schapen hebben niets te vrezen. Ik vermoed dat ze naar plastic smaken die eventuele dieven maagkrampen geeft. Je hebt de daders zo gevonden dus een gewaarschuwd mens telt voor twee..
(lachte hij schaapachtig)