Grrrmmmbbblll...de mooiste
close-up vergeet 'ie er gewoon bij te zetten, hehe...
Vind het zo tof dat je met die camera van Martijn zelfs dat piepkleine sluitlantaarntje zo mooi in beeld kunt brengen
Dit is echt de mooiste foto van 1 van mijn treintjes die ik tot nu toe gezien heb, hartelijk dank voor dit perfecte Kodak-moment Martijn
Zoals Martijn reeds aangeeft heb ik me echt zeer goed vermaakt in Bussum. Martijn heeft een batterij aan Nederlands materiaal waar je best wel eng van wordt
Volgens mij hebben we echt ALLES uit de kast gehaald en laten rijden. Heb o.a. langs zien komen: 5x 1100, 2x 1200, 1x 1600, 1x 2400, 1x TEE, 1x Class 66, diverse oude stoomlocjes, railbusje, enz...enz...enz...echt te VEEL om op te noemen.
De meeste locs zijn door onze
Amigo zelf omgebouwd naar digitaal, hij noemde natuurlijk weer allerlei
decoder-nummers op die hij gebruikt heeft maar da's bij mij ene oor in...andere weer uit, hehe
AlbertJan praat ook altijd over zijn locs en aansturing in 'nummerieke taal':
"Jaaa...toen reed ik met m'n 602146574...maar toen had ik niet genoeg spanning dus toen had ik een 3091239 nodig....maar toen wilde ik nog een rijregelaar erbij dus dat werd een 2ehands 5293580f75939...enz...enz...enz...bladibladibla..." Vreemde jongens die Marklinisten
Hoe dan ook, heb veel verschillende combinaties van motortjes en
decoders langs zien komen. Veel verschil in rijeigenschappen ook. De winnaar van de avond was echter absoluut de 2400 van Roco...
...wat loopt dat locje prachtig mooi
Naast het digitale geweld heeft Martijn zoals de lezers van dit mega-
topic reeds weten ook een analoog speeltuintje in de hoek. Dit is echt een goed idee geweest, heb met veel plezier wat analoog rangeerwerk verricht
Je kunt in die hoek ook nog eens schakelen tussen digitaal en analoog dus mogelijkheden te over ! De aankleding in dit hoekje is echt erg sfeervol en geeft in het donker helemaal een sprookjesachtig beeld.
Om een lang verhaal kort te maken, het was voor mij een erg leuke ervaring...dit bezoekje aan Bussum. Martijn, nogmaals
dank voor je gastvrijheid en veel succes met de rest van de baan. Volgende keer
(als ik welkom ben) willen we ROND kunnen rijden 'ey
Hartelijke groeten,
Rolf