In mijn grote baan, zie mijn topic, zit een LDT booster die de grote Edits booster voedt, en alle wissel en schakeldecoders aanstuurt en bekrachtigd.
Ik heb nog een tweede, mobiele, Raptor met een LDT booster/Viessmann trafo, die o.a. gebruikt wordt op de testbaan van de MSG in Den Bosch onder andere voor workshops.
De Silberberg-Strecke van de MSG in Den Bosch staat de komende drie dagen op Rail in Houten en heeft twee LDT boosters, deze baan heeft vorig jaar in Genk en Bremen gestaan.
De Raptor demobaan staat altijd op de beurs in Houten met een LDT booster.
Conclusie: van mij, Raptor en de MSG geen klachten, maar ze hebben wel allemaal een functionerende kortsluitbeveiliging die de centrale "stil zet" in geval van kortsluiting, ik zou dus zoeken in andere factoren:
controleer de secundaire spanning van je trafo met een meter
niet de booster moet afschakelen bij kortsluiting, maar je centrale, wellicht dat je in je opbouwfase werkzaamheden te vaak kortsluitinkjes hebt, ik moet concluderen dat DDW die kortsluitvoorziening niet heeft.
je zou ook kunnen overwegen om in je uitgaande leidign van de booster een zekering te zetten, Peter-Freak kan je wellicht helpen met de keuze "welke".
Groet, Anne W